2.2.05

Μπράβο το νιουζλεττεράκι!

Κοίτα να δεις τώρα.

Κάθομαι ήσυχα-ήσυχα κάνοντας τη μοναδική δουλειά που έχω αυτές τις μέρες, να γράψω το νιουζλεττεράκι για λογαριασμό της εταιρίας που έχουν δύο καλοί φίλοι μου στην Αγία Παρασκευή. Θέμα κάθε τεύχους είναι η επιχειρηματική χρήση του Internet.

Κάθομαι, το γράφω, το στέλνω σ' αυτούς, το στέλνουν αυτοί στους αποδέκτες. Και μετά αρχίζουν τα σχόλια. Και είναι όλα από θετικά μέχρι υπερθετικά. Ένας executive που δεν τον ξέρω, απλά μου απάντησε και είπε "γαμάααατο!". Νομίζω ήταν το καλύτερο σχόλιο που πήρα.

Ρωτάω κι εγώ τους φίλους που έχουν την εταιρία. Ρε παιδιά, πόσοι το παίρνουν αυτό το νιουζλεττεράκι είπαμε; Ξεκινήσαμε με 200 και τώρα ξεπεράσαμε τους 2.000.

Ώπα.

Κάθε μήνα διαβάζουν αυτά που γράφω 2.000 άτομα;

Και όπως αντιλαμβάνεστε ψωνίστηκα! Γιατί εκεί που νομίζεις ότι σε διαβάζουν 200 άνθρωποι, τελικά το να σε διαβάζουν 2.000 επειδή ο ένας το είπε στον άλλο και ο άλλος στον τρίτο, είναι κάτιτις.

Μωρέ το ήξερα εγώ ότι έπρεπε να γίνω ένας δημοσιογράφος, ένας ρήτορας, ένα δικηγόρος, ένας άνθρωπος του πνεύματος (και ουχί του οινοπνεύματος), ένας φίλος των γραμμάτων (και των γαμάτων).

Πάω να μου κάνω κάνα δώρο τώρα με τις εκπτώσεις.

1 σχόλιο:

Sakis Rizos είπε...

Συγχαρητήρια και εις ανώτερα!