14.9.05

Απολογισμός ημέρας

Σήμερα...
  1. Ξύπνησα στις 7.
  2. Είδα πως μου γδάρανε τον προφυλακτήρα στο αμάξι. Γαμώ την Καλλιθέα μου γαμώ.
  3. Είδα τη Μαριάννα και μου επέστρεψε τον κώδικα Da Vinci
  4. Πλήρωσα στα κλήση για αναστροφή (83 ευρώ)
  5. Είδα έναν πελάτη για μια σοβαρή δουλειά (for a change).
  6. Γυρνόντας στο αμάξι βρήκα δεύτερη κλήση για παράνομη στάθμευση (63 ευρώ).
  7. Μίλησα με τον "Πρόεδρο" και με το που τον έκλεισα χάλασε το κινητό μου.
  8. Έφαγα με τον πατέρα μου που είχα να τον δω 3 βδομάδες.
  9. Πήγα για το παλιό Megane για πλύσιμο, φούσκωμα ελαστικών και το κουκούλωσα.
  10. Έπλυνα τα σεντόνια μου, τα άπλωσα και τα ξανάστρωσα.
  11. Πήγα στην Εφορία να ρωτήσω κάτι και φυσικά είχαν Γενική Συνέλευση εργαζομένων.
  12. Πήρα τον κρεβατά ο οποίος εδώ και 3 βδομάδες έχει το κρεβάτι μου και κοιμάμαι με το στρώμα στο πάτωμα (και δε μου λείπει το κρεβάτι κα-θό-λου)
  13. Έστειλα κρασί δώρο στο διευθυντή σύνταξης της Ναυτεμπορικής να πω ευχαριστώ.
  14. Έψαξα στα σκουπίδια του ΑΒ Βασιλόπουλου για χάρτινες κούτες, αλλά πήρα μόνο "του πουλιού το γάλα".
  15. Τηλεφώνησα στη Nike για αυθεντικό βραχιολάκι LiveStrong αλλά δεν ξαναφέρανε ακόμα (και από ότι κατάλαβα δεν πρόκειται να φέρουνε)
  16. Μίλησα με τη χοροδασκάλα μου για το χορό, το marketing, τις δουλειές της γενικότερα και προσφέρθηκα να βοηθήσω στο marketing. Είπα επίσης πως θα της δώσω τον Κώδικα Da Vinci, τώρα που μου τον επιστρέψανε.

    Και είναι ακόμα 4 το απόγευμα. Ουφ...

2 σχόλια:

Lili είπε...

Sου ριχνω...

1) Με πηρε η νοικαρισσα. Η Δεη θελει πιστοποιητικο για τι εληξε (60 ευρω) που δεν εχω.
2) Ηρθε η Δεη του σπιτιου 300 ευρω.
150 που ειχα δωσει στην εβγα τον Μαιο. Οταν γυρισα απο διακοπες, ειχε παει 150 + 70 κατι...= 226.
Λεφτα δεν ειχα, σκεφτηκα οτι αργησα να πληρωσω μαλλον τον αλλον, θα τον αφηνα να μου ερθει ο επομενος...ξεσκαρταρισμενος πια.

Πηγα στην εβγα να παρω την αποδειξη.
Αποδειχτηκε οτι ο εβγας ΔΕΝ ειχε πληρωσει τον λογαριασμο των 150.
Μου τα εδωσε.
Χεστηκα.
Εχω 3 λογαριασμους απληρωτους που σημαινει δεν μπορω να τ αφησω για τον επομενο, και πρεπει να βρω την διαφορα σε 2 μερες.

3) Η μανα μου προσφερθηκε να μου δωσει 200 ευρω αν της μεταφρασω 12 ΩΡΙΑΙΕΣ κασετες (με ιατρικους ορους). take it or leave it.
Δεν θα κοιμηθω μια εβδομαδα.
Τηες ειπα οτι ειναι εκμεταλλευση, αλλα δεν ιδρωσε το αυτι της.

4) Πηγα στην παλια μου γειτονια για μαθημα. Σκιρτησα λιγο. Ειδα μια γειτονισσα.
Μου μετεφερε οτι ο πρωην παραπονιεται οτι θελει να βρω αντρα για να μην τον "εμποδιζω" στο να συνεχισει την ζωη του.
Απο το θρασος και την γυφτια του μ επιασε πονοκεφαλος.

5) αδιαθετησα και δεν μπορω να κανω σεξ.



Τι λες, νικαω?

gsatelite είπε...

@Your man:
Mιας και το βραχιολακι της Laf ειναι donation για τον καρκινο,και τυχαινει να εχω,και να μπορω να δωσω....το mail μου ισχυει..
Κατα τ'αλλα..περαστικα:-)(για τις κλησεις)