19.9.04

Εγγύηση HP

Πόσο μου τη σπάει. Αγοράζεις κάτι, χαλάει. Μα έχω εγγύηση κύριε μαγαζάτορα. Ναι, ορίστε και το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας. Και πού είναι; Στην Αγία Παρασκευή. Και πόσο θα κάνουν; Ανάλογα με τη δουλειά που έχουν, αλλά πάνω από μια βδομάδα.

Δηλαδή πρέπει εγώ να στερηθώ αυτό που πήρα για 10 μέρες τουλάχιστον και να το πάω και όπου είναι η κάθε αντιπροσωπεία; Ναι, έτσι πρέπει. Πού είναι η Αγγλία με τα ωραία της. Χάλασε ή έχετε υποψία ότι χάλασε η συσκευή σας; Έρχεται κούριερ την άλλη μέρα, σου φέρνει μία ίδια συσκευή και παίρνει την παλιά και σου ζητάνε και συγγνώμη για την ενόχληση. Και θα σε πάρουν τηλέφωνο μετά από μια εβδομάδα να σε ρωτήσουν αν είσαι ευχαριστημένος με την αλλαγή.

Και στην Ελλάδα; Ούτε καν εγγύηση 2 χρόνια δε δίνουν που λέει η Ευρωπαϊκή Οδηγία. Και τι θα τους κάνεις; Μύνηση; Όχι κύριε. Ας μην αγόραζες.

Αλλά μην ανησυχείτε, εγώ δεν ξεχνάω. Όχι μόνο δε θα ξαναγοράσω, αλλά θα φροντίσω να μην αγοράσουν και όλοι οι φίλοι που με ρωτάνε κάθε τρεις και λίγο. Και ρόμπα θα σας κάνω δημοσίως.

Αγοράζεις εκτυπωτή HP. Όλα καλά αλλά σου μασάει μία στις 2 σελίες. Πρέπει να τον πας στην Αγία Παρασκευή, ολόκληρο ταξίδι. Τον πας και μετά από μια βδομάδα σου δίνουν έναν άλλον, τον οποίο τον βάζεις στο πορτ-μπαγκάζ αλλά το κουτί είναι μεγάλο και φρακάρει το πορτ-μπαγκάζ. Ως αποτέλεσμα, πρέπει να σπάσεις την κλειδαριά του για να το ανοίξεις.

Τώρα θα μου πεις τι φταίει η HP που έσπασες την κλειδαριά (50 ευρώ ο κλειδαράς) και πρέπει να την αλλάξει (256 ευρώ η αντιπροσωπεία για να σου βάλει καινούρια η οποία θα έχει και άλλο κλειδί από το υπόλοιπο αμάξι).

Ναι αλλά κι εγώ που τον πήγα σπίτι μου και έπρεπε να δουλέψει χωρίς πρόβλημα, γιατί φταίω; Και εντάξει όλα τα άλλα, το δίκιο σου δε θα το βρεις, είναι αυτό που λέμε consequential. Αλλά να πάρεις τον καινούριο εκτυπωτή, αυτόν που σου δώσανε, να έχεις πληρώσει 300 ευρώ για τον εκτυπωτή, 300 για την κλειδαριά και ο εκτυπωτής να βουήζει όταν είναι αναμμένος. Ε, πάει πολύ, δε βρίσκετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: