26.1.05

Το #FF0000 στο πηγάδι κατούρησε;

Αυτά είναι! Φόρεσα ένα καταπληκτικό φούξια πουκάμισο και μια κόκκινη ζώνη που ψώνισα από το Βέλγιο με ένα τζηνάκι και βγήκα. Μια χαρά συνδυασμός, κόκκινο με φούξια, κοντινά χρώματα.

Στα περίπου πέντε βήματα, μια φίλη μου κάνει "Ρε συ κόκκινο και φούξια δεν πάνε."

Έλα μωρέ, μαλακίες λέει τώρα, ποιός τη βλέπει τη ζώνη άλλωστε τώρα.

Πάω για χορό. Τέσσερις από τις πέντε γυναίκες που χόρεψα μου κάνουν (ξεχωριστά η μία από την άλλη):

Ρε συ, πολύ ωραίο το πούκαμισο, αλλά μεταξύ μας, το κόκκινο με το φούξια δεν πάει.

Δε μου λέτε, συνεννοημένες είστε όλες; Πού το λέει ότι δεν πάνε; Πώς το ξέρετε ΟΛΕΣ κι εγώ δεν το ξέρω; Το είπαν στις Ειδήσεις; Έχασα εκείνη τη μέρα το μάθημα στο σχολείο;

Ου να μου χαθείτε, ξαναγυρνάω στα μαύρα, που κόβουν κιόλας!

2 σχόλια:

Dimitris Athanasiadis είπε...

Κινδυνεύοντας να φανώ γραφικός, 'τα μαύρα είναι κ γμ'...

Your Man είπε...

Μαύρα και πάλι μαύρα.

Άντε και καμιά ρίγα μια στο τόσο, για να σπάει τη μονοτονία.