13.3.07

5etter late than never

Μετά τις 5 πρώτες προκλήσεις, έπρεπε κάποια στιγμή να δείξω ότι τέλος πάντων δε σας αγνοώ για την πάσα. Αλλά επειδή αντί για πέντε πράγματα κάποτε είχα ξεκινήσει τα 100 (χωρίς ευτυχώς να πρέπει μετά να κάνω 100 πάσες), μου έδωσα μια αναβολή ενός μήνα για τα τελευταία 5.

  1. Δεν είμαι καλός στο σεξ. Αλλά μην το πείτε πουθενά, έτσι;

  2. Πρόσφατα άρχισα να ξαναπίνω βότκα - λεμόνι. Αν εξαιρέσεις το πρώτο μου one night stand, είχα να πιω βότκα από την πενταήμερη. Νομίζω είναι επειδή μου δίνει την (λανθασμένη;) εντύπωση του πιο καθαρού ποτού.

  3. Η Νεφέλη κατάφερε μέσα σε 3 μήνες να γίνει η καλύτερη φίλη μου. Παρόλα αυτά, της είπα πως η σχέση μας είναι εφήμερη, γιατί δεν έχει λοβούς. Μα σοβαρή σχέση χωρίς λοβούς γίνεται; Κι εγώ τι θα μασουλάω;

  4. Με τσαντίζουν όσοι επιμένουν να κλειδώνουμε την πόρτα της πολυκατοικίας το βράδυ. Αν ήμουν διαρρήκτης θα έμπαινα στα σπίτια κατά τη διάρκεια της μέρας που ο κόσμος λείπει και ο θόρυβος που θα κάνω δε θα ακουστεί. Τη νύχτα ακούγεται το παραμικρό και όλοι είναι σπίτια τους.

  5. Μετά από 3 χρόνια, ξαναπήρα τηλεόραση. Προς το παρόν την έχω μόνο για ταινίες στον καναπέ και δεκάλεπτα zapping. Ανησυχώ. Μήπως αυτό δείχνει στροφή στα γούστα μου; Γιατρέ, μήπως μεταμορφώνομαι σε σπιτόγατο;
Αντί για ονομαστική πάσα, θα κάνω πάσα σε όσους/ες κάνουν σχόλια και δεν έχουν blog. Γράψτε πέντε πραγματάκια από κάτω.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακολουθόντας το link διάβασα την ιστορία με την Κατερίνα.... Αυτός ο Δήμαρχος Μελεούτσος...μέσα στην καρδιά μου μίλησε....:-)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν θα απαντήσω για τα δικά μου 5 γιατί σου κάνω ανώνυμα σχόλια αλλά έχω blog (χιχι)

Καλό σεξ δεν κάνει όποιος

Τελειώνει σε 2΄
Δεν ξέρει την λέξη προκαταρκτικά
Μόλις τελειώνει σηκώνεται απο το κρεβάτι για χ λόγους
Είναι μουγγός κατα τη διάρκεια της πράξης
Εχει ανασφάλεια με το σώμα του και κοιτάει να πάρει πόζες κολακευτικές γι αυτόν, άβολες για την γκόμενα

Εσύ ανήκεις σε κάποια απο αυτές τις κατηγορίες? (αν δεν είμαι αδιάκριτη βέβαια)

STATLER-WALDORF είπε...

Μεγάλο λάθος το 5 ! Μήπως να το σκεφτείς καλύτερα και να γυρίσεις στην προTV εποχή…?

vatraxokoritso είπε...

έχω βαρεθεί να βγαίνω αληθινή γαμώτο επιτέλους ας με εκπλήξει-ξαφνιάσει κάποιος με το αντίθετο.
χαίρομαι που η Νεφέλη ήρθε στην ζωή σου για να αποδείξει όσα σου έλεγα εδώ και πολύ καιρό.
"θα έρθει κάποια στιγμή που μια γυναίκα δεν θα έχει αυτά που εσύ θεωρείς πως πρέπει να χει για την θέλεις αλλά που θα θέλεις ότι ακριβώς έχει ή δεν έχει" ακόμη και αν αυτό είναι λοβοί αυτιών ... χαχχα

φιλιά πολλά μ αρέσει που χαίρομαι με του φίλους μου τόσο πολύ τις τελευταίες μέρες.