14.1.06

Μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια...

Έχει κλείσει ο λαιμός μου και δε μπορώ να μιλήσω πολύ. Αυτό φυσικά πάνω που έχω αναλάβει τα 1002 projects και θέλω να τα τελειώσω (κάποιος με ρώτησε γιατί δεν ποστάρω κάθε μέρα, αλλά θα του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία πριν του απαντήσω) .

Στο θέμα μας όμως: Έχει κλείσει ο λαιμός μου και όοοοχι δεν είναι από τα τσιμπούκια γιατί μου έχουν πει ότι στο να τα δίνω είμαι καλός. Το κακό είναι πως για φτιάξει ο λαιμός μου πίνω τσάγια. Πολλά τσάγια.

Και για όσους δεν γνωρίζουν τις μαγικές ιδιότητες του τσαγιού, σας της αναλύω εδώ: Με τα τσάγια δεν χέζεις.

Και πολύ φοβάμαι ότι εφόσον δεν μιλάω και δεν χέζω, μήπως συσσωρευτεί πολύ πίεση και σκάσω καμιά ώρα...

Τώρα αν δεν ξαναποστάρω για καμιά βδομάδα, θα ξέρετε γιατί...

12 σχόλια:

Provato είπε...

ΣΚΑΤΑ φίλε μου.... σκατά!


μπε μπεεε

. είπε...

με τα τσαγια κατουράς όμως άρα από κάπου μπάζεις, άρα δεν συσσωρεύεται πίεση

vatraxokoritso είπε...

Οκ..
Τώρα που μίλησες ξανά για χέσιμο πες μας και για το υπέροχο κατούρημα ..
Ξέρεις εσύ..

πσσσσσσσσσσσσσσσσσ

Ανώνυμος είπε...

τι φτηνό χιούμορ... Σα να βλέπω επιθεώρηση σάββατο βράδυ στον ΑΝΤ1.


Το τσάι είναι μία πολύ λεπτή απόλαυση όταν φυσικά δεν πίνεις αυτή τη σαχλαμάρα το Lipton. Αν θέλεις κάτι μαλακό για το λαιμό και δε σου αρέσει το τσάι φάε μία παστίλια και μην το δυσφημίζεις.

Καλή διασκέδαση με τα project σου... Ξέρουμε ότι διασκεδάζεις να δουλεύεις, είναι στο προφίλ σου!

vatraxokoritso είπε...

Εκτός από το φθηνό χιούμορ είναι επίσης γνωστός και για το φθηνό του γούστο..
Όλο απ τα πανέρια πάει και «ψωνίζει»

Your Man είπε...

Οχι εγώ τώρα προσβλήθηκα!

Μα έχει ο ΑΝΤ1 τόσο καλό χιούμορ όσο εγώ;

Κύριε Αντώνιε σας καλώ να ανακαλέσετε!

Your Man είπε...

Επίσης, τα πανέρια που τα γελάτε, μια που το θίξαμε το θέμα είναι πολύ προσοδοφόρα ως μπίζνα.

Ένας φίλος φίλου ξεκίνησε με σωβρακάδικο που πουλούσε σώβρακα από πανέρι και τώρα έχει 4 καταστήματα (όχι ακριβώς Paris London Milan Tokyo) αλλά ντύνει πολλούς ξεβράκωτους κώλους να ούμε...

vasvoe είπε...

δεν πίνεις το σωστό τσάι καλέ μου.

Loucretia είπε...

Για ολα φροντιζει η μπλογκοσφαιρα, η λυση στο προβλημα σου ειναι εδω
;-))

Your Man είπε...

Σάββατο βράδυ, αποφασίζεις να βάλεις το πιο μαλακία ποστ για το τσάι και το χέσιμο και σε μια ώρα έχεις 9 σχόλια.

Ούτε ο Δήμου να ήσουν τρισμέγιστε!

vatraxokoritso είπε...

Αυτό δεν είναι blog
Το «παιδί μου και εγώ» είναι..
Διάβασα σε ένα post ότι δώσανε σε ένα μωρό κολοκυθάκι βιολογικής καλλιέργειας και έκανε τα κακάκια του –αφού πρώτα ζορίστηκε –μια χαρά..
Πολύ γενναίο το μωρό...και ευαίσθητο!

vatraxokoritso είπε...

Επίσης (επειδή έχασα το ραντεβού με το γκόμενο λόγω χλωρίνης μπορώ να μαλακιστώ όσο θέλω εδώ)
Θα ήθελα να πω πως αν κρίνω από παλαιότερες καταχωρήσεις έχεζες 4 φορές την μέρα..
Υποθέτω πως τώρα που μειωθήκαν έχεις γίνει ένας κανονικός άνθρωπος..