16.2.05

Τι τα θέλω 'γω τα σέξια;

Γέρος, ετών 26, αναζητά (και ενίοτε λαμβάνει και παρέχει) σεξ.

Καλά μέχρι εδώ;

Όμως να ξεκαθαρίσουμε πέντε πραγματάκια.

Τα μαλλιά δε θα μου τα τραβάς γιατί πέντε τρίχες έχω όλες κι όλες κι αν μου τις τραβάς θα μείνουν τέσσερις. Κι άμα μείνουνε τέσσερις μετά δε θα μου κάθεται καμία, συμπεριλαμβανομένης της σικάτης αφεντιάς σου. Οπότε για να τα πηγαίνουμε καλά, τράβα τις πλαινές που είναι και πιο πυκνές και ξαναφυτρώνουνε.

Επίσης, μια που τ' αναφέραμε, αν σου μπει μια τρίχα στο στόμα, δεν τρέχει και τίποτα. Βγάλτην διακριτικά, όχι να μου σταματάς το πέρα-δώθε για να δεις αν σου μπήκε, τι σου μπήκε, πώς σου μπήκε και πώς θα τη βγάλουμε. Σεξ είναι, βρώμικο είναι το άθλημα, τό'ξερες πριν το κάνεις. Άμα ήταν να κάναμε σεξ για να ήμασταν πεντακάθαροι, δε θα κάναμε σεξ, μπάνιο με χλωρίνη θα κάναμε.

Τρίτον, άμα δεν έχω όρεξη ή άμα δε με κάνεις να έχω όρεξη, για να μην τα γενικεύομε εκεί που δεν πρέπει, με ένα ναζάκι, με ένα κουνηματάκι, με ένα κάτι-τίς, τότε εγώ θα πάρω την αγαπημένη μου στάση, την Πασάς στα Γιάννενα και θα σ' αφήσω να αναλάβεις δράση. Σεξολογικώς το άκουσα εγώ στη Dr Ruth πριν 10 χρόνια, οι γυναίκες θέλουν να είναι από πάνω για να μπαίνει το λινγκαμ πιο βαθιά μέσα στο γιόνι τους. Μη με κοιτάς με μισό μάτι, δε μιλάω σουαχίλι, έτσι τα λένε στο κάμα-σούτρα. Άμα λοιπόν δε θες πασά στα γιάννενα και θες ταύρο στο υαλοπωλείο φρόντισε να σ' αρέσουν τα σούξου-μούξου-μανταλάκια, τα μη Γιώργο μου μπορεί να μας δούνε, τα εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα γιατί είμαι καλό κορίτσι. Αλλιώς θα φας κατεψυγμένο χέλι και όχι φρέσκο πράμα που σαλεύει.

Τέταρτον. Ο Άγιος Βαλεντίνος και αι λοιπαί γιορταί έχουν νόημα μόνο άμα γουστάρουν κι οι δύο. Άμα γουστάρει ο ένας (ή η μία εν προκειμένω) να κι αν είναι του αγίου να κι αν δεν είναι. Εξαιρούνται τα Χριστούγεννα γιατί πάντα έτρεφα μια αγάπη προς τον Άγιο Βασίλη, οπότε κόκκινα κυλοτάκια με φουντίτσες ίσως φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πέμπτον. Αν μου είσαι εύκολη να σε ρίξω, δύσκολη στα νούμερα και έχεις κι απαιτήσεις, μετά την πρώτη φορά θα με πιάσει ένας πονοκέφαλος, ένα σφάχτης, μία ταχυκαρδία και δε θα μπορώ (βλ. θέλω) να συνεχίσω. Αλλιώς πρόσφατες μετρήσεις δείξανε μέχρι τέσσερις παραστάσεις στη μία συνεδρία. Βέβαια τα λεφτά τους τα βγάλανε, οπότε μην έχεις και τρελές απαιτήσεις.

Αυτά για αρχή.

7 σχόλια:

Lili είπε...

Να ανακαιφαλαιωσουμε?
καραφλος, τεμπελης, βρωμικος, με εφεση στις ξενες και εγχωριες γλωσσες, που δεν αγοραζει δωρα στις σημαδιακες ερωτευμενικες(λεξοπλαστρια) γιορτες, με ταση παλιμπαιδισμου(αγιος βασιλης), χωρις αντιληψη(αυτο πηγαινε για τα Πατατακια), ζηταει σεξ.


Να σου δωσω κανα 50 και την διαυθυνση μια "εργαζομενης" κοπελλας?
:D :D :D




Βαλε καλυτερα
Αστειος, εργατικος(και συ καταπινεις τριχες-υποθετω),γενναιοδωρος στην καθημερινοτητα, με φοβερη φωνη και πολλες φιλες( και φιλους..), αποζητει "επικοινωνια"



(Θα πιασει καλυτερα)












Σε περιμενω αυριο.:)

Ανώνυμος είπε...

lili γίνεσαι κακιά! ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ έπρεπε να πει... όχι σαν την άλλη που του έδοσε φωτό από 5 χρόνια πρίν.

Ανώνυμος είπε...

ekpliktiko!den xorteno na se diavazo..!eisai toso kafros oso fainesai?thelo na se gnoriso..!!

Your Man είπε...

Get in line.

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work Us olympic hockey team 2006 learn forex online trading company tradingwizard i2215 Fdup cisco chris cum rear projection display screens both side thin flat Acute asthma children keno strategy Home security check Xena warrior princess and gabrielle lesbian stories Long coll woman in a black dress

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work Nissan sentra automatic transmission culinary schools in america Single trip 3 months travel insurance wiring nissan murano to pull a trailer houston infiniti dealers east tennessee nissan vw touran minivan baujahr 2004 Buy cheap drug lipitor tricor cardizem soma

Ανώνυμος είπε...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Insurance agents quote bind issue commercial policies online Ink jet cartridge senior term life insurance quote in scotland License plate frames cat treatment cancer Cheap hotel calls acne help