9.3.05

Φίλοι

Είναι σημαντικό να έχεις φίλους (ή στη δική μου περίπτωση φίλες). Το βλέπω από τη Δευτέρα που έκανα τη μαλακία να χωρίσω. Τέσσερις κολλητές μου πέσανε επάνω να με κάνουν να νιώσω καλύτερα. Με συμβουλές για να την ξανακερδίσω και με προτάσεις για εξόδους για να νιώσω καλύτερα.

Σε αντίθεση, οι φίλοι μου, οι αρσενικοί κολλητοί ήταν μάλλον ασυγκίνητοι στον πόνο μου. Σιγά ρε George, ποιά είναι αυτή τώρα, Από εκεί που ήρθε θα έρθουν κι άλλες, Γιατί κολλάς τώρα, πάμε να βγούμε με τις τάδε που γουστάρουν.

Όπως και νά'χει όλοι να βοηθήσουν θέλουν, όπως ξέρουν καλύτερα. Και τους ευχαριστώ. Θα έλεγα από τα βάθη της καρδιάς μου, αλλά είναι κλισέ.

1 σχόλιο:

Inside a Box είπε...

Αγαπητέ Γιώργο αρχικά θα ήθελα να σε ευχαριστήσω γιατί ήσουν χωρίς να το ξέρεις η αφορμή να αρχίσω ένα blog. (insideabox.bogspot.com)

Και όσον αφορά την συμπαράσταση, καλό θα ήταν να την προσέχεις, μπορεί να σου φέρει θυληκούς μπελάδες στο κεφάλι - ευχάριστους + δυσάρεστους.

Καλή συνέχεια στην αναζήτηση.