5.11.06

Κάνω 3 δίαιτες. Με τη μία δε χόρταινα.

Σήμερα έχω βαλθεί να φάω ότι μυστήριο υπάρχει. Δεν έφαγα το μεσημέρι αλλά το απόγευμα τσάκισα:
  • μισό κιλό παγωτό μουστάρδα (Ζαχαροπλαστείο Τούλα, finder's credit: AV)
  • Μισό ταψί σπιτική τυρόπιτα Κανάκη
  • Ένα cheesecake
  • Και για να είμαστε ΟΚ διατροφικώς έκλεισα με ένα κατακόκκινο μηλαράκι.
Πείτε κάτι τώρα που βλέπω μια σοκολάτα να μου κλείνει το μάτι: Αυτή η Σοκολάτα Υγείας, τι το υγειινό έχει;


Και για επιδόρπιο (από το Word Verification του Blogger):

Τι λέει ο απατημένος Λαρισαίος στη γυναίκα του όταν τη συλλαμβάνει επ' αυτοφόρω;

5 σχόλια:

Rodia είπε...

Μια κυρία έχει παχύνει πολύ και πάει στο γιατρό:

- και, μη ξεχάσετε κυρία μου, το βράδυ ένα γιαουρτάκι!
- μην ανησυχείτε γιατρέ μου.. μονάχα πείτε μου, πριν ή μετά το φαγητό;

Λύσιππος είπε...

Τη δίαιτα του πορτοκαλιού την έχεις δοκιμάσει;

Τρώς τα πάντα εκτός από πορτοκάλια.

Your Man είπε...

Μαλακία. Μου αρέσουν τα πορτοκάλια.

Ανώνυμος είπε...

Και μη ξεχνάμε και την παλιά καλή δίαιτα της πάπιας: τρως τα πάντα και κάνεις την πάπια.

Unknown είπε...

άσε την πούτσα; απίστευτε....