22.7.05

Κι εγώ τίποτα;

Ο Σωτήρης είναι γαμώ τα παιδιά. Για ανδροπαρέα τουλάχιστον. Μου θυμίζει εμένα στα νειάτα μου, όταν δεν άφηνα να πέσει κάτω ούτε καρφίτσα και είχα ατάκα για τα πάντα. Κάποιες καλές και κάποιες λιγότερο καλές.

Χθες σε μία μάζωξη στο σπίτι μου για επιτραπέζια παιχνίδια, μετά το Taboo αρχίσαμε να λέμε διάφορες φάσεις από τα νειάτα μας. Μια κοπέλα, η οποία παραπονιέται πως είναι μαλακομαγνήτης άρχισε να λέει για τον τάδε που της έκανε εκείνο, τον άλλο που της έκανε αυτό κ.ο.κ.

Αφού μας είπε για τρεις πρώην γκόμενους, καταλήγει:

Ρε πούστη μου, είμαι ωραία γκόμενα, γιατί πέφτω πάντα σε μαλάκες;

Και ο Σωτήρης, κάνοντας την αυτοκριτική του, μονολόγησε:

Εγώ που είμαι μαλάκας, γιατί ρε πούστη μου δεν πέφτω σε ωραίες γκόμενες;

4 σχόλια:

Lili είπε...

toulaxiston exei xioumor...an den einai nini, ferton apo do...

. είπε...

i leksi malakas einai poooooly pareksigimeni, pios arneitai oti kiriolektika einia malakas? amaaan....kathosprepismoi

η Λίτσα είπε...

κι απο εδω, κι απο εδω φερτον!!!

Ανώνυμος είπε...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »