6.11.05

Λάζαρος Ευγενίδης

Κυριακή μεσημέρι και αντί για εφημερίδες αποφάσισα να εξερευνήσω λίγο πού με βρίσκει ο κόσμος. Και έπεσα πάνω στην (μετα)πτυχιακή εργασία ενός τύπου από το Lancaster, ο οποίος με ανέφερε ως case study.

Αλλά όχι όπως είχε κάνει παλιότερα μια φοιτήτρια στο Texas που ήθελε την επαγγελματική μου γνώμη για το πώς είναι το Internet στην Ελλάδα (φαντάζομαι πως δεν έβαλε direct quotation όταν της απάντησα "σκατά")...

Όοοοχι. Ο Λάζαρος πήρε το μάστερ του με το να κάνει αυτό το blog παράδειγμα στην πτυχιακή του.


Ρε μήπως αντί για το κορμί μου, να δωρίσω το blog μου στην επιστήμη;

3 σχόλια:

Pupurun είπε...

και να τεμαχίσουν το κορμί σου σε φέτες? Μπρρ...καλύτερα δώσε το blog σού.Αλλά τώρα απο την άλλη αν επιμένεις να θυσιαστείς...μπορώ να έχω το cabrio σου?

Your Man είπε...

Και τον Οκτώβρη ήμουν "πάνω" και μέχρι πριν 12 ώρες ώρες ήμουν πάλι "πάνω".

Έχετε ωραία γλυκίσματα ;-)

Your Man είπε...

Αυτό το Κάστανο που μου λες και μου ξαναλές τι είναι;