27.1.07

Coca Cola Orgasm

Διακόπτουμε την κανονική ροή του προγράμματος μας για να σας αναφέρουμε πως καταλήξαμε πως την κροκέτα στους Αμερικάνους την έριξε ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

Το συμπέρασμα αυτό είναι εύκολο να βγει αν αναλογιστεί κανείς η κίνηση που υπήρχε στο ΑΒ Καλλιθέας. Ούτε πόλεμος να γινόταν. Οι διάδρομοι ήταν γεμάτοι από κόσμο που έσπευδαν να προλάβουν μέχρι και το τελευταίο κωλόχαρτο. Είναι προφανές, σας λέω, πως ο μόνος που είχε κάτι να κερδίσει από την όλη υπόθεση είναι ο ΑΒ.

Έψαχνα να βρω καροτσάκι για πέντε λεπτά (είναι καλή ευκαιρία για να μιλήσεις σε οποιαδήποτε κοπελιά φεύγει από το σουπερμάρκετ) και τελικά βολεύτηκα με ένα ξεχαρβαλωμένο καλαθάκι με απομεινάρια από ένα λιωμένο μαρουλόφυλλο.

Κάποια ράφια ήταν άδεια και όλα τα ταμεία είχαν τρελλή ουρά. Όμως ο σκοπός για τον οποίο βρισκόμουν εκεί ήταν σημαντικός και θα έπρεπε να φανώ δυνατός.

Αφού γέμισα το καλάθι με ψωμί, γάλα, γιαούρτια και κάτι ισπανικά σαλαμάκια, τσίμπησα δυο μπουκάλια Diet Coke. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι έχω πάνω από χρόνο να πιω οποιαδήποτε cola (Coca, Pepsi ή Mecca), αλλά όπως είπα, ο σκοπός ήταν σημαντικός.

Μετά, στα ταμεία, ψάχνοντας για το κατάλληλο είδος καραμέλας, ήταν γονατιστή μπροστά μου μια μελαχροινούλα με ασυνήθιστα μακριά πόδια. Καθώς σηκώθηκε πρόσεξα πως το θαύμα αυτός της φύσης οφειλόταν κυρίως στο ότι η ίδια προσέγγιζε επικίνδυνα το 1,90 και συνοδευόταν από γεροδεμένο κύριο διαστάσεων δέντρου σε συνδυασμό με εκείνη την εντοιχισμένη ντουλάπα που είδα στο ΙΚΕΑ.

Βούτηξα λοιπόν τη γλώσσα μου στο μυαλό. Καθώς ο κύριος δεν έμοιαζε να έχει την ελληνική για πρώτη του γλώσσα και πιθανόν να μην καταλάβαινε το παιχνίδισμα του λόγου μου όταν θα του έλεγα πως η φίλη του έχει καταπληκτικά γονίδια, και επειδή δεν ήθελα να γνωριστώ καλύτερα με το γόνατο ενός κυρίου από οποίο κάθε του γνωριμία τρώει είτε ξύλο (στη χειρότερη) είτε πόρτα (στην πολύ πολύ καλύτερη), πήρα 2 πακετάκια Mentos και στάθηκα στην ουρά θαυμάζοντας τη φαινομενικά ατσάλινη ραφή που είχε κάνει ο δημιουργός του T-Shirt που κατάφερνε και δεν σκιζόταν από την κίνηση των μυών του εν λόγω κυρίου.

Στο δρόμο είχα ενθουσιαστεί τόσο με την ιδέα του επιστημονικού πειράματος που ήθελα να κάνω που χαμογελούσα βλακωδώς.

Φτάνοντας σπίτι παρκάρω όπως-όπως, αφήνω τα ψώνια από το σούπερ-μάρκετ, βγαίνω στη μέση του δρόμου έχοντας ήδη φωνάξει και δυο φίλους για να έχω μάρτυρες και ξεκίνησα.

Ανακάτεψα Coke light με Mentos και το πείραμα δούλεψε: Ένα ηφαίστειο από Coca Cola ξεψύχηκε μέχρι το ύψος μου!

Είναι αλήθεια λοιπόν. Η Coca Cola όχι μόνο γαμάει, αλλά χύνει κιόλας.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι χυδαίος αλλά μου αρέσεις χαχα
Καλό βράδυ αλλά πρόσεχε τις μέντος προκαλούν εξάρτηση...

Psychia είπε...

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!

:)

akamatos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=9vk4_2xboOE&mode=related&search=

vanesssa είπε...

Κι εγώ εκεί πάω..πώς και δε σε έχω πετύχει!

trandism είπε...

LMAO

Τέλειο

Υ.Γ: Αυτά τα ισπανικά σαλαμάκια είναι σούπερ ;) Και τα 4 σχέδια.