20.7.05

Τρελές γκαύλες


Η νέα μου κούκλα.

Τη λένε Μέγκαν Σεσέ (Megane CC) και είναι κόρη της γαλλίδας γλύπτριας Ρενώ.

Είναι ξανθιά, έχει πανέμορφο πρόσωπο και δύο ανοιχτόχρωμες ματάρες. Σε αντίθεση με τις μικρότερες αδερφές της που ντύνονται στα υφάσματα, στη Μέγκαν αρέσει να δείχνει το αλαβάστρινο απαλό της δέρμα. Βέβαια, όταν κάνει κρύο ή θέλει να είναι λίγο πιο κυριλέ για να μην τραβάει τόσο τα αδιάκριτα βλέμματα, φοράει το καταπληκτικό see-through τοπάκι της και δένει το σύνολο.

Και - μεταξύ μας - αν και πιτσιρίκα, έχει κωλάααρα. Αλλά σ' αυτή την περίπτωση δε με χαλάει αυτός ο "βραζιλιάνικος" σωματότυπος. Άλλωστε κάπου πρέπει να της την χώνω κι εγώ όταν έχω όρεξη να την καβαλήσω topless.

Το ότι είναι δεσποινίδα ανεβασμένων κυβικών δε με χαλάει, γιατί αυτό επηρρεάζει και το χαρακτήρα της. Τι να σου λέω. Ανάβει αμέσως. Αν και ξανθιά, στροφάρει γρήγορα. Και καθότι ιδιόρυθμη, όταν τα παίρνει της αρέσει να χάνεται στον ορίζοντα.

Έχω μάθει ήδη να την κάνει ότι θέλω. Ανάλογα με τα γούστα μου, βρίσκω το κουμπί της και μπορώ να την κάνω να είναι απέναντι μου πολύ ψυχρή το καλοκαίρι και πολύ θερμή το χειμώνα.

Και από βίτσια άλλο τίποτα. Όταν είμαι μέσα της, μου ανοίγεται τελείως και με πάει στα ουράνια. Χειμώνα-καλοκαίρι, κοιτώντας πάνω βλέπεις τον ουρανό με τα άστρα!

Άσε που είναι και κορίτσι της παρέας. Μέχρι 4 μας καταφέρνει. Μην πείτε ότι σας τό'πα αλλά η Μέγκαν είναι bisexual και δε τη χαλάει να τυγχάνει και της προσοχής των γυναικών. Όμως ξέρω πως στην πραγματικότητα μόνο εμένα αφήνει να την οδηγώ στα άκρα.

Το καλό πάντως είναι πως δε ζηλεύει. Όταν την πρωτογνώρισα, της σύστησα μια φίλη μου που μετράει 1.75 και το κορίτσι είχε να λέει για τη ζεστασιά και την άνεση με την οποία την αντιμετώπισε η Μέγκαν.

Αλλά και η Μέγκαν ξέρει πως κι εγώ θα της είμαι πιστός. Ήδη ψάχνω σε ποιόν να πασάρω την άλλη Μέγκαν, που είναι η κατά έξι χρόνια μεγαλύτερή της ασημομάλλα ξαδέρφη της που μου κράτησε συντροφιά για 2 χρόνια. Πολύ καλή άρχή για όσους επιθυμούν "ανοιχτές" σχέσεις. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για καβάλημα είτε μέ είτε χωρίς σκουφάκι.

Της μικρής μου της Μέγκαν της αρέσει η δυνατή μουσική, οι παραλίες και τα ταξίδια μακριά από την πόλη. Τρελλαίνεται να τη φροντίζουν και να είναι πάντα φρέσκια και μπανιαρισμένη για να δείχνει όμορφη.

Ο τύπος που μου την γνώρισε μου είπε πως η ομορφιά της, εξωτερική και εσωτερική, είναι εγγυημένη για 24 μήνες.

Την παρήγγειλα και στις 5 Αυγούστου θα την κάνω ολοκληρωτικά δική μου.

8 σχόλια:

alex είπε...

Θέλω βόλταααα...

morpheous είπε...

πω ρε π... ζηλεύω!
άντε καλοτάξιδο!

by far το ποιό γουστόζικο car αυτή την στιγμή!

Stefanos είπε...

καλοριζικο ρε..
(Φτου ρε πουστη δεν του τη βγαίνω τώρα με το Pluriel..)
(αλλα παρ ολα αυτά, μπορώ να παρκάρω πιο εύκολα απο σένα! Ωραία η Μέγκαν, αλλα πολύ μαούνα ρε αδερφέ..)

Lili είπε...

to keimenaki aksio tou kalyterou diafimisti...
to aytokinito m afinei adiafori, alla xairomai pou xairesai

Sakis Rizos είπε...

Εχμ... κούκλα με τέσσερις ρόδες; Yeah right! Αυτά είναι κουτιά με ρόδες! Μεταφορικά μέσα απλώς! :-)

Οι πραγματικές κούκλες είναι αυτές! (αποκτηθείσα προσφάτως).

ΥΓ. Καλοτάξιδο! Όμορφο είναι πάντως.
ΥΓ2. Προσοχή στον δρόμο και δη στις μηχανές, ε!

Ανώνυμος είπε...

emeis pos ginetai na se fame..?

Ανώνυμος είπε...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! winter sport travel long stay insurance Use my mp3 player in my car digimon hentai butalbital phentermine

Ανώνυμος είπε...

άντε και καλά ξεκωλίασματα, αλλά τι λέω έχει βρεί ήδη πάτο ... τώρα ετοιμάζεσαι για την αδελφή της!