22.1.05

Παράξενη σύμπτωση

Θυμάμαι κάποτε που έκανα μαθήματα καρδιοαναπνευστικής ανάνηψης (CPR) και κάποιος ρώτησε αυτόν που μας έκανε μαθήματα αν χρειάστηκε ποτέ να χρησιμοποιήσει τη γνώση του πάνω στο CPR, αν δηλαδή έσωσε ποτέ κάποιον. Και εκείνος είπε, ναι, μια φορά χρειάστηκε και έσωσε κάποια στην παραλία.

Σήμερα συζητούσα με κάποιον, σχετικά άγνωστο, το Mulholland Drive. Μου λέει ότι αν σου άρεσε αυτό, θα σου άρεσαν και οι άλλες ταινίες του Lars von Trier.

Δεν είναι του Lars von Trier, του κάνω, είναι του David Lynch, ο οποίος μάλιστα είχε γενέθλια εχτές και έγινε 59.

Απάντηση δεν πήρα, αλλά φαντάζομαι τι θα έγινε αν ο τύπος αυτός μπήκε στο IMDB να δει αν αυτό ήταν αλήθεια (και είναι). Απλά έτυχε να το προσέξω γιατί παίρνω το ημερίσιο newsletter του IMDB, δεν είμαι κάνας τρελλός φαν. Αλλά φαντάσου πώς μια απλή σύμπτωση μπορεί να έκανε εκείνον τον σχετικά άγνωστό μου να νομίζει πως είμαι κάποιος με απίστευτες κινηματογραφικές γνώσεις, αν θυμάμαι και τα γενέθλια του κάθε σκηνοθέτη.

Πόσες φορές άραγε έχω βρεθεί εγώ σε παρόμοια θέση, από μία τέτοια σύμπτωση να κάνω μια τρομερή υπόθεση για κάποιον; Χμ...

ΥΓ. Φυσικά, ο τίτλος του post είναι λεκτικός πλεονασμός. Δεν υπάρχουν συμπτώσεις που δεν είναι παράξενες. Γι αυτό και λέγονται συμπτώσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια: