31.10.05

#1 Law Abiding Citizen


Παρατηρήστε τη λεπτομέρεια μέσα από το παράθυρο του κυρίου: Ο δρόμος μπροστά του άδειος. Ο δρόμος πίσω του γεμάτος.


Ο κάτοχος του blog θα ήθελε να αποδώσει το μέγιστο βραβείο του πιο υπάκουου πολίτη της χώρας στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου υπ' αριθμόν ΥΕΗ 6694 ο οποίος προς ένδειξη πλήρους υποταγής στους νόμους του κράτους καθόταν ως άυπνος φρουρός ανάμεσα στη λωρίδα ασφαλείας (δεξιά) και στην πρώτη λωρίδα με ανοικτή την πόρτα του για πάνω από 45 λεπτά εμποδίζοντας την κίνηση των διερχόμενων οχημάτων από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα στη λωρίδα ασφαλείας σε σημείο όπου γίνονται έργα και το μποτιλιάρισμα μας έκανε να κάνουμε τα 10 χιλιόμετρα σε σχεδόν μια ώρα.

Και αντί ο τύπος αυτός να μπει στη λωρίδα ασφαλείας για να κινηθούμε όλοι πιο γρήγορα, απλά άνοιξε την πόρτα του μη αφήνοντάς μας να περάσουμε γιατί αυτή η λωρίδα είναι για έκτακτη ανάγκη.

Εκτός του ότι άκουσε τα σχολιανά του από τους οδηγούς που εμπόδιζε, κανένας άλλος οδηγός συμμερίστηκε τις απόψεις του. Γιατί; Ήμασταν όλοι παράνομοι;

Φίλε οδηγέ,

όταν πάνω από 1000 οδηγοί περνάνε και σε λένε μαλάκα, μπορεί και να έχουν δίκιο.

Η λωρίδα μπορεί να είναι έκτακτης ανάγκης, αλλά μήπως έτυχε να σκεφτείς πως:

  1. Το ότι γίνονται έργα και κάποιες λωρίδες κλείνουν είναι ο λόγος που υπάρχουν τα μποτιλιαρίσματα. Σκοπός όλων (και προτίστων των Αρχών, που εσύ νομίζεις πως εξυπηρετείς) δεν είναι να συμφορίσουμε κι άλλο το δρόμο, αλλά να τον αποσυμφορίσουμε! Και αν το κάναμε όλοι, δε θα κάναμε χτες το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε 9 ώρες.
  2. Μέσα σε αυτή την κίνηση, η περίπτωση να χρειαστούμε ασθενοφόρο για κάποιο δυστύχημα είναι μηδαμινή τη στιγμή που κινούμαστε με μέση ωριαία ταχύτητα τα 10 χιλιόμετρα την ώρα.
  3. Κάποιοι από αυτούς που εμπόδιζες μπορεί να έχουν άδεια κυκλοφορίας στη λωρίδα ασφαλείας και απλά να μην οδηγάνε ασθενοφόρο ή περιπολικό εκείνη τη στιγμή. Αλλά πού...
  4. Φράζοντας τη λωρίδα ασφαλείας εσύ ο ίδιος, δε μπορεί να περάσει το περιπολικό, που είναι 100 αμάξια πίσω, καραβλαχάρα μου!
  5. Και τέλος, μήπως σκέφτηκες το ότι η αριστερή λωρίδα, η οποία δεν ήταν προσβάσιμη σε εμάς απλά και μόνο επειδή είχε σήματα που μας υποδείκνυαν να μη τη χρησιμοποιήσουμε, μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν εναλλακτική λωρίδα ασφαλείας αν πραγματικά υπήρχε λόγος; Λέω μήπως το σκέφτηκες;
Φυσικά και δεν άνοιξα διάλογο μαζί σου, γιατί είσαι πανίβλαξ και δεν καταλαβαίνεις πως οι νόμοι και οι κανόνες υπάρχουν για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πολίτες.

Και όταν το λαϊκό αίσθημα των χιλίων οδηγών που σε έβριζαν ήταν αντίθετο με το γραμμένο νόμο, έπρεπε να καταλάβεις ποιανού τη μεριά οφείλεις να πάρεις.

