20.2.06

Είναι να σε θέλει...

Μερικές φορές, έχει πλάκα να γνωρίζεις πολύ κόσμο.

Κάποιος που δεν ξέρω μου στέλνει ένα email και μου λέει πως έχει την τάδε εταιρία και ψάχνει Java developers κατεπειγόντως. Σκέφτομαι αν ξέρω κανέναν που να θέλω να του βρω δουλειά, μού'ρχεται ένας φίλος ο οποίος είναι γαμιστερός αλλά φεύγει για Αγγλία μόνιμα το καλοκαίρι. Οπότε δεν του απαντάω.

Δύο ώρες και σαρανταεπτά λεπτά αργότερα μου στέλνει email κάποιος άλλος που δεν ξέρω, που του άρεσε το site μου και μου λέει να μπω να δω το δικό του. Μπαίνω, βλέπω ψάχνει δουλειά. Τι ειδικότητα έχει; Java developer.

Ρε! Μήπως να αφήσω το σουβλατζίδικο και να ανοίξω ένα γραφείο ευρέσεως εργασίας;

3 σχόλια:

vasvoe είπε...

xaxaaa

ki o antras mou java developer.

krima, xasame tin efkaria na epanapatristoume!!

alombar42 είπε...

Θα απαντήσεις στο μήνυμα επιτέλους;
Αν σου πω οτι έχω και το hirelancers.com μήπως σε βάλω σε σκέψεις;

:)

alienlover είπε...

theiko !!! ontws.. einai na se thelei..