14.9.05

Γουλιέλμος Τέλος! Κινητό τέλος!

Το κινητό μου μετά από ένα και κάτι χρόνο αποδήμησε σήμερα το πρωί εις τόπον χλοερόν και κυπαρισσοφυτεμένον.

Η κηδεία θα γίνει αύριο στις 10 στην SonyEricsson Καλλιθέας.

Όσοι είχατε την ευκαιρία να γνωρίσετε το κινητό μου θα γνωρίζατε πως επρόκειτο για ένα κινητό αρίστης διαλογής. Γι αυτό αντί στεφάνων, παρακαλώ όπως μου αποστείλατε
τον αριθμό τηλεφώνου σας (κινητό, σπιτιού, δουλειάς, εξωτερικού, εσωτερικού, φαξ, τελεξ, και ΑΦΜ) προκειμένου να αναπαυθεί η ψυχή του κινητού μου και να προσθέσει στα ringtones του τις άρπες των αγγέλων.

Και αν έχετε να προτείνετε και τι κινητό να πάρω (και γιατί), σφυρίχτε το!

2 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

Ζωή στους λόγους μας που έλεγε κι ο άλλος... Να πάρεις το δισέγγονο του κινητού σου το Κ750, θα σου αρέσει, δεν το συζητώ... Μόνο να προσέχεις το joystick είναι λίγο Ι5, εντάξει, άντε Ι3...

Θα σου έστελνα και το νούμερο μου αντί στεφάνου αλλά δεν γνώριζα τόσο καλά τον αποδημήσαντα!

John Karakatsanis είπε...

Αν είσαι "πιστός" στα Sony Ericsson τότε συμφωνώ κι εγώ, μπορείς να πάρεις το K750i.

Αν όχι, προτείνω Nokia 6670.
Είναι smartphone, το πήρα πριν 2 μήνες περίπου, έχει καλή φωτογραφική και 10λεπτο βίντεο καλής ανάλυσης, bluetooth, εικόνες, πολυφωνικά ringtones κλπ και δέχεται και εφαρμογές .sis αν ξέρεις, πχ παιχνίδια, themes και mini προγραμματάκια. Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα. Α, τιμή γύρω στα 320 ευρώ μετρητοίς σκέτο. (περιλαμβάνεται στη συσκευασία κάρτα μνήμης 64mb, έχει και αυτό 10-20mb αν θυμάμαι καλά, σου δίνουν και καλωδιάκι usb και το software και όλα οκ)