8.11.06

No backups

Δεν ξέρω γιατί δε μπορούσα να κοιμηθώ.

Είχα πολλά στο κεφάλι μου και λίγα στην αγκαλιά μου; Πιθανόν. Είναι άλλωστε το πρώτο πράγμα για το οποίο παρεξηγούνε πολλοί όταν με βλέπουν. Όλοι νομίζουν ότι ξέρω περισσότερες γυναίκες από ότι άνδρες. Μάγκες, βλέπετε μόνο αυτά που θέλετε να δείτε.

Πόσα Σαββατόβραδα έχω κάτσει σπίτι γιατί απλά δε γουστάρω να βγω και προτιμώ να κάτσω στο σπιτάκι μου, στην ησυχία μου και στις όμορφες σκέψεις μου;

...

Κάποια ψυχή που περνάει τα ίδια αυτό τον καιρό όπου όλα είναι καλά στην επιφάνεια (πούστικο πράγμα ο βυθός, κρύβει τέρατα), μου είπε πως μερικά πράγματα δεν είναι θέμα απόφασης και αξιολόγησης ρίσκου. Δεν είναι επιχείρηση. Δεν μπορείς να έχεις και εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση αποτυχίας.

Μου είπε κάτι σήμερα. Κάτι άσχετο. Και επειδή θέλω να της συμπαρασταθώ, έσβησα καμιά 150αριά τηλέφωνα από το κινητό.

Άνθρωποι που έχω να μιλήσω πριν από το καλοκαίρι έφαγαν πόδι. Το ίδιο και μακρινοί συγγενείς. Το ίδιο και κάποιοι που θέλουν να κάνουμε δουλειά μαζί (το site για κάποιο λόγο τραβάει ενδιαφερόμενους συν-επενδυτές σε ότι ιδέα μπορεί να κατεβάσει η καρκάλα μου -- ευχαριστώ παιδιά αλλά έχω κάτι να κάνω). Κοπέλες που γνώρισα, πήρα τηλέφωνα και μετά απλά δε μπορούσαμε να ξαναδημιουργήσουμε το κλίμα της πρώτης φοράς. Και 6-7 άτομα που απλά δεν μου λέει τίποτα το ονοματεπώνυμο τους.

No backups.


...


Είναι μια όμορφη νύχτα. Νιώθω ήδη ελαφρύτερος. Θα αφήσω το κινητό κλειστό και θα βγω να γιορτάσω αυτή τη πολυπληθή μοναξιά του μικρού μου χωριού. Ρε πού πάμε πέντε εκατομμύρια άνθρωποι μονάχοι;

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H επιφάνεια και ο βυθός.Αν αυτό που δείχνουμε στην επιφάνεια αντικατοπτρίζει και το βυθό δεν θα χρειαζόταν να τα διαχωρίζουμε...Προτιμώ το βυθό γιατι είναι αληθινός.

John Karakatsanis είπε...

Καλά έκανες. Το ίδιο έκανα κι εγώ πριν από αρκετό καιρό. Όχι βέβαια με 150 τηλέφωνα, αλλά με λιγότερα ;-)

Καλά να περνάς man!!

Και να μείνεις για πάντα το ίδιο "τρελός" και ευδιάθετος, όπως το βράδυ των γενεθλίων μου που σε γνώρισα από κοντά.

Unknown είπε...

Γιώργη, ένα κρατάω:
"πούστικο πράγμα ο βυθός, κρύβει τέρατα"

Μεγάλη κουβέντα αδερφέ, και τα τέρατα αδίστακτα και ύπουλα...

Κάτσε και κάνε ένα μίνι-reset, και αύριο μέρα του Θεού είναι:)

An-Lu είπε...

"All these lonely people,
where do they all come from?
All these lonely people,
where do they all come from?"
(Beatles)

Επί της ουσίας, το ξεκαθάρισμά σου ήταν πολύ καλό. Χωρίς τέτοιαες "αποσκευές" πάς μακρύτερα!

AsGoodAsItGets είπε...

Εγώ πάλι προτιμώ την επιφάνεια (αναπνέεις καλύτερα), αλλά δε μπορώ να ξεκολήσω απ΄το βυθό! Πούστικο πράγμα δε λες τίποτα!

Κάτι ήξερε εκείνος ο μάγκας που έλεγε "μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι"...

...γαμώ την παραμόρφωσή μου μέσα γαμώ.

. είπε...

γιωργάκη; ατο ΄χερι σου είναι όλα.

τα άτομα που ξεφορτώθηκες, και καλά έκανες, κι εγώ ξεφορτώνω συχνά, ε΄συ ο ίδιος τα φόρτωσες πάνω σου.
το αν ξέρεις πολλές γυναίκες, δεν θέλει κάποιος να το δει, εσύ ο ίδιος θέλεις να το δει.

θα την έχεις την ησυχία που θέλεις, είμαι σίγουρη, αρκεί να μη θες και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.

καλοπροαίρετα πάντα =)

Ανώνυμος είπε...

Είμαι καινούρια εδώ αλλά από σήμερα θα σε διαβάζω...