7.11.05

Τσαγγαροδευτέρα

Το Σαββατοκύριακο έφυγε και η Δευτέρα έλυσε κάποιες από τις απορίες μου και ξεδιάλυνε τις σκέψεις μου.

  • Είμαι καλά;
    Με λένε Γιώργο. :)
  • Τι ακριβώς γαμάμε στη φράση "γαμώ το φελέκι μου;"
    Η Ασπρη Λέξη με πληροφόρησε τάχιστα με email πως σημαίνει τύχη στα τούρκικα.
  • Πού κρύβεται από την Παρασκευή το τηλεκοντρόλ της γκαραζόπορτάς μου;
    Εις άγνοιαν όλων των εμπλεκόμενων μερών, κρυβόταν στο φίλτρο της ηλεκτρικής σκούπας του βενζινά που του έδωσα το αμάξι μου να το πλύνει την Παρασκευή. Του κρατούσαν παρέα, ένα κλειδί ασφαλείας, μια κάρτα Dia και ένα hands-free, όλα αγνώστων ιδιοκτητών.
  • Πόσοι Πακιστανοί που πλένουν τζάμια χωράνε σε ένα και μόνο φανάρι;
    Δώδεκα. Στην κάθοδο της Κωνσταντινουπόλεως, στη συμβολή της με την Ιερά Όδο.
  • Ποιός είναι ο Μήτσος ο Καφετζής;
    Η Εύη με πήρε τηλέφωνο να με ρωτήσει για την ταυτότητα αυτού του ειδεχθούς τύπου και γιατί ασχολείται μαζί μου τόσο πολύ. Της είπα πως δεν αποκλείω να είναι κάποιος γνωστός (μου) ή και κάποιος παπαράτσι που ασχολείται με τους σταρζ. Όλα παίζουν.

  • Τι σημαίνει Τσαγγαροδευτέρα;
    Η ετυμολογία της λέξεως μου διαφεύγει (καθώς και το αν πρέπει να γράφεται με κεφαλαίο ή με μικρό, όπως η Τσικνοπέμπτη ας πούμε), αλλά η εβδομάδα προδιαγράφεται ιδιαίτερα busy γιατί θα πρέπει όλες μου οι δουλειές να έχουν τελειώσει πριν την Πέμπτη και έχει ήδη φύγει η Δευτέρα.

5 σχόλια:

Your Man είπε...

Η Εύη είναι μια θέα της ομορφιάς, της σεξουαλικότητας αλλά και της σωφρωσύνης.

Θα στη γνώριζα μωρέ, αλλά δε θέλει καφετζή για άνδρα. Μήπως να το έκανες Μήτσος ο Τραπεζίτης;

Ανώνυμος είπε...

Επίσης, οι τζαμοκαθαριστές στην Κωνσταντινουπόλεως δεν είναι Πακιστανοί, αλλά Μπαγκλαντέζοι.

vatraxokoritso είπε...

Χαίρομαι που είσαι καλά..(δεν είσαι ο μόνος!!!!!! πως θα μπορούσες να μην είσαι, δεν θα το δεχόταν ο γυναικείος μου εγωισμός..)

Στο είχα πει ότι θα το είχε ρουφήσει η Linda Lovelace σκούπα του βενζινά !

Ειδές τι έπαθες με το να ποστάρεις άθλιες Ξανθιές τουρίστριες σε καταρράχτες..;-p
(μην ακούς τις φήμες ότι δεν κάνουν σχέση, όλες το ίδιο είναι! θέλουν να σε τυλίξουν και να βρεθείς πριν το καταλάβεις μπροστά στην εκκλησιά)

Είμαι σίγουρη ότι θα προλάβεις να κάνεις όλες τις δουλειές σου πριν..

Επίσης άκουσα μόλις ένα υπέροχο tango (παρακαλώ μου χαρίζεται αυτό τον χορό?)
Φυσικά θα στο αντιγράψω..

vatraxokoritso είπε...

Α! την επόμενη φορά θα βγάλω τον σκασμό και θα σε αφήσω να δεις την ταινία ..και αυτό είναι υπόσχεση.

Lili είπε...

Feleki
kefali(?)nomizo