Στο τέλος, το λαϊκό αίσθημα επεκράτησε με τη συμβολή κάποιου κυρίου με τζιπ, ο οποίος κάθισε ακριβώς μπροστά από το κάφρο εμποδίζοντάς τον τελείως, και επειδή ο ίδιος είχε κάτσει πολύ δεξιά για τη λωρίδα του, όλοι τον προσπέρασαν από τα αριστερά, ακόμα κι εμείς που ήμασταν στη λωρίδα ασφαλείας.

22 σχόλια:

J95 είπε...

Δεν καταλαβαίνω, γιατί το έκανε αυτό;

Your Man είπε...

Γιατί (καθώς είπε)

- κάποιος πρέπει να μας μάθει να οδηγάμε

και

- η λωρίδα ασφαλείας είναι μόνο για περιπολικά και ασθενοφόρα.

Αυτό λέει το Κράτος, και αυτό ισχύει, βρέξει χιονίσει.

vatraxokoritso είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
vatraxokoritso είπε...

εμείς δλδ τώρα πρέπει να σε λυπηθούμε?

ή να νουθετηθούμε?

χαχαχαχαχαχα!!!

(σαν να αντιλαμβάνομαι ένα διδακτικό ύφος στο σχόλιο-post σου?

Ανώνυμος είπε...

και όμως η λωρίδα ασφαλείας απαγορεύεται να χρησιμοποιείται (εκτός από ασθενοφόρα, περιπολικά και σε έκτακτες περιπτώσεις, π.χ. έπαθες λάστιχο). Αυτό που έκανε ο τύπος είναι χοντρή μαμακία ούτε μικρότερη ούτε μεγαλύτερη από όσους οδηγούν μέσα στη λωρίδα ασφαλείας, για τον απλούστατο λόγο ότι με αυτό που έκανε ακύρωνε την ύπαρξη λωρίδας ασφαλείας.
Και όσο γι' αυτό που λες ότι με 10χλμ/ώρα δεν χρειάζεται γιατί δεν γίνονται ατυχήματα έχεις λάθος. Μπορεί να υπάρχει ατύχημα πιο μπροστά και ασθενοφόρα να έρχονται από πίσω ή να υπάρχει ατύχημα στο αντίθετο ρεύμα, αλλά πάλι τα πιο κοντινά σθενοφόρα να βολεύει να έρθουν από πίσω (ανάλογα από το που είναι το ατύχημα, που είναι ο σταθμός των ασθενοφόρων και που είναι το πιο κοντινό άνοιγμα στη διαχωριστική νησίδα).

Your Man είπε...

Τις διαφωνίες τις προτιμώ επώνυμα και όχι ανώνυμα, αλλά θα κάνω την εξαίρεση και θα ξανα-εξηγήσω πάραυτα:

Η αριστερή λωρίδα ήταν παντελώς άδεια, απλά επειδή υπήρχαν σήματα που υποδείκνυαν την κυκλοφορίας στην άλλες λωρίδες.

Τα ασθενοφόρα και τα άλλα οχήματα έκτακτης ανάγκης μπορούνε να πάνε από εκεί, έτσι δεν είναι;

Black Pearl είπε...

Μα τι μαλάκας, Mon Dieu!

Ελένη είπε...

George λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω. Αντιλαμβάνομαι ότι στην Ελλάδα η χρήση της βοηθητικής λωρίδας είναι κοινός τόπος, αλλά ο οδηγός που περιμένει τόσες ώρες στην (νόμιμη) ουρά δεν είναι μαλάκας για να ρχεσαι εσύ να τον προσπερνάς παράνομα. Αν είχατε αφήσει την βοηθητική ελεύθερη (όπως οφείλατε) και ερχόταν ασθενοφόρο, θα έκλεινε την πόρτα του και θα το άφηνε να περάσει. Επίσης, εάν λόγω των έργων επιτρεπόταν η χρήση της βοηθητικής, θα υπήρχαν πινακίδες που να το υποδεικνύουν (ή θα περνούσε περιπολικό να σας το πει).
Κατά συνέπεια, ο συγκεκριμένος οδηγός έκανε κάτι που εγώ πολλές φορές θα ήθελα να κάνω όταν παλιότερα περιμέναμε ώρες στις ουρές για τα φέρρυ του Ρίου και βλέπαμε τους διάφορους "έξυπνους" να χώνονται από την βοηθητική ή ακόμα και να προσπερνάνε βγαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα.

Your Man είπε...

Γιατί να με στεναχωρήσεις;

Άποψή σου και άποψή μου.

Your Man είπε...

Επίσης, μπορεί κάποιος να μου βρει στον ΚΟΚ το άρθρο που αναφέρει τη χρήση της βοηθητικής λωρίδας;

http://www.glavopoulos.gr/kok/index.htm

Ανώνυμος είπε...

Sorry gia ta greeklish... Edw sthn ksenhtia den exw Ellhnika.

Agaphtoi, mia lysh yparxei : Oi bohthhtikes lwrides na einai ANTITHETHS KYKLOFORIAS opws oi lewforiodromoi sthn Panepisthmiou. Tote kai oi men tha anoigan tis portes alla kai oi de tha kykloforousan men se aytes alla me tromerh prosoxh alla kai dikh tous eythynh na doun ena peripoliko na erxetai apo thn antitheth kateythynsh!

Ανώνυμος είπε...

...DEN tha anoigan tis portes ennoousa...

S G είπε...

δυστυχως θα τα χαλασουμε! η ΛΕΑ (υπαρχει στον ΚΟΚ βεβαια) στους αυτοκινητοδρομους ειναι αποκλειστικα για ασθενοφορα και αστυνομια, εκτος αν υπαρχει διαφορετικη ενδειξη. Οταν ας πουμε γινονται εργα καταργουνται ολες οι διαγραμμισεις και τοποθετουνται προσωρινες με πορτοκαλι χρωμα, οι οποιες βεβαια αφαιρουνται μετα το περας των εργων.

Ειναι μεγιστη καφριλα να μπαινει κανεις στην ΛΕΑ, οπως κανουν πολλοι (θα ακριβολογησω, ειναι ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ που δεν ξερω ποσο λαδωσαν για να παρουν διπλωμα) για πολλους λογους:

1) κινδυνος ατυχηματος! Μπαινες ρε θρασυτατε κοπανε και γκαζωνεις στην ΛΕΑ και μετα απο μια στροφη μπορει να ειναι ενας ανθρωπος στον δρομο! Ενα χτυπημενο αμαξι, ενας τροχονομος, ενας αστυνομικος, ο-τι-δη-πο-τε.
Επισης αν καποιος παθει κατι (λαστιχο πχ), πρεπει να μπορει να μπει στην ΛΕΑ χωρις να περιμενει οτι καποιος καφρος παει με 100 σε αυτην. Στην ΛΕΑ μπαινεις, σε αναγκη και μονο, βιαστικα και χωρις να κοιταξεις πισω, γιατι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΩΡΙΔΑ!
Παλι επισης, η ΛΕΑ συχνα τελειωνει χωρις προειδοποιηση και μετατρεπεται σε λωριδα επιταχυνσης (μετα απο ενα μικρο χωρισμα με ειδικη διαγραμμιση) που μπαινουν αυτοκινητα απο εισοδους του αυτοκινητοδρομου. Εχω μπει στην Ελλαδα σε λωριδα επιταχυνσης αυτοκινητοδρομου αμεριμνος οπως εχω μπει σε 10.000 χμ ευρωπαϊκου αυτοκινητοδρομου, χωρις φυσικα να κοιταξω πισω μια και νομιζα οτι βρισκομαι στην Ευρωπη, και εχω τυχει σε εναν αρχιμαλακα (ναι ετσι) να ερχεται με 90 καταπανω μου (χωρις καν να εχει κινηση, απλα επειδη προσπερνουσε καποιον απο δεξια!!!!!!). Που πας ρε γιδι!!! Αυτη η λωριδα δεν υπαρχει για σενα, καραβλακα!

2) κυκλοφοριακο χαος. Ξεροκεφαλε, αναρχικε Ελληνα, οι κανονες υπαρχουν για λογους. Οταν οι λωριδες γινονται απο 2, 3 γιατι καποιο μετατρεπουν την ΛΕΑ σε λωριδα, και μετα παλι 2 (γιατι η ΛΕΑ σταματαει) και μετα 3 (γιατι βρηκαν πεζοδρομιο ή χωραφι να καβαλησουν) και μετα παλι 2 (τελειωσε το χωραφι), εχουμε χαος (τυρβωδης ροη λεγεται βασικα). ετσι φτανουμε ΟΛΟΙ πιο αργα! Το ιδιο ισχυει για τις χαζοσφηνες και γενικα την πανικοοδηγηση στην Αθηνα...

3) ΑΔΙΚΙΑ! ρε αρχικαφρε αυστραλοπιθηκε με τα μπλε φωτακια στο καπω, ολοι θα περιμενουμε, εισαι πιο μαγκας εσυ που καβαλας το πεζοδρομιο για να ξαναχωθεις 500 μετρα πιο μπροστα? Δεν ελαφρυνεις ΚΑΘΟΛΟΥ την κυκλοφορια, απλα κλεβεις την θεση καποιου! αλλα βεβαια στο Ελλαδισταν το να κλεβεις στην ουρα δεν θεωρειται λαθος, θεωρειται μαγκια...

αυτα και συγγνωμη, αλλα ειναι ενα θεμα που μου την βαραει...

και βεβαια με πληρη συνειδηση οτι το ελληνικο κρατος συχνα προσθετει την ηλιθιοτητα του. πχ στην Κορινθου Πατρων εχουμε απιστευτη κινηση σε εναν δρομο με 1 λωριδα και μια ΛΕΑ, με αποτελεσμα να γινεται Ο πανικος. Τι την θελετε την ΛΕΑ ρε σεις, ή καντε τον δρομο αυτοκινητοδρομο με 2λωριδες+1ΛΕΑ, ή εθνικη (το οποιο ας σημειωθει δεν ειναι αυτοκινητοδρομος=autobahn αλλα εθνικη οδος=bundesstrasse και ακολουθει άλλα προτυπα ασφαλειας) με 2 λωριδες, χωρις ΛΕΑ...

Your Man είπε...

Ok, και να τα χαλάσουμε δε με χαλάει ιδιαίτερα γιατί ποτέ δεν τά'χαμε in the first place, αλλά:

1. Γιατί υποθέτεις πως "μπαίνω στη βοητική λωρίδα" σημαίνει "τρέχω";

2. Γιατί το ασθενοφόρο να μην πάει στην αριστερή λωρίδα που είναι όπως είπα άλλες δύο φορές εντελώς ΕΛΕΥΘΕΡΗ;

3. Γιατί έχεις στερεότυπα του τύπου "είστε κάφροι με μπλε φωτάκια στο καπώ";

4. Θέλω το άρθρο του ΚΟΚ για να δω και να κρίνω ο ίδιος τη χρήση της βοηθητικής λωρίδας. Πού 'ν' το;

S G είπε...

πρωτα απολα δεν απευθυνομουν σε σενα αλλα στον μεσο καφρο που μπαινει στην βοηθητικη. κατα τα αλλα

α) γιατι μπαινεις? για να πας πιο αργα απο τις αλλες λωριδες? να θυμισω οτι το προσπερασμα απο τα δεξια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ, το οποιο σημαινει απαγορευεται να πηγαινεις γρηγοροτερα απο τις αριστεροτερες λωριδες? Τωρα αν μιλαμε για 100% μποτιλιαρισμα, εξηγησα οτι το να μπεις στην βοηθητικη μονο κακο κανει.

β) γιατι ετσι. Ετσι ειναι ο κανονας, ετσι εχει αποδειχτει μετα απο εμπειρια 100 σχεδον χρονων αυτοκινησης και 50 χρονια αυτοκινητοδρομων. Ποσο ξεροκεφαλια δηλαδη, οι Ελληνες να νομιζουν παντα οτι ειναι πιο εξυπνοι απο τους νομους?

γ) γιατι ο τυπικος γκαζοφονιας εχει τετοια φωτακια και βεβαια μονο γκαζοφονιας προσπερναει απο την βοηθητικη οταν οι αλλες λωριδες πανε με 80 ή εστω 50. Ας παρει ηρεμιστικα, ας κανει λιγο σεξ, ας παει να παιξει μποξ ο καβλοτιμονιερης, φτανει πια, οχι αλλοι πιθηκοι που θεριζουν κοσμο στους δρομους μας!!!! Καθε Ελληνας εχει συγγενη/γνωστο θυμα ατυχηματος, ποσο θελουμε για να καταλαβουμε οτι η οδηγηση εχει ΚΑΝΟΝΕΣ για να μην σκοτωνομαστε! Οδηγειτε ενα οχημα με ορμη 100 τονων, οχι ενα γαϊδαρο ουτε ενα τρεχαντηρι, δεν το καταλαβαινετε!?!

δ) αν θες του γερμανικου ΚΟΚ ενταξει, αλλιως βαριεμαι να ψαχνω για σενα στον ελληνικο. Παντως ακομα και στον δρομο (αθηνων κορινθου νομιζω) εχω δει ταμπελα που εξηγει τι ειναι η ΛΕΑ (στους μη αυτοκινητοδρομους λεγεται ερεισμα, ψαξτο ετσι αν θες) και το λεει ξεκαθαρα πχ και στον κανονισμο της Εγνατιας. Αλλα πριν απο ολα αυτα, η συνεχομενη γραμμη στα δεξια του δρομου πριν την ΛΕΑ/ερεισμα τι σου λεει? Γνωριζεις μηπως την εννοια "φυσικος τοιχος"??

mmichalak είπε...

Αυτόπτης μάρτυς/οδηγός, σκηνικό σε αυτοκινητόδρομο Αγγλίας:
Μποτιλιάρισμα. Τρελλό μποτιλιάρισμα, σβησμένες μηχανές, ακινησία, απελπισία, καλοκαίρι, υγρασία. Βοη8ητική λωρίδα: Άδεια.

Κάποια στιγμή ακούγεται ασθενοφόρο, όλα τα οχήματα απο την μεριά της βοη8ητικής λωρίδας που είχαν πιάσει και λίγο την βοηθητική γιατί ήμασταν πολλοί, μαζεύονται προς τα μέσα, όλα τα άλλα οχήματα κάνουν χώρο. Περιπολικά, ασθενοφόρο, περνάνε σφαίρα δίπλα μας.

Ο τύπος ήταν καραγκιόζης. Οι τύποι που την χρησιμοποιούν είναι καραγκιόζηδες: Η βοηθητική πρέπει να είναι άδεια. Βοήθειά μας.

Γνώμη μου, γνώμη σου, γνώμη του, γνώμη της, κοκ.

Ανώνυμος είπε...

είμαι ο προηγούμενος anonymous
Θα συμφωνήσω πλήρως με τον Sg. Η βοηθητική υπάρχει ΜΟΝΟ για έκτακτη ανάγκη και πρέπει να απαγορεύεται δια ροπάλου να μπει κάποιος μέσα. Επίσης όταν υπάρχει μποτιλιάρισμα το ασθενοφόρο δεν μπορεί να κάνει ζιγκ ζαγκ, μια στην αριστερή λωρίδα μια στη δεξιά. Αν οι λωρίδες μειώνονται από 2 σε μία επιτρέπεται να μπεις στη βοηθητική όταν και μόνον όταν υπάρχει αντίστοιχη διαγράμμιση (οι πορτοκαλί γραμμές που ανέφεραι ο φίλος). Αν δεν υπάρχουν τότε και πάλι απαγορεύεται δια ροπάλου να μπεις. Το καφριλίκι του εργολάβου που δεν τις έβαλε δεν σου δίνει το δικαίωμα να μπεις. Θα συμφωνήσω επίσης με το τον SG για τις λωρίδες επιτάχυνσης. Η λωρίδα επιτάχυνσης είναι μόνο για να επιταχύνεις. Δεν είναι για προσπέρασμα, δεν είναι πάρκιγκ, δεν είναι δημόσια τουαλέτα και φυσικά δεν σταματάς ποτέ να ελέγξεις και να μπεις στο δρόμο (εκτός και αν έχεις φτάσει στο τέλος της λωρίδας και μόνον τότε). Έχω δει στην ελλάδα άτομα να πηγαίνουν με 20, σήματα στοπ (αυτό είναι το πιο χοντρό από όλα) ή άλλους να παρκάρουν. Έλεος. Στο σημείο που θα διαφωνήσω με τον SG είναι στο προσπέρασμα από δεξιά. Προσπέρασμα από δεξιά επιτρρέπεται όταν ο δρόμος είναι μποτιλιαρισμένος (δηλαδή κινήσε με πρώτη-νεκρό-πρώτη-κτλ.) και όταν εσύ βρίσκεσαι στη λωρίδα επιτάχυνσης και στο δρόμο βρίσκεται όχημα που πηγαίνει πιο αργά από σένα (συνήθως νταλίκες). Τότε επιταχύνεις και μπαίνεις μπροστά του.
Και επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε στην ελλάδα ότι δεν μπορούμε να αμφισβητούμε 100 χρόνια οδηγικής κουλτούρας άλλων λαών γιατί έτσι γουστάρουμε και είμαστε πιο έξυπνοι.

Cybergoulion είπε...

Μια μόνο παρατήρηση πρακτική, αν και γενικά συμφωνώ με τους παραπάνω διαφωνούντες μαζί σου: Αν πρέπει να στριμωχτούν τρεις λωρίδες κυκλοφορίας σε μία που έχει απομείνει από τα έργα, από όσες βοηθητικές και να περάσουν αυτοκίνητα η ροή της κυκλοφορίας θα είναι η ίδια και εν τέλει το μόνο που θα γίνει είναι ότι κάποιοι "έξυπνοι" θα περάσουν πιο γρήγορα από τους "καράβλαχους" (με ΥΕΗ πινακίδα btw) που το αντιλαμβάνονται ΚΑΘΥΣΤΕΡΩΝΤΑΣ παράλληλα αυτούς που προσπερνάνε. Με άλλα λόγια αν άφηνε ο δικός σου 1000 αυτοκίνητα να τον περάσουν από τη βοηθητική, θα περνούσε 1000 αυτοκίνητα αργότερα. Στη θέση του τι θα έκανες; Μπορεί να μην άνοιγες την πόρτα, αλλά πίστεψε με θα τσατιζόσουνα. Και όχι τίποτα άλλο, μου έτυχε παρόμοια περίπτωση την ίδια μέρα, πρίν τη Λαμία με την αντίθετη από εσένα κατεύθυνση. Μαλακούλης έπεσε στη μπάρα σε σημείο που έχει μια λωρίδα ανα κατεύθυνση μπλοκάρωντας τα πάντα πίσω του. Παλιό μερσεντέ μπροστά μου, πηγαίναμε παρέα από τα καμένα βούρλα προσπερνώντας στα λίγα σημεία που βρίσκαμε ανοιχτά (παρεπιπτώντος γινόταν χαμός στην άλλη λωρίδα από "Αθηναίους" που γυρνούσαν από τα χωριά τους) τους πιο αργούς. (Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα κι εγώ "βιάζομαι" στο δρόμο). Ανάσχεση που λες μπροστά μας όπως λενε και οι τροχαίοι στις ειδήσεις, φρένο αυτός πίσω από τον μπροστινό του, φρένο εγώ πίσω του. Φαντάσου πόσο μαλάκας ένιωσα όμως όταν με πέρασαν από τη βοηθητική όλες οι κότες που με κόπους και βάσανα προσπερνούσα τόσα χιλιόμετρα! Ειλικρινά σου λέω δεν το σκέφτηκα τότε, μπορεί να την άνοιγα κι εγώ την πόρτα! Μήπως έκανα μαλακία και έπρεπε αφού βρήκα ευκαιρία να περάσω και εγώ τους υπόλοιπους μπροστά μου;

Κι όσο για την πλειοψηφία που λες ότι τον έβριζε ένα έχω να πω:
"Χιλιάδες μύγες δεν μπορεί να κάνουν λάθος: Φάτε σκατά!"

Giannis Beredimas είπε...

Ίσως θα πρέπει να ρίξεις μια ματιά στο άρθρο 44 του ΚΟΚ, αφού το θέλεις τόσο πολύ.

Αν οι οδηγοί κινούνται στο οδόστρωμα με περισσότερες από δύο λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση υποχρεούνται, αν χρησιμοποιούν τη λωρίδα που ορίζεται με κατάλληλη διαγράμμιση ως λωρίδα άμεσης ανάγκης, να την εγκαταλείψουν αμέσως κινούμενοι στις παραπλεύρως λωρίδες.

Δυστυχώς δεν είσαι ιδιαίτερα κατατοπιστικός ως προς το σημείο της εθνικής οδού, οπότε δεν μπορώ να αποφανθώ αν οι περίπου 1000 οδηγοί που αναφέρεις είναι το ίδιο και περισσότερο μαλάκες. Στη φωτογραφία πάντως βλέπω:

- αριστερή λωρίδα: αυτοκίνητο
- δεξιά λωρίδα: αυτοκίνητο

Ίσως τα έργα να είναι κάπου στο βάθος, αλλά με βάση τη φωτογραφία, yeap, είναι το ίδιο μαλάκες.

Cybergoulion είπε...

Μια εικόνα αξίζει όσο χίλες λέξεις. Και για του λόγου το αληθές:
κλίκ εδώ!

S G είπε...

πολυ καλο!

ωρες ωρες πραγματικα ευχομαι να με χτυπησει καποιος ελαφρα την ωρα που ειμαι στην λωριδα επιταχυνσης για να τον βαλω να πληρωνει αποζημιωσεις μεχρι το 2050...

KXK είπε...

Κρίμα ρε George ...