6.11.06

Ονειροκρίτης (part 2)

Αγαπητό μου blog,

όταν βλέπεις το εξής όνειρο, τι σημαίνει; Θα βγάλεις λεφτά, θα βγάλεις γκόμενα ή καλύτερα να βγάλεις το σκασμό μπας και ησυχάσει ο πλανήτης από την περιττή παρουσία σου;

Είμαι σε ένα παζάρι σε μια πόλη με ανηφοροκατήφορους, κάτι σαν το San Fransisco αλλά χωρίς το τραμ. Το παζάρι είναι σε όλη την πόλη και γίνεται της πουτάνας από κόσμο.

Σε μια φάση στον ουρανό εμφανίζονται κάτι μικρά πράγματα που λάμπουν. Τα βλέπω εγώ πρώτος από όλο τον κόσμο γιατί όπως και να το κάνουμε άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας.

Τα παρατηρώ χωρίς να μπορώ να καταλάβω τι είναι μέχρι που αυτά αρχίζουν να μαζεύονται και να συσπειρώνονται σε συστάδες, μέχρι να σχηματίσουν έναν τέλειο κύβο.

Καθώς αυτά κατεβαίνουν αγέρωχα προς το πλήθος, όλοι έχουμε μείνει μαλάκες και παρατηρούμε αυτά τα μικρά αντικείμενα τα οποία βλέπουμε ότι είναι σαν βέλη από τόξο με φουντουτή ουρά, φτιαγμένα από ασήμι (γιατί το μάτι του λάγου είδε και την ένδειξη 995/1000 σε ένα βέλος, εντάξει;)

Αυτά τώρα κινούνται από πάνω μας σαν ένας όγκος, σαν να κάνουν παρέλαση πάνω από τα κεφάλια μας. Στρίβουν στις γωνίες των δρόμων σαν να έχουν ένα μυαλό, με απόλυτο συντονισμό. Η τέλεια παρέλαση.

Κάποια στιγμή μετά τα εντυπωσιακά whoosh-whoosh εξαφανίζονται πίσω από ένα λόφο και μετά από ένα δευτερόλεπτο ορμάνε κάτι ασημένια ρομπότ (τα οποία ήταν ολόιδια με το ρομπότ από το Μάγο του Οζ, ταινία που δεν έχω δει ποτέ μου) να μας σκοτώσουν.

Και κάπου εκεί εγώ ξύπνησα.

Γιατρέ, είναι σοβαρό;

2 σχόλια:

An-Lu είπε...

Κόψε τα πολλά sci-fi πριν κοιμηθείς!

Ανώνυμος είπε...

Καθώς και τα πολλά gyro-pita-fai ;-)