23.5.06

Αχ λαγουδάκι, λαγουδάκι, ξύλο που θα το φας.

Ρε τι μαθαίνει κανείς. Κουνέλι και λαγός είναι το ίδιο ζώο!

Το μαγαζί μας το γάμησε ο τζάνκις. 10 ευρώ τζίρος ένα ολόκληρο μεσημέρι. Το κεράτό μου μέσα. Αναμείνατε στο ακουστικό σας μέχρι να ξεχαστεί το θέμα.

Σήμερα βάλαμε και δεύτερη ταμπέλα. Δεν ξέραμε πόσο μεγάλη θα μας έβγαινε όταν την υπολογίζαμε, οπότε αν τελικά ακούσετε τίποτα πως εκτός από το Σινικό Τοίχος ανακαλύψανε κι άλλο αντικείμενο που φαίνεται από τη Σελήνη, ξέρετε ποιό θα είναι.

Τι ωραία που περάσαμε κουβαλώντας τις γυριέρες μας για σέρβις και συντήρηση. Κάτι μου λέει πως άλλα σουβλατζίδικα το κάνουν αυτό λιγότερα από όσο συχνά τους λέει ο κατασκευαστής. Είμαι μέσα στα γράσα.

Και θα δω και τον κώδικα σήμερα, αν μετά το μπάνιο δεν πέσω κάτω. Σίγουρα είναι μάπα σε σχέση με το βιβλίο, αλλά δεν παύει να είναι must see.

Πάντως με αυτό που έχω πάθει πλάκα είναι το πόσο πιο νέος δείχνει ο Tom Hanks που έβαλε μαλλιά και έχασε κιλά. Ρε άστραψε ο μάτις μου.

... Ρε λες;

Γαμώτο, ξεκινάει το Champions League και όλοι θα κλειστούνε μέσα τις καθημερινές. Κι επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν φτιάχνουν σουβλατζίδικο, ανακάλυψα αυτό. Καλό ακούγεται αλλά είναι για over thirties. Ξέρει κανείς άλλα παρόμοια για μικρότερες ηλικίες;

Επίσης ανακάλυψα το ActClick, το οποίο δεν έχω καταλάβει τι είναι αλλά επειδή μάλλον ήγγικεν η ώρα να κάνω και τίποτα κοινωνικά ευαίσθητο στη ζωή μου, γράφτηκα. Κάνα δεντράκι γουστάρω να φυτέψω (τόσα χρόνια Πρόσκοπας, έπρεπε να βαφτίσουν δάσος προς τιμήν μου), αλλά άμα μου πούνε τίποτα μαυριστικά, λυπάμαι but I'm not your man. Αυτά θέλουν ψυχάρες.

Α το άλλο δε σας τό'πα. Λίγο παλιό το νέο μεν, αλλά κοπελίτσα με την οποία θα βγαίναμε λάκισε τελευταία στιγμή. Ο αμέσως προηγούμενος μας διάλογος ήταν εκεί όπου με τεράστια χαρά της εξομολογήθηκα ότι έχω σουβλατζίδικο κοντά στο σπίτι της.

Πού να της έλεγα πως είμαι και blogger.

Άλλη φορά θα λέω πως είμαι χεβυμεταλάς. Το δικαιολογεί άλλωστε και η τερατόμορφη εμφάνισή μου. }>:-)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αρχή: Δεν πουλάει μούρη το σουβλατζίδικο, ε;

...μάαααλιστα. Δεν σε ξέρω - δεν με ξέρεις :)

Συνέχεια: Ο Τομ έκανε την πιο εντυπωσιακή αλλαγή στον Ναυαγό, αν έχεις ακουστά. Τριαντα χρόνια πήρε και εξήντα κιλά έχασε σε μιάμιση ώρα ταινίας.

Τέλος, αρχίζει το Μουντιάλ. Οχι το Champions League. Καλό είναι να τα μαθαίνεις αυτά, θα σου χρειαστούν με την πελατεία σου..

Εκεί που βλέπεις ένα πρόβλημα, δες μια ευκαιρία: Φτιάξε delivery.

Ματς-μουτς

Λύσιππος είπε...

Μην ξεχνάς και το Philadelphia!

Α ρε Γιώργη - έχω κάτι πείνες μεσημεριάτικα.

diki είπε...

Γιώργο, ρίξε ένα blogοπάρτυ στο Souvlaki House σου (όπως λέμε Steak House) να μαζευτούμε όλοι οι κοιλιόδουλοι να σου κάνουμε όχι μόνο τζίρο αλλά και ποδαρικό.

Όσο για το γκομενάκι έκανε μέγα λάθος. Έτσι πετάς τσάμπα φαγητό και μάλιστα σουβλάκι;

Your Man είπε...

@arkoudos:

Αυτά με τα ποδοσφαιρικά ρε γμτ ποτέ δε τα κατάλαβα. Και όταν μου τα εξηγήσανε, σε δυο λεπτά τα ξεχνάω. Καθείς με τα χόμπια του.

@λύσιππος:

Φιλαδέλφεια; Μόνο; Ένα θα σου πω. Σουβλατζίδικο με σεφ έχεις ματαξαναδεί εσύ;

@Δίκη (δίκι?)

Ντεν έκω τραπέζια καρντιά μου.

diki είπε...

Ντίκι, όχι δίκη! Μ'έκανες θηλυκό. :-(

Όσο για τα τραπέζια, τι χρειάζονται; Στα όρθια τρώγεται το σουβλάκι.