11.6.06

Χωρίς κόκκινο

Άντε γαμήσου.

Το μόνο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό κάθε λεπτό.

Παράφρων; Σίγουρα.

Ακούω τα τραγούδια στον Σφαίρα, ενώ οδηγάω πιωμένος. Όχι πολύ. Ίσα ίσα πάνω στο όριο. Αλλά με θολό μυαλό.

Εν βρασμώ ψυχής, κύριε πρόεδρε.

Δε μου έφταιξε κανείς και δεν ξεσπάθωσα σε κανέναν. Τα κράτησα όλα μέσα. Guilty as charged, κύριε πρόεδρε.

Ήξερα ότι θα γίνει μαλακία πριν καν βγω από το σπίτι.

Και αναθεωρώ, αναθεωρώ, αναθεωρώ.

Είσαι κούκλα. Στα μάτι αμου θέα. Και είσαι καλό κορίτσι γαμώτο. Τι θέλω εγώ μαζί σου;

Έπαιξε ένα τραγούδι στο αμάξι. Δεν ξέρω ποιό, δεν ξέρω ποιανού. Δεν είμαι σαν τον Σπύρο που μόλις γνώρισα που ξέρει όλα τα τραγούδια απ' έξω.

Πήρα τηλέφωνο. Με άκουσες πώς ήμουν και μου είπες να βρεθούμε. Κουρασμένη.

Σου είπα οκ. Αλλά δεν ήθελα να σε δω. Κατάλαβα ότι δεν είσαι εσύ αυτό που θέλω. Είσαι απλά εκεί. Εκεί. Όχι εδώ.

Και καλύτερα που δεν είσαι εδώ. Δεν είμαι καλά με όποιον είναι εδώ. Η συγκατοίκηση δεν είναι για μένα. Μετά από λίγο με πνίγει. Με σκοτώνει. Με κάνει να κλειστώ στον εαυτό μου και να ξεσπάσω αλλού.

Διαφέρω; Μπα.

Όλοι ξεσπάνε κάπου.

Αυτός ο έρωτας θα αφήσει εποχή, λέει ο Σφαίρας.

Σίγουρα. Και τι εποχή. Χειμώνα.

Είαπ ότι θα έρθω και οδήγησα. Οδήγησα. Οδήγησα. Με 20 χλμ την ώρα.

Και σε ερώτευτηκα. Κάπου μαγεύτηκα. Είσαι μωρό μου ότι είχα ονειρευτεί.

Είσαι; Γιατί να είσαι; Μπα, δεν είσαι.

Δεν υπήρξε τίποτα πιο καβλωτικό, πιο ικανοποιητικό, πιο fulfilling από το να οδηγώ. Έστω και με 20. Να πηγαίνω με το ραδιόφωνο στην διαπασών και τα παράθυρα κλειστά.

Πώς είσαι; Έχω καιρό να σε δω. Τα έχεις γράψει όλα, κι εγώ επίσης. Το μόνο που γαμάμε είναι οι εαυτοί μας. Το ξέρεις ε;

Ούτε μια φορά δε με έπιασε το φανάρι στους δρόμους που κατηφόρησα. Ταβέρνες έκλειναν τα φώτα, κάτι συνοικιακά κλαμπάκια είχαν απ' έξω 2-3 άτομα που περίμεναν να μπούνε μέσα. Μια καντίνα ήταν άδεια.

Σκέφτηκα να σταματήσω. Τη δίαιτα την έχω γαμήσει και δε με νοιάζει. Έχω κοιλιά. Είμαι καλοπερασάκιας. Και μ' αρέσω έτσι, παρά gym freak.

Γιατί να κάνω κοιλιακούς; Θα με φέρουν πιο κοτνά σε αυτό που θέλω, όταν δεν ξέρω ακόμα τι είναι;

Σκέφτηκα να πάω σ εκάνα charity τύπου Χαμόγελο του Παιδιού να βοηθήσω. Γυρνώντας στα βασικά είναι ότι καλύτερο για να καταλάβεις τι σκατά κάνεις και πού σκατά πας.

Αλλά είμαι αδύναμος. Αύριο θα ξυπνήσω και θα τα έχω ξεχάσει όλα.

Τρία ποτά σε μια ώρα και τα ήπια λες και ήταν νεράκι. Λες να κινδυνεύω και να μη τοξέρω;

Έχω κλείσει τα μάτια και ακούω Σφαίρα. (Ούτε διαφήμιση να σου έκανα ρε Πέτρο)

Να στείωλ μήνυμα να σου πω ότι δε θα βρεθούμε; Μπα.

Μια φορά κι εσύ να με περιμένεις. Κάποτε ήμυον εγώ ο μαλάκας.

Κάποτε; Τι λέω.

Ακόμα ο μαλάκας είμαι, απλά όχι για σένα.

Αναρωτηθήκατε ποτέ φίλοι μπλόγκερς πόσοι κοντινοί σας φίλοι, γνωστοί και συγγενείς μπορεί μη σας χωνεύουν; Δε μπορεί, για κάποιους θα είστε ο μαλάκας της υπόθεσης. Φυσικά δεν το ξέρετε.

Ο μαλάκα ς είναι σαν τον κερατά. Τελευταίος το μαθαίνει.

Ή καθόλου.

Μπήκα σπίτι με μια επιθυμία για κατούρημα άλλο πράμα. Την καθυστέρησα όσο μπορούσα επίτηδες.

Ένιωσα αυτό το tingling συναίσθημα να με κατακλύζει και αντιστθάηκα και πάλι.

Στους καρπούς ειδικά. Νιώθω μια πίεση τρομερή, σαν ένα οξύ να ξαμολιέται στις φλέβες μου και να με ποτίζει.

Toxic!

Ότι πρέπει για να ξανακερδίσεις τις αισθήσεις σου.

Το γαμοσαββατόδραβό μου ήταν fucked up πριν καν ξεκινήσει.

Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος τόσο πιο δύσκολα ικανοποιείται. Αν συνεχίσω έτσι, σε 10 χρόνια θα θέλω 3 γκόμενες να με κοιτάνε όλο το βράδυ όσο κοιμάμαι για να νιώσω καλά με τον εαυτό μου.

Δεν υπάρχει ταβάνι σε αυτό;

Πόσο βαριέται ο Μπέκαμ που μπορεί να έχει όποια θέλει;

Ο καλύτερος τρόπος για να μην ξυπνήσεις με hangover είναι να πιείς σε νερό δέκα φορές το αλκοόλ που ήπιες.

10 επί
0.40 περικτικότητα, επί
3 ποτήρια των
170 ml
= 2 λίτρα.

Είμαι ακόμα στην αρχή.

Κατάλαβα γιατί μ' αρέσει η περιοχή του Ψυρρή. Είναι επειδή είμαι τη μία έτσι και την άλλη αλλιώς.

Αν καβλώσω να πάω σε μικρό μπαράκι πάω. Αν θέλω μεγάλο, πάλι εκεί πάω. Κι αν πεινάσω, απ' έξω έχει βρώμικο. Και άμα θέλω να πάρω κυριακάτικη εφημερίδα πάω μέχρι την πλατεία που τις έχει από σάββατο βράδυ.

Πολυπλευρικότητα. Δεν τον πιάνεις τον Ψυρρή πουθενά. Κι αν θες να κάτσεις στην πλατεία με μπύρα του ενός ευρώ από το περίπτερο, πάλι μέσα είσαι.

Ήταν ψέμα. Η αλήθεια αγάπη μου είναι πως για μένα περιστρέφεται όλη η γή γύρω από σένα.

Να σε ρωτήσω. Έχεις νιώσει ποτέ πως θέλεις να σκίσεις τη σάρκα σου;

Έχεις νιώσει ανικανοποίητος;

Πόσο συχνά νιώθεις κάτι στις εξόδους σου, πέρα από όσα βλέπεις και ακούς;

Πόσο συχνά βράζει το αίμα σου;

Θέλω να πλακωθώ με κάποιον. Τώρα.

8 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

μωρο..
καριολες...
μαλακες...


παραιτουμαι.

. είπε...

!

δεν περιμενα να σε διαβάσω ποτέ ετσι, αλλά σε γουστάρω έτσι... αληθινός =)

Lili είπε...

καθομαι 10 λεπτα και δεν ξερω ποια ειναι η λεξη που ψαχνω για να εκφρασει αυτο που ενιωσα...
θελω να σε παρω να σου δειξω οτι ειμαι εδω, αλλα οταν νιωθεις ετσι..δεν σ ενδιαφερουν οι αλλοι, αλλα αυτη.
Και ενω σε νιωθω φιλο μου, εχουμε καιρο να βρεθουμε, μπορει να μου το παιξεις ανετος.

Και το θεμα ειναι να νιωσεις, τωρα που εισαι ευαλωτος οτι ΜΠΟΡΕΙΣ.
Οτι δεν θα σε χτυπησει ο αλλος.
Στην προκειμενη εγω.

Εχεις φιλους.
Που χαιρονται οταν σε βλεπουν να κανεις ενδοσκοπηση.
Που στεναχριουνται με τον πονο σου αλλα χαιρονται που πας και σε κατι πιο βαθυ.
Γιατι εισαι πανεξυπνος παναθεμα σε και ο χειροτερος εχθρος του εαυτου σου.

Το σημαντικοτερο για μενα, και που το κραταω, ειναι οτι ηρθες τοσο κοντα σε καποια ωστε να κατεβουν οι συνηθισμενες αμυνες σου.


Thats very moving.
Το μωρο μου μεγαλωσε, hes in love.

(:P)
Για να χαλαρωσω λιγο και το μνμα μου...

YO!Reeka's είπε...

μπα εγώ βλέπω διάθεση fight club!

Ανώνυμος είπε...

:), I always feel suicidal in the morning

Apo tin tainia pou anaferthike pio prin. Kai ean katalaba kala iparxei kai ginaika kapou mesa se ola auta ... pare akoma ena

"We are a generation of men raised by women. I'm wondering if another woman is really the answer we need."

Kai mia mpira apo emena tin alli fora :)
"Keep Walking" -- johnie walker

UrbanTulip είπε...

Μένω με το στόμα ανοικτό (όχι δεν το παθαίνω συνήθως). Πολύ αληθινές εικόνες σου George. Bittersweet....

iSixtir είπε...

To na mhn ksereis ti theleis einai mia xara....fantasou na ksereis kai na mhn to exeis!:P Sinepos meine oso perissotero mporeis,sto den xero ti thelw, giati polu fobamai pws otan briskoume ti theloume den mporoume na to exoume.

Ανώνυμος είπε...

filaraki eimai edw kai pinw kai akow blouz me clapton . diavasa poly prosextika tin istoria sou an kai poly argoporimena . thelw na skefteite oloi edw mesa kai na mou apadisete para poly sovara .mipws kati trexei,kati kai den milame ?den sas fainodai ligo perirega ola?