30.7.06

The Diva

Diva.

Η μικρότερη λέξη με το μεγαλύτερο στάτους για τη γυναίκα. Επιδίωξη της τυπικής Ελληνίδας που θεωρεί πως πρέπει να είναι κάπως για να αρέσει.

Απαντάται ιδιαίτερα συχνά σε κοπέλες που συχνάζουν σε clubs είτε σε κοριτσοπαρέες, είτε σε παρέες όπου άνδρες είναι παρόντες-απόντες, ήτοι σωματικά παρόντες αλλά στην πραγματικότητα ορατοί μόνο στα γκαρσόνια.

Μία Ντίβα χαρακτηρίζεται από το μπλαζέ ύφος, προστατευμένο πίσω από μεγάλα γυαλιά, στολισμένη με κοσμήματα ή αξεσουάρ που μοιάζουν ακριβά. Δικαίωμα να της μιλήσει έχει μόνο κάποια από τις φίλες της, ο βασικός σπόνσορας του τραπεζιού ο οποίος έχει και την τιμή της παρουσίας της και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού.

Επιλεκτικά, η Ντίβα μπορεί να επιλέξει να μιλήσει σε κάποιον τρίτο, πάντα διατηρώντας το στάτους της εφόσον:
  1. Χύσει το ποτό της επάνω του και εκείνος μπορεί να αποδείξει ότι το φταίξιμο είναι δικό της.
  2. Εκείνος είναι celebrity.
  3. Εκείνος είναι ΠΜΤΣ (*Πρόσωπο Με Τοπικό Στάτους, π.χ. ένας ημιγνωστός DJ του μαγαζιού).
Οποιοδήποτε άτομο, ιδιαίτερα αρσενικό, λόγω κάποιας λάθος κρίσης πιστέψει πως έχει κάποιο σοβαρό λόγο για να μιλήσει στη Ντίβα, θα εκτείλεται επί τόπου χωρίς δίκη. Οι τρόποι εκτέλεσης που αποτελούν fair play για μία Ντίβα είναι οι εξής:
  1. Να ρίξει το ποτό του πάνω του.
  2. Να ρίξει το ποτό της πάνω του.
  3. Να ρίξει το ποτό της πάνω του και να απαιτήσει να της αγοράσει άλλο.

Επικοινωνήσαμε με αρσενικά που κατά καιρούς έχουν προσεγγίσει μία Ντίβα και εκτελέστηκαν επί τόπου (με τη βόηθεια μέντιουμ) και ρωτήσαμε τι ήταν αυτό που τους ώθησε σε μία τόσο ακραία απόπειρα επικοινωνίας.

Οι απαντήσεις που μας έδωσαν δείχνουν την απελπισμένη κατάσταση αυτών των πτωχών τω πνεύματι ψυχών λίγο πριν το μοιραίο:
  1. Μου φάνηκε ήσυχος άνθρωπος και ήθελα να της μιλήσω.
  2. Δε φαινόταν να περνάει καλά και τη ρώτησα γιατί.
  3. Φαινόταν κανονική.
Κυρίες και κύριοι, τα λόγια περισσεύουν.

5 σχόλια:

An-Lu είπε...

Τι τραβάτε κι εσείς τα μπακουρόπουλα!!!!

diki είπε...

Εγώ Γιώργο θα σταθώ στα ΠΜΤΣ. Με αφήνουν άφωνο πάντα τα σχόλια θαυμασμού για κάτι τέτοια άτομα.

Όσο για τις divas είναι πάντα ξινισμένα τα μούτρα τους και παρεξηγούνται όντως ως "ήσυχα άτομα που δεν περνάνε καλά". Αλλά ποιος άθλιος πάει να τους την πέσει αφού είναι και out of your league και ξινισμένες; Χαρά στο κουράγιο τους.

. είπε...

αν σε τραβάει το ξινό, πρεπει να το αντέχεις κιόλας. θέμα επιλογών καθαρά. no mercy

Ανώνυμος είπε...

Ενσταση κ.Δικαστά μην μας καταδικάζετε όλες απλά και μόνο λόγο ενός τίτλου.
Είμαι γλυκύτατη, ευφυέστατη, χαμογελαστή και πολύ συζητήσιμη.Είμαι καταδεκτική με το λαό μου και περνάω παντα καλά(και το δείχνω) παρόλαυτα είμαι μια diva.
Κάνω τα κεφάλια να γυρνούν στο πέρασμά μου, τις γυναίκες να με κατακεραυνώνουν και τους άντρες να με γδύνουν με το βλέμμα.Δεν είμαι προκλητική αλλά συμβαίνει.Αντί να κοκκινίσω και να κρυφτώ σε καμιά γωνιά απο τη ντροπή μου (ειμαι αθώα σας λέω δεν το κάνω εξεπίτιδες) περπατάω καμαρωτή και δεν ρίχνω βλέφαριά σε κανέναν όχι απο τουπέ αλλά επειδή είμαι συνεσταλμένο άτομο.Και παρόλαυτα με έχουν χαρακτηρίσει diva.Να προσβληθώ?

diva είπε...

:-)
Ώστε έτσι..ε;