27.5.07

Flirting

Μια στο τόσο με αναγνωρίζουν (όλο και λιγότερο από τότε που έβγαλα τις φωτογραφίες) και μιλάω με ανθρώπους που δεν γνωρίζω για πολύ ανθρώπινα θέματα.

- Γιώργο, σοβαρά τώρα, σου έχουν συμβεί όλα αυτά με την τουαλέτα;
- Τελείως όμως. Έχω γαμώ τους μεταβολισμούς.
- Καλά δηλαδή, εκτός από τις ιστορίες που έχεις ήδη γράψει, που αλλού έχεις πάει;
- Κοίτα, θα μπορούσα να σου πω για τότε που πήγα στην Εθνική -και δεν εννοώ την τράπεζα- ή για τις 5-6 προσκοπικές κατασκηνώσεις στην εφηβεία μου που όλοι χρησιμοποιούσαμε τον σκατόλακο.
- Σκατόλακο;
- Ναι, είναι όπως τον ακους. Μια τρύπα βάθους 1 μέτρου για τις ανάγκες 20 ατόμων.
- Έλα τώρα πλάκα κάνεις, θα μου βγει η μπύρα από τη μύτη.
- Όχι, άμα είναι να σου βγει η μπύρα από τη μύτη τότε να σου πω για τότε που πήγα στην Ακρόπολη.
- Έχει τουαλέτες στην Ακρόπολη;
- Όχι.....

2 σχόλια:

An-Lu είπε...

Καλά....από προσκοπικούς σκατόλακκους έχω κι εγώ ωπροσωπική εμπειρία! Μία δεκαετία κατασκηνώσεων! ;-)

η Λίτσα είπε...

Ακροπολη;
μη μας αφηνεις σ΄αγωνία...