5.5.06

Απορίες ημέρας

Μια καλή δίετα ξεκινάει με την αγορά μιας ζυγαριάς ακριβείας. Αν μπορείτε να πάρετε ηλεκτρονική, κάντε το. Είναι σημαντικό να βλέπετε πότε χάνετε 200 γραμμάρια, γιατί παραπάνω δε θα χάσετε.

Εδώ και ενάμισι μήνα έχω ξεκινήσει δίετα τύπου Gilli Diet. Και λέω τύπου γιατί μια φορά έφαγα Gilli και δεν ξανάφαγα, και έχοντας περάσει από όλες τις σχετικές εταιρίες (4 είναι) κατέληξα εσχάτως στην καλύτερη: Ντελικάτο Μενού.

Ήμουν πιστός στη δίετα μου όσο ο Ιούδας στο Χριστό.

Μέχρι που την Τρίτη αποφάσισα να την τηρήσω. Δεν έφαγα τίποτα άλλο εκτός από αυτά που μου φέρνουν. Έχασα 3 κιλά σε 3 μέρες.

Και αρχίσανε όλοι: έλα ρε μαλάκα, έκοψες, φάνηκε το πρόσωπό σου.

Και αρχίσανε όλες: ε καλά, μη χαίρεσαι, τα πρώτα κιλά είναι εύκολα, φεύγουνε γρήγορα γιατί είναι υγρά.

Μα τι κάριες.

Ρε πούστη, ούτε αυτό μου αρέσει. Νέο ποστ.

5 σχόλια:

Λύσιππος είπε...

Ακούω ότι η καλή δίαιτα συνοδεύεται και από αλλαγή στάσης στο κρεββάτι, πχ όχι όλο η έρημη η γυναίκα από πάνω. Kουνάμε και μεις τα κ*λομέρια μας.

---. είπε...

"Μια καλή δίετα ξεκινάει..."

χωρίς να κλαίγεσαι. Όσο για τα τύπου gilli, άλλη φορά να ρωτάς και τίποτε ειδικούς. Πρόβατο!

:p

---. είπε...

α, και το δίετα γράφεται δίαιτα...μου ΄βγαλες το μάτι κύριε μπίζνεσμαν.

:D

artfarted είπε...

Θέλεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να χάσεις βάρος; Δηλαδή να μειωθεί αισθητά το φορτείο που κουβαλάς ολοφάνερα πάνω σου;

There's only bad news: Πρέπει να παίρνεις λιγότερα και να δίνεις περισσότερα. Καλή επιτυχία αλλά αυτή εξαρτάται από την επιμονή σου γιατί μόνο σιγά- σιγά τα αποτελέσματα κρατάνε

Your Man είπε...

Λύσιππε, μη με δίνεις έτσι στεγνά ρε.

Κωσταντίνα, δεν είναι η δίαιτα από σαν το πάρτυ-πάρτι, τραίνο-τρένο, κλπ;

Art, πάλι θα λιώσω στο χορό δηλαδή.