4.5.06

Απορίες ημέρας

Οι ραδιοφωνικοί σταθμοί έχουν γαμηθεί στους διαγωνισμούς. Ταξίδια εδώ, αυτοκίνητα εκεί. Ο Village fm ακόμα με δωρεάν μπλουζάκια τη βγάζει; Μα καλά, αυτά τα κοντά 30 χιλιάρικα του Ρυθμού 949, θα τα κερδίσει πραγματικά ακροατής; Ρε τσηπουτάνας γίνεται.

Ο κολλητός μου από την Αγγλία μου έστειλε email να πάω να κάνω ραδιόφωνο. Έτσι θα τη βγω από πάνω στους άλλους μπλόγκερς που βγάζουν βιβλίο. Τη γκαριζοφωνάρα μου όμως ποιός θα την ακούει και δε θα αλλάζει σταθμό, όμως μου λες;

Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια. Η Ζωή ερωτεύτηκε τη φωνή μου. Αλλά αυτό ήταν το '97. Έκτοτε η φωνή μου χρησιμοποιείται μόνο σε διαφημίσεις για ωδεία. Κάνω το πριν.

Βέβαια, έχω ακούσει και τα καλύτερα. Η Θεανώ, μια φίλη, είναι ερωτευμένος με τον Κώστα του Village ακούγωντας μόνο τη φωνή του. Έχει χιούμορ λέει αυτός ο άνθρωπος. Πφφφ.... γυναίκες. Κανείς δεν πήδηξε μόνο με το χιούμορ.

Με humor και Ferrari κάτι γίνεται.

Γνώρισα στο μαγαζί που λέτε ένα τύπο ο οποίος πουλάει φωτοτυπικά. Εκεί που έτρωγε, μου έλεγε για έναν Αιγύπτιο που έχει τριόροφο ιδιόκτητο κτίριο με φωτοτυπιές κάπου στην Αθήνα. Έχει ξέρω γω 50 υπαλλήλους, αλλά μιλάμε για effectiveness στη δουλειά. Φαντάσου ότι τους έχει βάλει στην τουαλέτα κόκκινο και πράσινο φωτάκι. Αν είναι κόκκινο επειδή κάποιος άλλος είναι μέσα, δεν επιτρέπεται να σηκωθείς από τη θέση σου για κατούρημα. Βρες άλλη δικαιολογία.

Αλήθεια, ο καπιταλισμός πώς ξεκίνησε; Υποψιάζομαι πως όλοι κάποτε ήμασταν ίσοι, είχαμε πάνω-κάτω τα ίδια (τίποτα) και κάποια στιγμή αυτός που άρχισε να έχει ένα αγριογούρουνο ήταν κι εκείνος που αποφάσιζε πώς θα το μοιράσει. The rest, as they say, is history.

Είπα history και θυμήθηκα πως στο Γυμνάσιο περίμενα σε κάτι εξετάσεις ένα 20άρι και πήρα 7. Πήγα να παραπονεθώ και η καθηγήτρια μου είπε πως όσα έγραψα ήταν σωστά αλλά ήταν παντελώς εκτός θέματος. Πόσο εκτός θέματος πρέπει να είσαι για να πάρεις 7 όχι στην έκθεση αλλά στην Ιστορία; Ευτυχώς που δεν το παράτησα. Ου ου, κυρία Ζωγάκη, δεν πειράζει, έγινα blogger.

6 σχόλια:

. είπε...

Γιωργάκη κακό παιδί, άρχισες τα ληγμένα χωρίς να μας ενημε΄ρωσεις....

Gianni Kanlis (Author) είπε...

nai, "logika " ta posts sou shmera...
xmmm... prepei na ksekinhseis to xoro pali mou fainetai...
Reee, ekanes toso megalo tziro apo ta souvlakia pou ta exeis pailksei apo th xara sou...?

Lili είπε...

"Κανείς δεν πήδηξε μόνο με το χιούμορ"



δεν πιστευω αυτα που διαβαζω στο δικο σου μπλογκ...of all people...:P

An-Lu είπε...

πιάσε δυό "ορφανά" να σου πω πως π#&%(#& μόνο με το χιούμορ...αν καικάτι μου λέει ότι ξέρεις ήδη το πως ;-)

Your Man είπε...

Χαίρομαι που νομίζετε πως έχω χιούμορ, αλλά το λέω και το ξαναλέω. Με το χιούμορ ΜΟΝΟ κανείς δεν πήδηξε.

Πιστέψτε με, κάποιος που απλά έχει χιούμορ είναι τόσο στεγνός, όσο ένα χοιρινό σουβλάκι χωρίς λίπος.

Ανώνυμος είπε...

Με το χιούμορ ΜΟΝΟ κανείς δεν πήδηξε.

Αλλά αν το έχεις, είναι σαν τις συστατικές επιστολές, σου δίνουν την ευκαιρία να δοκιμάσεις την δουλειά.

*βλέπω πάντως ότι εκτός από το web έμαθες πολύ καλά και τα σουβλάκια.

Δημήτρης.