17.3.06

Είμαστε ΟΛΟΙ γουρούνια. Fair Game. :)

Σήμερα έχω την τιμητική μου. Ο γιατρός μου είπε να κάτσω σπίτι δέκα μέρες για να γιάνει το πόδι μου που κατάφερα να αποτελειώσω το προηγούμενο σαββατοκύριακο κάνοντας μαϊμουδιές πάνω σε μπάρες, κι έτσι είμαι ίσως ο μοναδικός που κάθομαι μέσα αυτό το ανοιξιάτικο Παρασκευιάτικο βράδυ.

Είδα την ταινιούλα μου, έφαγα το φαγάκι μου και σκεφτόμουν τα δρώμενα της ημέρας και χαμογέλασα γιατί εκεί που μιλούσα με ένα τύπο που γνώρισα πρόσφατα, διαπίστωσα πως είμαστε όλοι γουρούνια.

Άμα θέλουμε να την κάνουμε τη λαδιά στη γκόμενα, στην αρραβωνιαστικά ή στη γυναίκα, θα την κάνουμε.

Και ξέρεις κάτι δεν είμαστε μόνο εμείς που γυαλίζει το μάτι μας που την κάνουμε. Εμείς απλα είμαστε που το παραδεχόμαστε.

Πού να δεις κάτι άλλοι που κάνουν κάτι σχέσεις ΝΑ, η μικρή δεν υποψιάζεται ΤΙΠΟΤΑ, τον έχει υπεράνω πάσας υποψίας και αυτός κάθε μήνα έχει κι άλλη on the side.

Και λέω, εντάξει, εγώ έχω κάνει κι έχω κάνει, αλλά ποτέ δε το είχα συστηματοποιήσει.

Καλά μικρός είμαι ακόμα... :-)

10 σχόλια:

John Karakatsanis είπε...

Δεν είσαι ο μοναδικός man που είσαι μέσα απόψε! Και εγώ απόψε δεν έχει clubbing!!

. είπε...

κόμπλεξ και ανασφάλειες έχω να πω εγώ.-

vatraxokoritso είπε...

χαιβανι..
και εγω μεσα μπηκα..
χιχιχιχι

απαντησε σε αυτο που σε ρωτησα..

. είπε...

και για να εξηγούμαι, έκανα σχετικό ποστ να μη σου γεμίζω το χώρο εδώ.

σμουτσιζ

Lili είπε...

Παλι κρεβατωμενος εισαι πουλακι μου?
Περαστικα σου.

twocows είπε...

Κι εγώ μέσα έκατσα, και λίγο πολύ για τον ίδιο λόγο (στραμπούληγμα αστράγαλου), καλά επιδημία έπεσε;

---. είπε...

Κοίτα, αν θες την επιστημονική μου άποψη, μπορείς να γίνεις περδίκι πιο γρήγορα. Επειδή τα πόδια σου σηκώνουν πολύ βάρος, αν σταματήσεις να σαβουριάζεις, μια χαρά θα ΄σαι. Και θα ανεβαίνεις και στις μπάρες!

Και κομμένα τα κοψίδια.

;)

Your Man είπε...

@marilina: Εσύ λες ανασφάλειες, εγώ λέω άνθρωποι.

@froggy: Δεν άκουσα τη γνώμη σου.

@m13: Το κέρατο από τη γυναίκα είναι μόνο για αντίποινα; Αθώες περιστερές οι γυναίκες δηλαδή; (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η περιστερά τονίζεται στη λήγουσα)

@constantina: Δεν έχω ΙΔΕΑ για τι πράγμα μιλάς. Κοψίδια; Μουά; Με μπερδέψατε με κάποιον άλλο που τρέχει σε παρακμιακά ταβερνάκια με καλές συνταγές. :-)

vatraxokoritso είπε...

Δεν το θεώρησα αναγκαίο μια και την άποψη μου την γνωρίζεις προσωπικά..
Είμαι κατά συνείδηση άπιστη.
Και αυτό θα αλλάξει μόνο όταν γνωρίσω τον πρίγκιπα Αλφρέδο...
Δηλαδή ποτέ..
(υποθέτω πως δεν θα διαβάσουν το σχόλιο σοβαροί και αξιαγάμητοι γαμπροί ε?)

. είπε...

ανασφαλείς άνθρωποι, έστω.