31.8.05

Εκατό (ναι, 100) πράγματα για μένα

...


  1. Δεν έχω ιδέα από ελληνική Γεωγραφία. Άμα δεν είσαι από Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Κρήτη, λυπάμαι αλλά δεν ξέρω πού πέφτεις.
  2. Μ' αρέσουν τα άσπρα δόντια σε μια γυναίκα. Ακόμα περισσότερο όμως μ' αρέσει ένα στραβό δοντάκι μέσα σ' όλα, για νάζι.
  3. Κάποτε ξέχασα να ταΐσω μια γάτα για 3 μέρες. Η γάτα, περιέργως, έζησε.
  4. Δε μ' αρέσει το χαβιάρι, τα στρείδια, τα μύδια, το φουά γκρα, τα σαλιγκάρια και άλλα ακριβά φαγητά.
  5. Είμαι κατά το ήμισυ Πόντιος. Από τη μεριά της μαμάς μου.
  6. Ναι, κάποτε είχα μαλλιά. Πολλά.
  7. Αγαπημένη μου πόλη στον κόσμο είναι η Βαρκελώνη. Και, ναι, έχω πάει σε πολλές άλλες.
  8. Δε μ' αρέσει σχεδόν κανένα ισπανικό φαγητό. Ούτε η σανγκρία.
  9. Ναι, ξέρω να μαγειρεύω. Ενίοτε καλά.
  10. Κάποτε μ' άρεσε να δίνω συμβουλές. Όχι πλέον.
  11. Έχω κάνει σεξ δύο φορές σε μια μέρα. Με διαφορετικά άτομα. Δε το θεωρώ κατόρθωμα.
  12. High score: 7 φορές σε μια μέρα. Πλέον άμα δεν είμαι ερωτευμένος ή έστω ενθουσιασμένος δεν κάνω πάνω από 2.
  13. Μιλάω σε όλο τον κόσμο. Συνέχεια. Δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα αν με θεωρούν τρελλό.
  14. Μ' αρέσει ο Νίκος Δήμου.
  15. Στο δρόμο μου υπάρχουν κάτι δέντρα που μυρίζουν περίεργα. Μια πρώην γκόμενά μου τα έλεγε χυσόδεντρα και πιστεύω πως έχει δίκιο.
  16. Δεν πιστεύω σε καμία θρησκεία, θεότητα ή ανώτερο άυλο ον.
  17. Επίσης δεν πιστεύω στη μετενσάρκωση, την αναγέννηση, την αθανασία της ψυχής.
  18. Μ' αρέσει η διεθνής κουζίνα, ειδικά τα λατινοαμερικάνικα πιάτα, τα εξευρωπαϊσμένα κινέζικα και το ελβετικό κυνήγι.
  19. Δε με ενδιαφέρουν τα αθλητικά. Εξαιρείται ένα άθλημα σε πάγο όπου κάποιος σέρνει ένα βαρύ αντικείμενο με χερούλι και προσπαθεί να το φέρε όσο πιο κοντά στο στόχο γίνεται, ενώ κάποιοι άλλοι σφουγγαρίζουν μπροστά του. Δεν ξέρω πως λέγεται. Α, και το jet ski.
  20. Με ενδιαφέρει η Ιστορία αλλά ποτέ δεν ήμουν καλός σ' αυτήν.
  21. Είμαι της άποψης πως όλα πρέπει να τα δοκιμάσουμε έστω και μια φορά.
  22. Παρόλα αυτά, δεν καπνίζω. Δεν έχω δοκιμάσει και δε θέλω. Δε μου προσφέρει τίποτα και μου βρωμάει.
  23. Δεν κάνω ναρκωτικά. Έχω δοκιμάσει. Αλλά μπορώ να ανέβω καλύτερα από μόνος μου.
  24. Δε μπορώ να αγγίξω τη μύτη μου με τη γλώσσα μου.
  25. Τρελλαίνομαι να χορεύω freestyle.
  26. Δεν τρελλαίνομαι να κάθομαι στη θάλασσα με τις ώρες. Η παραλία τώρα τελευταία έχει αρχίσει να με κερδίζει.
  27. Μ' αρέσουν τα εστιατόρια που έχουν μοναδικά φαγητά. Δε μ' αρέσει το ότι ένα πιάτο μανιτάρια μπορεί να κάνει 8 ευρώ.
  28. Τα μανιτάρια είναι το αγαπημένο μου φαγητό. Κάποτε έφαγα ένα κιλό.
  29. Για χρόνια το αγαπημένο μου ποτό ήταν Southern Comfort + Sprite. Τώρα εξερευνώ άλλα. Προς το παρόν κλίνω προς το Ballantines + Coke.
  30. Όταν ήμουν μικρός τρελλαινόμουν για Twix.
  31. Δε μ' αρέσει να κουβαλάω ψιλά.
  32. Μ' αρέσει να βγάζω πολύ κερί στη μπατονέτα μου. Πλέον σπάνια συμβαίνει.
  33. Μ' αρέσει το Counter-Strike παρόλο που δεν είμαι καλός σ' αυτό και δεν το παίζω σχεδόν ποτέ.
  34. Δε βλέπω τηλεόραση. Ποτέ.
  35. Το βίντεο και το DVD δεν είναι τηλεόραση.
  36. Δε γουστάρω τις αμερικάνικες ταινίες πριν το 1992. Εξαιρούνται ελάχιστες.
  37. Μέχρι πρόσφατα δεν είχα δει τον ET. Ακόμα δεν έχω δει το Μάγο του Οζ.
