1.2.05

I, teacher

Νιώθω σαν το δάσκαλο σε ένα χωριό στην Ελλάδα πριν 80 χρόνια όταν μου λένε να τους ψάξω κάτι στο Internet.

Όπως κι ο δάσκαλος του χωριού τότε διάβαζε τα γράμματα που στέλνανε οι φίλοι και συγγενής του καθένα, γιατί λίγοι ήξεραν να διαβάζουν, έτσι νιώθω κι εγώ όταν μου λένε να τους ψάξω κάτι.

Είτε ταξίδια, πανεπιστήμεια, δουλειές: Ψάξε ρε George εσύ που ξέρεις.

Άσε δε που πασχίζω για να τους πείσω κάθε φορά πως δεν έχω ιδέα από τι είναι φτιαγμένα τα σημερινά γκομπιούτερζ και σταματήστε να με παίρνετε μαζί σας για να αγοράσετε mouse!

1 σχόλιο:

Damsel in Stress είπε...

Μα γιατί το λες αυτό; Ξέρεις τι ζόρι τραβάει ο έρμος ο καταναλωτής (ΚΑΙ ο σχετικός) όταν βρίσκεταιφάτσα μπάτσα με τα mouse στο Πλαίσιο; Για ρώτα το φίλο μου το Θάνο τι τραβάει. "Αφού το Logitech θα αγοράσεις μωρή, εγώ τι χρωστάω να τρέχω μαζί σου;". Άσχετον! Σημασία έχει η χαρά του να βλέπεις χιλιάάάδες χρωματιστούλια mouse, να τα δείχνεις ένα ένα στον ταλαίπωρο "γνώστη" και μετά (για την ακρίβεια δυό ώρες μετά) να αγοράζεις το Logitech διότι, εντάξει, έχεις PC εδώ και 10 χρόνια και κάτι έχεις ψυλιαστεί και συ από αναλώσιμα (τα logitech κατά την πείρα μου αναλώνονται πιό αργά).

Εν ολίγοις, το θέμα είναι η χαρά της παρέας και όχι η ασχετίλα. Βεβαίως, το γεγονός ότι ο Θάνος κλωτσάει δεν φέρει ουδεμία βαρύτητα. Στο κάτω κάτω δικό μου είναι το mouse ...