Μετά τη λαϊκή αντίδραση κατά του νομοσχεδίου περί των εργασιακών σχέσεων, το κυβερνών κόμμα αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό του, προκειμένου αυτό να αντικατοπτρίζει καλύτερα το δημόσιο αίσθημα.
Ανέθεσε λοιπόν σε μια διαφημιστική εταιρία να κάνει γκάλοπ για να συγκεντρώσει τις γνώμες του κόσμου. Μετά από 2.192 τηλεφωνικά interviews σε ισάριθμους κοινωνικά ευαισθητοποιημένους συμπολίτες μας, η διαφημιστική εταιρία παρουσίασε την πρότασή της στο γενικό γραμματέα του κόμματος.
Χάρη στα κοννέ μου με τη διαφημιστική, κατάφερα να εξασφαλίσω και να σας παρουσιάσω την πρότασή τους.
Επιτυχημένο Instagram Marketing
Πριν από 4 χρόνια
4 σχόλια:
Now, come on!
displaying such secrets may be beneficial to ND...
kalooo!!!
γαμάτο...
καποιον μου θυμιζει, καποιον μου θυμιζει ...
Δημοσίευση σχολίου