7.9.05

Bloggers Meeting

Μαζευτείτε πιο κοντά να σας πω...

Την Κυριακή που μας έρχεται, 11 του Σεπτέμβρη, μαζευόμαστε στο Mike's, στους Αμπελόκηπους, μια που το στέκι της Λίλης δεν έχει ανοίξει ακόμα.

Το πρόγραμμα έχει ελληνικό και ξένο Karaoke.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε σχόλιο από κάτω για να ξέρουν και οι επόμενοι πως θα έρθετε ή πως σκέφτεστε να έρθετε. Και μετά στείλτε email στο g@GeorgeIsYourMan.com με το τηλέφωνό σας για να μη χαθούμε.

Επίσης, αν έχετε ή θέλετε μεταφορικό, δηλώστε το κι αυτό και κάτι θα κάνουμε και για την περίπτωση σας (αν έρχεται κανείς από Καλλιθέα και τις μεταξύ περιοχές, να μου σφυρίξει)...

7 σχόλια:

Unknown είπε...

φαλακροί θεσσαλονικείς επιτρέπονται;

Your Man είπε...

Είσαι λίγο πιο καραφλός από μένα και μπορεί να με κάνεις να νιώσω μειονεκτικά που δε θα έχω την καράφλα ως διαφοροποιητικό στοιχείο, αλλά τι να σε κάνουμε, έλα κι εσύ μαζί μας!

Μόνο μη μου πεις να έρθω να σε πάρω! :)

alex είπε...

Θα είμαι και εγώ εκεί :)

Your Man είπε...

Φωνάααααααρα!

Συνήθης Ύποπτη είπε...

Εννοείται πως θα ζητοκραυγάσω πάλι και αυτή τη φορά θα φέρω και λαοθάλασσα μαζί μου, όχι αστεία, έχω κέφια, λέμε!!!!

alex είπε...

Μπαρντόν... το "φωνάρα" πάει για μένα;
Δύο θέσεις για μένα παρακαλώ.

Your Man είπε...

Η Ντίνα είναι η λαοθάλασσα; Μουαχαχαχα!

Δύο σκαμπουδάκια στις κυρίες.

Και άλλα δύο στο ζεύγος.