18.11.05

Συμπτώσεις

Κάποιοι βλέπουν μέσα από τις συμπτώσεις κάτι το οποίο ήταν γραφτό, ή κάτι το οποίο είναι οιωνός. Εγώ πάλι απλά τα βλέπω ως συμπτωσεις, δηλαδή είτε τις εκ των μαθηματικών εξαγόμενες πιθανότητες είτε τις γηγενείς ανωμαλίες αυτών.

Η μεγαλύτερη σύμπτωση ήταν το '95, γυρνόντας από Μαλδίβες προσγειωθήκαμε στη Σαουδική Αραβία για να αλλάξουμε αεροπλάνο και στο transit πετύχαμε φίλους μας από την Κύπρο τους οποίους γνωρίσαμε ένα χρόνο πριν στην Αμερική και οι οποίοι αλλάζανε αεροπλάνο για να πάνε από Κύπρο κάπου προς Άπω Ανατολή.

Για το ότι βρίσκουμε άλλες συμπτώσεις οι οποίες περιορίζονται στα γεωγραφικά σύνορα μιας χώρας ή μιας πόλης, ας μην ασχοληθώ ε;

2 σχόλια:

vatraxokoritso είπε...

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι..

1ον.θελειςνα μας πεις ότι έχεις πάει στις Μαλδίβες.
2ον. Σαουδική Αραβία
3ον.στο Αμερικα
4ον. Έχεις φίλους Κυπρίους

Οπότε’
Σου αρέσουν τα ταξίδια και τα θερμά κλίματα
Και αγαπάς την μαρτυρική μεγαλόνησο..
Οπότε αντιμετωπίζοντας το σαν καλό οιωνό υποθέτω ότι δεν θα περάσει ο χειμώνας μουχλιάζοντας ..και αν δεν πάμε ταξίδι μια πορεία διαμαρτυρίας μέχρι την τουρκική πρεσβεία θα την κάνουμε, δεν μπορεί!
(ας μην πω εγώ για συμπτώσεις γιατί θα χάσεις και αυτά που απομείνανε-μαλλιά!)
Αυτά σκέφτηκα..
Ε είμαι και Ξανθιά..

. είπε...

συμφωνώ με την πρώτη παράγραφο της ξανθομαλλούσας.

έχω να σου πω και γω συμπτώσεις, που δεν τις θεωρώ ούτε συμπτώσεις, ούτε πεπρωμένο, αλλά αν σου πω πως τις θεωρώ εδώ, θα φάω κράξιμο και δεν το θέλω....