  38. Επίσης, έχω τρομερές ελλείψεις όσον αφορά τον ελληνικό κινηματογράφο.
  39. Δε μ' αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο, αλλά ιδιαίτερα στο κινητό.
  40. Αγαπάω τους γονείς μου, κι ας μην τους το λέω. Και είμαι περήφανος γι αυτούς.
  41. Κάποτε είχα παπούτσια Air Jordan τα οποία τα είχα χρυσοπληρώσει.
  42. Σχεδόν έχω σταματήσει να πίνω Coca Cola. Προτιμώ τη σόδα.
  43. Ένας άγνωστος στο supermarket (είπαμε, μιλάω σε όλους) μου είπε πως η καλύτερη σόδα είναι η Σουρωτή και μου εξήγησε γιατί. Από τότε, όποτε έχω επιλογή παίρνω Σουρωτή. Έξω παίρνω Perrier (και μου φέρνουν Ιόλη Fizzy).
  44. Μίλησα στην Βίκυ Κουλιανού στο δρόμο και τη σύστησα στην κοπέλα με την οποία είχα βγει, σαν να την ήξερα. Έμεινε άφωνη (και η μία και η άλλη).
  45. Κάποτε γελούσα με τα έργα Τρελλές Σφαίρες και Μεγάλη Των Μπάτσων Σχολή. Όχι πλέον. Γαμώτο.
  46. Δεν πίστευα πως θα έβαζα καμία ταινία πάνω από το Usual Suspects, μέχρι που είδα το Butterfly Effect (1ο) και το Saw (2ο).
  47. Δεν μ' αρέσει η ποίηση. Ίσως επειδή δεν την καταλαβαίνω.
  48. Στην πρώτη μου μεγάλη σχέση αγόρασα εσώρουχα αξίας 43.000 δραχμών όταν ήμουν μπατιράκι. Με χώρισε λίγο μετά.
  49. Τη μέρα που με πρωτοφίλησε (εκείνη), εγώ τα έριχνα στην αδερφή της γιατί πίστευα πως εκείνη ήταν out of my league.
  50. Φοβάμαι τον ηλεκτρισμό και το αίμα (των άλλων).
  51. Φοβόμουν τα ύψη μέχρι που έκανα bungee jumping. Από τότε σταμάτησα να φοβάμαι τα ύψη και τώρα φοβάμαι το bungee jumping.
  52. Δεν με τρελλαίνουν κάθόλου τα παιχνίδια στα λούνα πάρκ που σε γυρνάνε γύρω-γύρω. Ζαλίζομαι πανεύκολα.
  53. Μια φορά με είδε ψυχολόγος για κάποια εξέταση ρουτίνας. Σε πέντε λεπτά μου είπα πράγματα που δε φανταζόμουν ποτέ.
  54. Δεν ενδιαφέρομαι να προσπαθήσω να πείσω κανένα και για τίποτα. Θες να είσαι ναζί, ρατσιστής και Deutschland uber alles; Με γειά σου με χαρά σου. Η ελευθερία σου όμως τελειώνει εκεί που αρχίζει η δικιά μου και άμα υπερβείς το όριο, τη γάμησες.
  55. Οι αγάπες μου σε νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο ήταν (κατά σειρά): Αλεξάνδρα αγνώστων λοιπών στοιχείων, Ολυμπία επίσης αγνώστων λοιπών στοιχείων, Ελισάβετ Δημητρίου, Ντίνα Χριστοπούλου, Μαρία Πατσιάκου, Βίκη Βίδρα. Απ' όλες, μόνο με την τελευταία έγινε κάτι, κι αυτό διήρκησε λιγότερο από το δελτίο καιρού στον Village FM.
  56. Δεν μ' αρέσουν οι μπανάνες.
  57. Είχα παίξει στο Ρουκ Ζουκ και γέλασα πολύ.
  58. Όταν είμαι άρρωστος (είτε γρίπη, είτε κρύωμα), τρέχουν η μύτη μου και τα μάτια μου.
  59. Μια φορά έκλεψα ένα καρύδι από ένα παντοπωλείο και ο μαγαζάτορας με κατσάδιασε.
  60. Μ' αρέσουν τα μουσεία.
  61. Δε μ' αρέσουν τα μεγάλα clubs. Προτιμώ τα μπαράκια που έχουν κάτι να πουν.
  62. Προτιμώ να είμαι ερωτευμένος χωρίς ανταπόκριση παρά να είμαι με κάποια με την οποία δεν είμαι ερωτευμένος. Και τα δύο έχουν συμβεί πάρα πολλές φορές.
  63. Μέχρι πρόσφατα δεν την έπεφτα σε γκόμενες πάνω από 1.70. Το ξεπέρασα.
  64. Πιστεύω πως ο καθένας φτιάχνει την τύχη του. Ελπίζω να υπάρχουν και εξαιρέσεις γιατί έχω κάνει πολλές μαλακίες.
  65. Δεν έβλεπα το Muppet Show. Και δεν καταλαβαίνω τι του βρίσκατε.
  66. Σε ηλικία 18 ετών, ο πατέρας μου μου είπε πως η μητέρα μου ήταν ο 2ος γάμος του.
