10.11.05

Ένα τραγούδι δεν ήξερα κι εγώ...

Ακού ένα γαμάτο tango το οποίο κάτι σα να μου λέει.

- Ποιανού είναι αυτό;
- Του Piazzola.
- Δεν τον ξέρω.

Αυτός ο διάλογος έγινε πολύ στα πεταχτά. Σιγά. Και ποιός είναι δηλαδή ο Astor Piazzola για να τον ξέρω; Αυτός με ξέρει;

Πάω στη σχολή χορού. Βάζω το κομμάτι στην Έλενα για να μου πει αν το ξέρει.
- Ναι, ρε αυτό δεν ξέρω, του Piazzola είναι.

Καλά, δε μετράει αυτή, σχολή χορού έχει, κάπου θα τον έχει ακούσει. Μετά όμως στο αμάξι, παίζει το κομμάτι, μπαίνει ο Σωτήρης, το ακούει δε λέει τίποτα.

Παίζουν άλλα 3-4 κομμάτια (πολύ πιο άγνωστα από το πρώτο που είναι το Libertango και έχει μια άλφα αναγνωρισημότητα) και μου κάνει φεύγοντας:
- Ρε μαλάκα, αυτό το CD με τα τραγούδια του Piazzola, θα μου το γράψεις;

Ε ρε πούστη, όλα κι όλα...
Κι ο Σωτήρης τον Piazzola;

4 σχόλια:

€lisavet είπε...

Ούτε εγώ τον ξέρω!
Αισθάνεσαι καλύτερα τώρα; :)

. είπε...

xaxxaxaaa, πολύ τον υποτίμησες

Loucretia είπε...

Δε φτανει που δεν ξερεις τον Piazzola, το κανεις και ποστ αποπανω!!
Ε...πας γυρευοντας μου φαινεται!!!
:-ΡΡΡΡΡΡΡ

Νicola Beerman είπε...

Ο Piaz Zola ειναι αδερφος του ΕΜΙΛ ΖΟΛΑ;(χα χα χα,φτηνο χιουμορ)ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ.Και βαριεμαι νααλλαξω τους κεφαλαιους χαρακτηρες.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩς ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ τονους.Και εισαι τυχερος ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΤΕλευταιος που διαβαζω γιατι βαριεμαι και θα κλεισω τον υπολογιστη .Μαλλον δεν θα τον κλεισω γιατι βαριεμαι(δε βαριεσαι ,θα τον αφησω ανοιχτο).