13.5.06

Απορίες ημέρας

Άμα κατευθυνθείτε προς τα Μεσόγεια και υποφέρετε από αλλεργίες, θα υποφερέτε. Από αλλεργίες.

Χμ, μερικές φορές νιώθω περήφανος για τα λογοτεχνικά μου πονήματα. Α όχι, θα το ρίξω στα λατινικά για να δείξω πως έχω κλασική παιδεία.

Πήγαμε είδαμε το σπίτι ενός αγαπημένου προσώπου. Μαλακία. Πέτρινο, με πισίνα (και όχι από αυτές τις φλώρικες, τις children friendly, μιλάμε για 4 μέτρα βάθος), θέα, δεντράκια, μαιζονετούλα με σοφιτούλα. Mi casa es su casa! Τι; Δεν είναι λατινικό αυτό; Βρε κουτά, και τα ιταλικά τι είναι; Μοντέρνα λατινικά είναι. Τσκ τσκ!

Αν θυμόμουν και το δρόμο για να πηγαίνω στο Γέρακα καλά θα ήταν.

Ρε σεις, τι είδα στο δρόμο; Έξω από κατάστημα της Vodafone στο Μαρούσι παίζει μια αγελάδα ντυμένη στα κόκκινα με το λογότυπο της εταιρίας. Ξέφυγε από το κοπάδι της Cow Parade ή είναι η καλλιτεχνική παρέμβαση των κόκκινων; Ars brevis, bizna longa? Κάτσε καλά.

Σπάσιμο από Θεσσαλονίκη σας έχουν κάνει ποτέ; Κάτι του στυλ Είμαστε στην παραλία και πίνουμε ουζάκια, ποιό είναι το τηλέφωνο της Κατερίνας;Όχι; Καλά, έχε χάρη που εγώ δεν λέω ονόματα, Μπίλυ.

Από το μεσημεροαπόγευμα λέω να κοιμηθώ για να έχω δυνάμεις για χορό σήμερα, αλλά το athinorama.gr δε βοηθάει. Πήγα και πήρα το hard copy και είδα ότι έχανα τόσο καιρό την στήλη online (η οποία παραδόξως δεν είναι online) με απορίες αναγνωστών για το πού θα βρούνε αυτό που αναζητάνε. Just what I needed.

Ρεζιλεύτηκα χτες. Ήμουν ο πρώτος πελάτης του Banana Moon. Στις 22:20 όχι μόνο είμασταν οι πρώτοι πελάτες αλλά ήταν και νωρίς ακόμα για φαγητό. Ρε κουνήστε το κεφαλάκι σας δεξιά αριστερά και ακούστε τι ήχο βγάζει. Τι ώρα πρέπει να φάω δηλαδή; O tempora o mores! (και ω μώρες, πηγαίντε και θα καταλάβετε).

Και το σέρβις τελείως ανοργάνωτο. Την κατάσταση έσωσε ο πρ μάνατζερ του μαγαζιού, ο Χοσέ, ο οποίος τελικώς αποδείχθηκε γνωστός γνωστού (τηλεφώνησε και στον γνωστό μας για να μας το αποδείξει). Έχε χάρη που το είναι από τα λίγα μαγαζιά που βρίσκω αυτό που μ' αρέσει, αλλιώς θα σού'λεγα αν θα ξαναρχόμουν.

Έλαβα χτες δεματάκι από τη θεία μου τη Βουδίστρια (αν νομίζατε πως εγώ είμαι ο μόνος σαλεμένος στο σόι, λυπάμαι). Σοκολάτες, σοκολατάκια και σοκολατομπαστουνάκια, όλα ευλογημένα από τη θεία μου που μονάζει στη Γαλλία.

Πάω να ευλογηθώ.

4 σχόλια:

John Karakatsanis είπε...

Και έξω από τα Applebees στους Αμπελόκηπους έχουν μία πράσινη αγελάδα!

Όσο για το Banana Moon, συνήθως στα περισσότερα openings τα μαγαζιά είναι λιγάκι "ανοργάνωτα".. Μετά στρώνουν..

diki είπε...

"ω μώρες"!!!! χαχαχα. Θα το χρησιμοποιήσω.

Ανώνυμος είπε...

χεχεχε! Κάτσε βρε γιωργάκη...τι είδους αλλεργίες παθαίνεις στα Μεσόγεια? Νεποπλουτεξίτιδας? Αυτήν την παθαίνεις παντού! (όχι τίποτα άλλο, αλλά μετακόμισα στα Μεσόγεια και μου φύγαν οι αλλεργίες!)
For your information: Ο Γέρακας ΔΕΝ θεωρείται Μεσόγεια. Μόνο ό,τι υπάρχει μετά το Σταυρό και κατά μήκος της Λεωφ. Λαυρίου (μαζί με τα Σπάτα) είναι Μεσόγεια.
Ξανα-άνοιξε το Banana Moon στο Στάδιο????? Τώρα που έφυγα εγώ???? Ντροπή τους!!!!τσκ-τσκ-τσκ!

alombar42 είπε...

Χε :)