  67. Και πως έχω δύο αδέρφια από τον πρώτο του γάμο, τα οποία όμως δε θέλουν με γνωρίσουν.
  68. Έβγαλα πολλά λεφτά από το Στοίχημα με την Εθνική στο Euro. Δε θυμάμαι πόσα.
  69. Επίσης από την Παπαρίζου στη Eurovision.
  70. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο λαός που πεινάει δεν ψηφίζει αριστερά, αλλά δεν πρόκειται να κάνω απολύτως τίποτα για να τους αφυπνίσω. Έχω καταλάβει πως ο κόσμος δεν θέλει να ξέρει κάποια πράγματα.
  71. Στις τελευταίες εκλογές ψήφισα ΠΑΣΟΚ λόγω γνωριμίας με τη Μιλένα. Δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος.
  72. Και αν αυτός ο μπούλης ο Καραμανλής συνεχίσει να κυβερνάει έτσι, εγώ θα τον ψηφίσω το 2008. Μπορεί τα όσα κάνει να μη συμφέρουν τους άλλους, αλλά συμφέρουν εμένα.
  73. Είμαι και θα παραμείνω παρθένος.
  74. Δεν πιστεύω στα ζώδια, τα κακά μάτια, το κάρμα, την τύχη.
  75. Πιστεύω στη δύναμη και τη θέληση του ανθρώπου.
  76. Έχω ένα μεγάλο μυστικό (και πολλά μικρότερα).
  77. Είμαι ορθολογιστής σε σημείο που σπάω νεύρα.
  78. Μ' αρέσουν τα σκυλιά, αλλά δε θα χαιδέψω ποτέ ένα αδέσποτο.
  79. Φέτος ντύθηκα αποκριάτικα με άφρο περούκα, ρούχα νταβατζή και πούρα. Πήρα ένα άγριο ύφος και πήγα σε ένα μπαράκι. Όλοι με κοιτούσαν, αλλά μόνο όταν εγώ κοιτούσα άλλού. Κανείς δεν τόλμησε να μου μιλήσει.
  80. Δε μ' αρέσει η μπύρα ιδιαίτερα.
  81. Δεν πίνω ούζο, ρακή, τσίπουρο και άλλα παρόμοια.
  82. Έχω κάνει τηλεπωλήσεις. Ενοχλούσα τον κόσμο για να τους πω πως "κερδίσατε ένα κινητό, αρκεί να κάνετε συμβόλαιο για 12 μήνες".
  83. Η πρώτη μου δουλειά ήταν πλασιέ στα μπουρδέλα της Φυλής. Κάποια στιγμή θα σας πω και γι αυτό.
  84. Έχω χαθεί σε εκδρομή στην Πάρνηθα και με ψάχνανε οι Ειδικές Δυνάμεις. Δε με βρήκανε.
  85. Μ' αρέσουν τα μικρά στήθη.
  86. Έχω δει όλα τα επισόδεια των Friends, Sex And The City, CSI. Όλοι μου λένε πως είμαι ο Chandler Bing.
  87. Λατρεύω τους ήρωες της Warner Bros. Αν και διαδίδω πως μ' αρέσει ο Taz, ο αγαπημένος μου είναι ο Daffy Duck.
  88. Σχεδόν ποτέ δε θυμάμαι ποιός μου έκανε δώρο τι.
  89. Τρελλαίνομαι για καλή παρέα και επιτραπέζια παιχνίδια.
  90. Μια φορά στην Παντομίμα βρήκα την ταινία "Εγια μόλα, έγια λέσα και τα μπαλάκια μέσα". Μου πήρε 45 λεπτά. Η ταινία "Ο τζαναμπέτης" μου πήρε 5.
  91. Με τα λεφτά από την πρώτη μου δουλειά, άφησα φιλοδώρημα σε μια σερβιτόρα 5.000 δραχμές. Δεν ήξερα ούτε το όνομά της.
  92. Ξέρω τον ορισμό της αρχαίας τραγωδίας απ έξω (Έστιν ουν τραγωδία...). Το Ω ξειν επίσης. Αλλά δεν έχω παρακολουθήσει ποτέ θεατρικό στην Επίδαυρο.
  93. Το πρώτο πράγμα που προσέχω σε μια γυναίκα είναι ο λαιμός της. Το δεύτερο οι γωνίες της. Και το τρίτο τα λακάκια της.
  94. Πάσχα και Χριστούγεννα δε με τρελλαίνουν ιδιαίτερα. Δε στολίζω ποτέ έλατο.
  95. Δεν αντέχω τους ανθρώπους που δεν έχουν υπομονή ή δεν έχουν όνειρα/στόχους.
  96. Έχω πατήσει γάτα με το αμάξι.
  97. Κάποτε μου έκαναν πολλά πράγματα εντύπωση. Τώρα αγωνίζομαι να βρω κάτι/κάποιον που να είναι λίγο διαφορετικό(ς).
  98. Μου τη σπάει τρομερά να με ρωτάνε πώς θα βρούνε το τάδε mp3, πώς θα κόψουν ένα CD, πώς θα εγκαταστήσουν έναν εκτυπωτή, πώς θα περάσουν δίκτυο κ.ο.κ.
  99. Αν δεν είμαι ευχαριστημένος με κάτι που αγόρασα, ποιος με είδε και δε φοβήθηκε.
  100. Ένα από τα 100 είναι ψέμα. Όχι αυτό που φαντάζεστε.

