29.6.05

Εγώ, το αστέρι του διεθνούς πενταδράμου

From: Your Man
To: ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε ;-)
Cc:
Date: 29 June 2005, 16:12
Subject: Τα νέα μου...



Εντάξει, εντάξει, ότι και να πεις έχεις δίκιο.

Αχ, η αλήθεια είναι πως χάθηκα τώρα τελευταία και να με συμπαθάς, αλλά υπάρχει σοβαρότατος λόγος: Αποφάσισα να αφήσω το consultingιλίκι και το συγγραφιλίκι και να ξεκινήσω το τραγούδι, γιατί διαπίστωσα πως έχω κλίση. Εγώ είμαι το νέο αστέρι του διεθνούς πενταγράμμου.

Ένα μόνο θα σου πω. Χτες, ανέβηκα στη σκηνή σε ένα Karaoke και έκανα τον Ken από το Barbie Girl. Η πολυπλοκότητα των στίχων του Ken βέβαια με μπέρδεψε λίγο γιατί πιστεύω πως υπάρχει κάποιο κρυμμένο νόημα πίσω από την συνεχή επανάληψη του ρεφρεν Come on Barbie, Let's go party, αλλά επειδή εγώ είμαι απλά ένας φτωχός ερμηνευτής, δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.

Η αλήθεια είναι πως εγώ πίστευα πως δεν ήμουν τελείως σε φόρμα και μάλιστα δίεκρινα μια ιδιάζουσα χροιά στη φωνή μου, αλλά δε νομίζω πως κανείς άλλος το κατάλαβε. Έμεινα βέβαια πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα γιατί η φωνή μου ακούγεται πολύ διαφορετική στους άλλους απ' ότι σε μένα. Εγώ πίστευα πως η φωνή μου έκανε μόνο για να ντουμπλάρει τον Ταμπάκη όταν αυτός έχει πιεί ήλιο, αλλά αυτό που είδα ήταν τελείως διαφορετικό.

Το κοινό μου είχε αποσβολωθεί τελείως. Με το που τελείωσα είχαν παραλύσει τελείως και δεν μπορούσαν να χειροκροτήσουν. Εικάζομαι λόγω του ρίγους που νιώσανε. Χάρηκα πολύ όταν είδα κάποιους να σταυροκοπιούνται γιατί προφανώς θεώρησαν πως η φωνή μου είναι θεϊκή και μόλις βίωσαν ένα θαύμα με τα ίδια τους τα αυτιά. Μήπως να ζητήσω και ποσοστά από το Χριστούδουλο; Ή μήπως να τον κάνω manager μου;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά μπορεί να σκέφτεται μια αλλαγή στην καριέρα του ο άνθρωπος γιατί ως αρχιεπίσκοπος νομίζω τα έφαγε τα ψωμιά του. Και όχι μόνο τα ψωμιά, γενικά έφαγε και περιδρόμιασε πολύ καλά, αν κρίνω από το ότι παρόλο που φοράει μαύρα για να κόβουν, δεν μάλλον δείχνει να έχει φάει φέτες, παρά να είναι φέτες.

Εμένα δε μου το βγάζεις από το μυαλό πως στην πραγματικότητα αυτός είναι ο Άγιος Βασίλης. Είναι σαν τον Superman που παίζει το ρόλο του Clark Kent. Έτσι και ο Χριστούδουλος. Και να μου το θυμηθείς, στο γκαράζ στο εξοχικό του έχει παρκαρισμένους τους κερατάδες τους ταράνδους του.

Βέβαια, τώρα δεν ξέρω αν έχει ιδιαίτερες γνώσεις ο Χριστόδουλος από μανατζεριλίκι, αλλά του πούστη! Όχι, δεν εννοώ του παπά του πούστη, γενικά μιλούσα. Άλλωστε και ο άλλος ο μάνατζερ, εκείνος ο πούστης ο Ηλίας που έκανε το λίφτινγκ, καλύτερος είναι; Ε εντάξει, μπορεί να τον έπαιρνε και να τον έδινε στο Σάκη (στον οποίο δε θα πάψω να μιλάω όταν γίνω φίρμα, γιατί στην τελική εγώ θα έχω πολύ πιο ώριμο κοινό από το δικό του), αλλά ας μη τα παραλέμε κιόλας.

Χμ, θα πάρω το Χριστόδουλο τηλέφωνω να δω αν θέλει να με αναλάβει και τι ποσοστά ζητάει. Αλήθεια, από το Θεό τι ποσοστό έπαιρνε ως τώρα; Χμ, θα του προτείνω αν είναι να ασχοληθεί και με την καλλιτεχνική πλευρά να αλλάξει ψευδώνυμο από Χριστόδουλος σε ChristoSlave; Χμ, καλά θα το δούμε.

Πάντως, όταν ανεβαίνω στη σκηνή το νιώθω πως το διεθνές πεντάγραμμο περιμένει να το κατακτήσω. Άλλωστε ηδη κατέκτησα το ανοικτό πενταδάκτυλο εκεί που τραγούδησα. Και οι κάτοικοι της περιοχής γύρω από κάθε μαγαζί που τραγούδησα έχουν ενθουσιαστεί τόσο πολύ που εκτύπωσαν γιγάντια πόστερ με τη φωτογραφία μου και τη λέξη WANTED από κάτω (αχ, πόσο πολύ με ΘΕΛΟΥΝ). Ένας μάλιστα συμπλήρωσε από κάτω με κόκκινο μαρκαδόρο "dead or alive" για να δείξει την αφοσίωσή του στην τέχνη μου. Έχω ακούσει βέβαια για το πόσο οι καλλιτέχνες εκτιμούνται μετά θάνατον αλλά με τέτοια αποδοχή από τον κόσμο δε μπορώ παρά να εντείνω τις προσπάθειές μου στο τραγούδι.

Πάω να κάνω practice κάνα κομματάκι, γιατί το κοινό μου είναι απαιτητικό...

Σματς!

5 σχόλια:

Lili είπε...

Den θα συγχωρησω ποτε τον εαυτο μου που εφυγα νωρις..ουτε σενα που τραγουδησες εν απουσια μου.


Σημερα που θα παω θα ερθεις η θα με αφησεις μονη?

Stefanos είπε...

Αχ Γιώργο, σε καταλαβαίνω. Και εγώ μια φορά που τραγούδησα είδα τέτοιες εκδηλώσεις ενθουσιασμού. Ομαδικά χαρακίρι, πυροβολισμοί, φωνές, σφαγές, ιπτάμενα λαχανικά, εκδηλώσεις υπέρμετρης αγάπης κλπ κλπ.. σε καταλαβαίνω..

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Έχω το απόλυτο hit για να γίνεις και ο πρώτος τραγουδιάρης.

Πλασάρεις και μια Ντίνα από δίπλα σου και είσαι έτοιμος για οτιδήποτε!

Δαγκωτό!

Τι Ταμπάκης και Κατ-μαν... Γιώργος-Ντίνα!!!

Psychia είπε...

"Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω" έγραψες κάποτε στο προφίλ σου.

Προτείνω να το αλλάξεις και να το κάνεις "Με λένε Κεν και είμαι ψώνιο μανεκέν". (?)

Πολύ γέλασα, ιδιαίτερα με το ChristoSlave χαχαχαχα. Αχτύπητο.

Ανώνυμος είπε...

Very cool design! Useful information. Go on! »