7.11.05

Τσαγγαροδευτέρα

Το Σαββατοκύριακο έφυγε και η Δευτέρα έλυσε κάποιες από τις απορίες μου και ξεδιάλυνε τις σκέψεις μου.

  • Είμαι καλά;
    Με λένε Γιώργο. :)
  • Τι ακριβώς γαμάμε στη φράση "γαμώ το φελέκι μου;"
    Η Ασπρη Λέξη με πληροφόρησε τάχιστα με email πως σημαίνει τύχη στα τούρκικα.
  • Πού κρύβεται από την Παρασκευή το τηλεκοντρόλ της γκαραζόπορτάς μου;
    Εις άγνοιαν όλων των εμπλεκόμενων μερών, κρυβόταν στο φίλτρο της ηλεκτρικής σκούπας του βενζινά που του έδωσα το αμάξι μου να το πλύνει την Παρασκευή. Του κρατούσαν παρέα, ένα κλειδί ασφαλείας, μια κάρτα Dia και ένα hands-free, όλα αγνώστων ιδιοκτητών.
  • Πόσοι Πακιστανοί που πλένουν τζάμια χωράνε σε ένα και μόνο φανάρι;
    Δώδεκα. Στην κάθοδο της Κωνσταντινουπόλεως, στη συμβολή της με την Ιερά Όδο.
  • Ποιός είναι ο Μήτσος ο Καφετζής;
    Η Εύη με πήρε τηλέφωνο να με ρωτήσει για την ταυτότητα αυτού του ειδεχθούς τύπου και γιατί ασχολείται μαζί μου τόσο πολύ. Της είπα πως δεν αποκλείω να είναι κάποιος γνωστός (μου) ή και κάποιος παπαράτσι που ασχολείται με τους σταρζ. Όλα παίζουν.

  • Τι σημαίνει Τσαγγαροδευτέρα;
    Η ετυμολογία της λέξεως μου διαφεύγει (καθώς και το αν πρέπει να γράφεται με κεφαλαίο ή με μικρό, όπως η Τσικνοπέμπτη ας πούμε), αλλά η εβδομάδα προδιαγράφεται ιδιαίτερα busy γιατί θα πρέπει όλες μου οι δουλειές να έχουν τελειώσει πριν την Πέμπτη και έχει ήδη φύγει η Δευτέρα.

9 σχόλια:

Μήτσος, ο καφετζής είπε...

Ποια είναι η Εύη; Εχει blog; Είναι όμορφη;

Your Man είπε...

Η Εύη είναι μια θέα της ομορφιάς, της σεξουαλικότητας αλλά και της σωφρωσύνης.

Θα στη γνώριζα μωρέ, αλλά δε θέλει καφετζή για άνδρα. Μήπως να το έκανες Μήτσος ο Τραπεζίτης;

Smoking Cat είπε...

Τσαγκαροδευτέρα = οι τσαγκάρηδες είχαν αργία τη Δευτέρα (δεν ξέρω πότε, πώς και γιατί - πιθανότατα βαριόντουσαν ή ήταν συνήθειο τής συντεχνίας)

Αγνώστου πατρός είπε...

Επίσης, οι τζαμοκαθαριστές στην Κωνσταντινουπόλεως δεν είναι Πακιστανοί, αλλά Μπαγκλαντέζοι.

vatraxokoritso είπε...

Χαίρομαι που είσαι καλά..(δεν είσαι ο μόνος!!!!!! πως θα μπορούσες να μην είσαι, δεν θα το δεχόταν ο γυναικείος μου εγωισμός..)

Στο είχα πει ότι θα το είχε ρουφήσει η Linda Lovelace σκούπα του βενζινά !

Ειδές τι έπαθες με το να ποστάρεις άθλιες Ξανθιές τουρίστριες σε καταρράχτες..;-p
(μην ακούς τις φήμες ότι δεν κάνουν σχέση, όλες το ίδιο είναι! θέλουν να σε τυλίξουν και να βρεθείς πριν το καταλάβεις μπροστά στην εκκλησιά)

Είμαι σίγουρη ότι θα προλάβεις να κάνεις όλες τις δουλειές σου πριν..

Επίσης άκουσα μόλις ένα υπέροχο tango (παρακαλώ μου χαρίζεται αυτό τον χορό?)
Φυσικά θα στο αντιγράψω..

vatraxokoritso είπε...

Α! την επόμενη φορά θα βγάλω τον σκασμό και θα σε αφήσω να δεις την ταινία ..και αυτό είναι υπόσχεση.

Μήτσος, ο καφετζής είπε...

Και οι τραπεζίτες τι σχέση μπορεί να έχουν με τη σεξουαλικότητα (και τη σωφρωσύνη); Η μήπως είναι τα άλλα τους "προσόντα" που έλκουν; Λοιπόν, ο Μήτσουλας ο Ινδιάνος είναι δω, δέχεται αιτήσεις από θηλυκά που αναζητούν την περιπέτεια και μόνο. Σιγουριά και βόλεμα με τον Ρούλη τον γιάπη με τη γραβάτα. Οβερ.

Lili είπε...

Feleki
kefali(?)nomizo

disa είπε...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