5.1.06

Τη βρήκα! Τη βρήκα!

Διαβάζω σε ένα κλαδικό έντυπο πως "στο κλείσιμο του έτους 2005, στην Ελλάδα είχαμε 11.716.871 ενεργές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας".

Μπαίνω στη Wikipedia, ψάχνω την Ελλάδα και σε ένα λινκ βρίσκω πως ο πληθυσμός μας σήμερα είναι 11.716.872.

Κάνω την αφαίρεση και βρίσκω υπόλοιπο 1.

Το κρατάω αυτό το στο κεφάλι μου μέχρι σήμερα που γνώρισα μία κοπέλα, η οποία αφού μιλήσαμε για λίγο, της ζητάω το κινητό της και τι μου λέει;

" ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΙΝΗΤΟ !!! "

Γι αυτό σας λέω... Τη βρήκα, τη βρήκα!

8 σχόλια:

Thrass είπε...

Ούτε εγώ έχω κινητό. George, μου φαίνεται πως έχεις δύο.

Unknown είπε...

Ουπς
Έχω κια άλλο ένα φίλο που δεν έχει κινητό. Άρα 3!
Κάτι δεν πάει καλά...
Κάποιος έχει περισσότερα από ένα κινητά ανάμεσά μας....

Idάκι είπε...

Ναι, μάλλον κάποιοι κλέβουν... Δεν είμαι μαρτυριάρα όμως γι αυτό δεν θα σας πω για τον ξάδερφο που έχει εταιρική και προσωπική σύνδεση καθώς και ένα καρτοκινητό για καμάκι.

:PP

(υποθέτω πως μετράνε και τα ενεργά καρτοκινητά, όπως το δικό μου που χρησιμοποιώ περίπου 30 μέρες το χρόνο)

vatraxokoritso είπε...

βρε αφήστε τον άνθρωπο μας να νομίζεις..
αμέσως να καταρρίψετε τον μύθο..

Lili είπε...

Πολλοι εχουν διπλα κινητα.
και ο πιτσιρικος δεν εχει κινητο.
και γω εχω 2 αριθμους, ασχετα αν δεν χρησιμοποιω τον αλλον.

. είπε...

και γω 2..... και επίσης κανούτε γιαγιά ούτε παππούς ούτε προγιαγιά έχουν κινητό.

σε βοήθησα?

Your Man είπε...

Σνιφ, πολύ με συγκινήσατε.

Δηλαδή λέτε πως η κοπελίτσα μπορει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μην είχε κινητό και να μην το είπε απλά για να μου ρίξει χυλόπιτα;

Τι καλό πράγμα να έχεις φίλους. :)

vatraxokoritso είπε...

Κουτό αγόρι..
Κουτό…
Φυσικά και δεν είχε κινητό..
Φυσικά και δεν ήθελε να σου ρίξει χυλόπιτα..

Αλλά αν το έκανε τελικά..
Αυτή έχασε...
τον καλύτερο καβαλιέρο στο tango