15.12.04

Τελικά εγώ τι είμαι;

Δε μπορώ να καταλάβω ακόμα. Πρέπει να ρωτήσω τον φίλο μου τον Παύλο που ασχολείται με τα πολιτικά.

Διαβάζω τις θέσεις του ΚΚΕ και λέει όχι στην Ευρώπη. Μπαίνω σε ένα εθνικιστικό site (δεν ξέρω αν είναι κάποιου κόμματος) και λέει πάλι όχι στην ΕΕ. Ο Ανδρέας πάλι φώναζε ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο.

Αν αριστερά, κέντρο και δεξιά ήταν όλη κατά της Ευρώπης, εμείς πώς μπήκαμε; Και αν όλοι είναι κατά της Ευρώπης, εμείς δηλαδή γιατί είμαστε ακόμη; Και τελικά εγώ τι είμαι; Αριστερός, Δεξιός, Κεντρώος ή Αναποφάσιστος;

Και ακόμα μεγαλύτερο ερώτημα: Γιατί είμαστε κατά της Ευρώπης; Δεν είναι καλύτερο να είσαι έστω και ο τελευταίος αυλικός παρά να είσαι ο απλός χωρικός, μια χώρα χωρίς υποστήριξη;

Μεγάλα ερωτήματα για να απαντηθούν από μένα που δεν τα ξέρει πολύ καλά αυτά τα πράγματα μάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: