31.12.04

What We (Men) Want

Περνάμε φάσεις.

Όχι, όχι, ψέματα. Δεν μιλάω εκ μέρους όλων των ανδρών. Δεν είχα χρόνο να τους ρωτήσω όλους. Μιλάω λοιπόν για πάρτη μου. Αλλά επιτρέψτε μου τον πληθυντικό για να μη νιώθω μόνος.

Περνάμε λοιπόν φάσεις. Τη μία θέλουμε εκείνο, την άλλη το άλλο. Όταν ήμουν μικρός, δεν αποχωριζόμουν την Sprite το καλοκαίρι και την Coca Cola το χειμώνα. Ο πατέρας μου ούτε κατά διάννοια δεν έπινε αναψυκτικά.

Και μου έλεγε πώς "όταν μεγαλώσω" θα θέλω να αλλάξω γεύσεις. Και έτσι έγινε. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μεγαλώνοντας το θες το ουισκάκι σου όταν βγαίνεις. Perque? No conosco!

Έτσι μεγαλώνοντας θέλεις κι άλλα πράγματα. Θέλεις γκομενάκια, θέλεις να γνωρίσεις τον κόσμο, να δεις πράγματα, να πας εδώ κι εκεί.

Και μετά ωριμάζεις. Και δεν θέλεις να πας να δεις πράγματα. Τα έχεις ήδη δει. Θέλεις να σταματήσεις να είσαι εκεί και να βλέπεις, θέλεις να ζεις.

Και πώς ζεις; Ζεις όταν δεν είσαι μόνος. Όταν τα μαθηματικά δεν έχουν πλέον λόγω ύπαρξης γιατί 1 + 1 > 2.

Τότε ζεις. Καλή χρονιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια: