7.11.05

Business

Ο Τζακ, καπατσος επιχειρηματιας λεει στον γιο του:
- Θελω να παντρευτεις την κοπελα που διαλεξα για σενα
- Θελω να παντρευτω την κοπελα που θα διαλεξω εγω
- Ναι αλλα προκειται για την κορη του Μπιλ Γκεητς.
- Α.... ε, αμα ειναι ετσι....

Στη συνεχεια ο Τζακ παει στον Μπιλ Γκεητς.
- Εχω ένα εξαιρετικο συζυγο για την κορη σου
- Μα η κορη μου είναι πολύ μικρη για γαμο
- Ναι, αλλα ο νεαρος είναι αντιπροεδρος της World Bank
- Α.... ε, αμα ειναι ετσι....

Τελος ο Τζακ παει στον προεδρο της World Bank.
- Εχω να σας συστησω ένα θαυμασιο νέο για αντιπροεδρο
- Εχω περισσοτερους αντιπροεδρους από οσους χρειαζομαι
- Ναι, αλλα ο συγκεκριμενος είναι γαμπρος του Μπιλ Γκεητς.
- Α.... ε, αμα ειναι ετσι....

Ετσι γινονται οι μπιζνες...

4 σχόλια:

twocows είπε...

Σωστόοος

Katerina ante portas είπε...

Μεγαλειώδες George!
Aλήθεια , έχει.. γυιό άραγε, ο Μπιλ Γκέητς;

. είπε...

xexexexeexxxex ωραίο, αλλά σκέφτηκες τι μπορεί αν γίνει στο μέλλον;
να χωρίσει το ζεύγος, να απολυθεί ο γιος κι έτσι να εκτεθεί ο πατήρ..βέβαια αν τους έκαιγε τους επιχειρηματίες να μην εκτεθούν τότε δεν θα ήταν επιχειρηματίες..

Your Man είπε...

@katerina: Ο Βασίλης έχει δύο κόρες κι ένα γιό, γεννημένος το '99. :-)

(Μαλάκα τι κάνεις άμα έχεις ξαφνικά 2 λεπτά ελεύθερου χρόνου και δεν ξέρεις τι να τα κάνεις!)