8.9.05

Πφφφ... σιγά μη δεν έπαιρνε!

Πόσο σου είπα ότι της δίνω; Δέκα μέρες;

Πήρε σε τέσσερις.

5 σχόλια:

Provato είπε...

...είσαι μεγάλο καθίκι, αυτό έχω να πω εγώ - φέρονται ρε έτσι σε μία μετανοούσα;


mpe mpe

Mikrouli είπε...

Oloi theloun to "Germano" tous telika...

Chrisa είπε...

Συμφωνώ και εγώ με το laughing sheep. Δεν φτάνει που πήρε τηλέφωνο...(ό,τι και να σου είχε κάνει) Έριξε τον εγωισμό της και σε πήρε (μάλλον) για ένα συγνώμη!!!! Μη το διαφημίζεις και εσυ....

Your Man είπε...

Όοοοοχι, δεν καταλάβατε. Δεν πήρε για να ζητήσει συγγνώμη.

Πήρε για να μου θυμίσει ότι θέλει να βγούμε, θέλει να πάμε μαζί στο χ πάρτυ, θέλει να πάμε βόλτα, κλπ.

Αλλά όταν είχα δείξει εγώ ενδιαφέρον, εκείνη δε μπορούσε γιατί ήταν πολύ busy.

Τώρα λοιπόν θα περιμένει. Την ευκαιρία της την είχε. Τώρα είμαι εγώ busy.

Chrisa είπε...

Sorry,μάλλον παρεξήγηση... είπα και εγώ!!!