9 σχόλια:

Psipsinel είπε...

NUMBER 19
onomazete CURLING ke ine ena apo ta agapimena athlimata ton kanadon .....
;-)

Unknown είπε...

>Όταν είμαι άρρωστος (είτε γρίπη, είτε κρύωμα), τρέχουν η μύτη μου και τα μάτια μου

αν μυρίζουν και τα πόδια σου, είσαι σίγουρα φτιαγμένος ανάποδα...

Ανισόρροπος είπε...

ενα στάδιο πρίν το 98: τι σημαίνει κόβω ένα cd???εγω με ψαλίδι εχω κόψει μερικά...

Blogarismenh είπε...

όλα καλά αλλά το να μην βλέπεις ελληνικές ταινίες δε το δέχομαι!!! Αν σε πλησιάσει δηλαδή κάποια στην παραλία και σου πει "πειρατή πειρατή το τόπι μου" δεν θα καταλάβεις τίποτα;

Your Man είπε...

@psipsinel: Ρε τι μαθαίνει κανείς με το Internet. :)

@zafiris: ;-)

@ανισόρροπος: Όποτε λέω "κάψε ένα CD" με κοιτάνε περίεργα, γιατί σου λέει τα καμμένα CD είναι αυτά που δεν γράφτηκαν σωστά. Οπότε λογικά στα ελληνικά χρησιμοποιούνε το κόβω. Μπορεί και όχι. Δεν ξέρω, όπως είπα, δεν έχω ιδέα από αυτά.

@Μήτσος, the coffeeman: Α δεν ξέρω τίποτα.

@Blogarismenh: Όποια μου μιλήσει στην παραλία τα θέλει ο κώλος της, οπότε είτε πειρατή με πει είτε μου ζητήσει φωτιά, εγώ το υπονοούμενο θα το πιάσω.

Όπως λέει το ανέκδοτο:
- Μήτσο μου, θα με γαμήσεις;
- Α μωρή, τό'πιασα το υπονοούμενο!

Ektwras είπε...

cool, now we can have a cup of coffee you are not a stranger.

Kisses to Vicky!

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Βρες μου έναν καλό λόγο που κάθησα 04.13 το πρωί να διαβάσω όλα αυτά...


Α, ρε, τι μου έκανες βραδιάτικα. Και φωνάζει κι ο γάτος. Και βρήκα κι άλλες trivial ερωτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι λίγο επικίδυνος.

Ανώνυμος είπε...

καλα υπαρχει ατομο που να είναι παρθένος?αυτό είναι το ψεμα!!!!