28.1.05

Σαν ένα καλό βιβλίο

Αμερικάνικες σειρές, τα βιβλία για τις μάζες.

Αν ξεκινήσεις είναι δύσκολο να ξεκολλήσεις. Ειδικά αν είσαι κολλητός με τα κορίτσια στο video club, έχεις μεγάλη τηλεόραση, το DVD-player σου παίζει Region 1 από το βιντεοκλαμπατσίμπανο στη Γλυφάδα και έχεις P2P εργαλεία με ADSL στο σπίτι.

Ξεκινάς με κάτι light και κολλάς με το Friends. Θες να δεις αν τελικά ο Ross και η Rachel θα καταλήξουν μαζί 10 ολόκληρα χρόνια μετά (ίσως έτσι νιώσεις καλύτερα που τελικά εσύ δεν κέρδισες τη γκόμενα του λυκείου), και τι μαλακία θα πετάξει ο Chandler.

Μετά περνάς στο Sex And The City. Νοικιάζεις όλα τα επισόδεια από τον πρώτο μέχρι τον έκτο κύκλο. Πείθεις τον εαυτό σου πώς έτσι είναι πραγματικά σήμερα οι γυναίκες. Στην πορειά μαθαίνεις και 5-10 πραγματάκια για το αδύναμο φύλο. Αλλά μαθαίνεις και άλλα σημαντικά, όπως το ότι το ψάρι κάνει το σπέρμα σου να έχει άσχημη γεύση, και το ότι όλες μπορούν να περάσουν από τη φάση Samantha Jones με τον κατάλληλο άνδρα δίπλα τους. Σου κάνει όμως εντύπωση που η Carrie καταφέρνει να επί έξι ολόκληρα χρόνια να μη δείξει ούτε λίγο βυζί.

Enough with the drama already! Τώρα θέλεις λίγη δράση.

24; Τι είναι αυτό; Μου το σύστησε ο φίλος μου ο Στάζι (Αναστάσης για τους υπόλοιπους). Δεν εμπιστεύομαι εύκολα την κρίση άλλων, είμαι δύσκολος. Αλλά νοίκιασα το πρώτο DVD του πρώτου κύκλου. Τικ τοκ, τικ τοκ. Δύο μέρες αργότερα πήγαινα για το δεύτερο κύκλο και το Kazaa κατέβαζε τον τρίτο καθώς ακόμα παίζοταν στις ΗΠΑ. Δύο μέρες αφού δείξανε το τελευταίο επισόδειο του τρίτου κύκλου στο Αμέρικα, το είχα δει κι εγώ. Τώρα ξεκίνησε ο 4ος κύκλος, αλλά αν δεν πλησιάζει στο τέλος του, δε θα γίνω εγώ καρδιακός να περιμένω μέχρι το καλοκαίρι να τελειώσει, εντάξει;

Καλό το 24, πρωτοποριακό τολμώ να πω, αλλά πολύ μούσι ρε παιδί μου. Τι είναι αυτό εδώ; C.S.I? Crime Scene Investigation? Εντάξει, οκ, ξέρω από δαχτυλικά αποτυπώματα, DNA profiling, αλλά τι άλλο μπορεί να μας δείξουν; Το πήρα και είναι καλό. Επιστήμη και δράση, να κάτι ακόμα που έλειπε. Ας είναι καλά ο κύριος Bruckheimer, δύσκολα δε θα συμφωνήσω με τα γούστα του στον κόσμο του θεάματος. Αλλά τώρα που αγόρασα και τον τρίτο κύκλο από το Amazon λέω να κάνω λίγο κράτει, να δω τι άλλο έχει να μου προσφέρει ο λαμπερός κόσμος της showbiz. Ποιόν κοροιδεύω; Ο λαμπερός κόσμος της πολυθρόνας μου, ήθελα να πω.

Ρωτάω στο video club και η απάντηση από τη βιντεοκλαμπατζού και μία πελάτισσα ήταν το στυλ "Τι; Δεν βλέπεις το Alias?". Ελάτε ρε παιδιά, σοβαρευτείτε, δε θα πάρω να δω μια σειρά μόνο και μόνο επειδή παίζει η Jennifer Garner και δείχνει τα πόδια της!

Και φυσικά νοίκιασα τον πρώτο κύκλο για να τους δείξω πόσο λάθος κάνανε.

Καμιά φορά ανησυχώ ότι οι άλλοι έχουν πολύ ελευθερο χρόνο και ασχολούνται με μαλακίες. Αλλά εγώ όχι. Εγώ είμαι διαφορετικός. Έτσι δεν είναι; :)

2 σχόλια:

Dimitris Athanasiadis είπε...

Να ρισκάρω μια πρόταση κι ας μη εμπιστεύεσαι την κρίση άλλων - πολλώ δε αγνώστων; Για ελαφρώς βρεταννικό/Monty Python χιούμορ, συστήνω black books. Για μαύρο χιούμορ και ελαφρύ (αλλά όχι κατ' αποκλειστικότητα) δράμα, κοίταξε το Six Feet Under. Λογικά πρέπει να υπάρχουν στo club των φίλων σου - αλλιώς Amazon:)

Your Man είπε...

Δεν ξέρεις πόσο οικεία νιώθω για κάθε τι βρετανικό.

Με το Six Feet Under όμως δε τα πάμε καλά. Τσακωθήκαμε. Είδα τα πρώτα 4 επισόδεια και δεν μ' άρεσε οπότε δε το συνέχισα.

Θυμάμαι βέβαια αγγλικές κωμωδίες που μ' άρεσαν, όπως το The Office, Faulty Towers, Benny Hill (δεν τον βρίσκω αστείο πλέον, δεν ξέρω αν τα αστεία του παλιώσανε ή εγώ μεγάλωσα).

Θα κοιτάξω να δω αν θα βρω το Black Books στο βιντεοκλαμπατσίμπανο που ανακάλυψα που έχει DVD απ' έξω και αν είναι μπορώ να σε ευγνωμονώ!