Μονη εξ' απιστίας;
Μόνη εξ' αγχιστίας;
Α ναι, αυτό είναι... Μόνη εξ' αμελείας.
Προβάλλεται στη ΝΕΤ. Δεν έμαθα ημέρα και ώρα, αλλά μέχρι να προβληθεί το επισόδειό μου θα τα έχω μάθει όλα. Και θα ανοίξω και την τιβί και θα πω και σε όλο μου το σόι να με παρακολουθήσει.
Η γιαγιά μου -που δεν ξέρει να διαβάσει, αλλά και νά'ξερε θα χρειαζόταν κάτι γράμματα σαν αυτά που βάζει ο babis vovos πάνω στα κτίρια- θα έχει να κάνει τόσες χαρές από τότε που είδε τη φωτογραφία μου στο Κέρδος όταν η Hypertech έβγαλε δελτίο τύπου που με προσέλαβε (και νόμιζε ότι είχε εγγονό πρωθυπουργό).
Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το κοννέ μας το έκανε η Άννα, μια ομορφούλα και ξύπνια πιτσιρίκα. Πήγαμε 3 χορευτές (εγώ, ο Κώστας και η Έλενα που τυγχάνει δασκάλα μας) στις 08:30 στη σχολή στην Academia Del Tango του Λούη στο Θησείο.
Με τη τσίμπλα στο μάτι, μπαίνουν οι άλλοι στο καφέ-κρεπερί απέναντι από το σταθμό για καφέ (εγώ για σάντουιτς). Μπανίζω εγώ ένα ωραίο τυπάκι γένους αρσενικού έξω να παίζει με ένα σκύλο και το υποδεικνύω διακριτικά στην Έλενα.
"Έλενα (κλείσιμο ματιού), να σου πω (δείχνω με το στόμα), τι θα πάρεις (σήκωμα φρυδιού) για να φας (δάγκωμα στον αέρα και μετά γλύψιμο χειλιών);"...Η Έλενα ανταποδίδει επίσης διακριτικά:
"Έλα μωρέ, πώς κάνεις έτσι, σιγά το γκόμενο, αυτός φαίνεται να είναι άπλυτος καμιά βδομάδα. Και τι στυλάκι είναι αυτό, t-shirtάκι με το πρωινό κρύο; Θα έχει ξεμείνει από κάνα ξενύχτι σε κάνα μαγαζί. Και αξύριστος έτσι όπως είναι και φαίνεται κομμάτια, κάνας χασικλής θα είναι."Φυσικά -επειδή εγώ την τύχη μου την ξέρω και δεν την προκαλώ- εκείνη τη στιγμή μπαίνει μέσα ο εν λόγω άπλυτος και μιλάει στην κοπελιά που κάθεται ακριβώς δίπλα στην Έλενα, καθώς έχουν έρθει μαζί να πάρουνε καφέ.
Και νά'ταν μόνο αυτό; Όοοοοοχι, δε σταματάει εκεί το κακό.
Ο εν λόγω συμπαθέστατος κύριος λοιπόν και η κυρία στο πλάι της Έλενας είναι οι πρωταγωνιστές της σειράς στην οποία πάμε εμείς να χορέψουμε και θέλουμε να κάνουμε καλή εντύπωση (ο καθένας για τους δικούς του λόγους). Αυτό το μάθαμε μετά από κάνα δίωρο αναμονής στο φουαγιέ όταν μας είπανε το στόρυ της σειράς και μας είπανε το who is who και τρέχαμε να κρυφτούμε.
Τέλος πάντων το αντιπαρέρχομαι.
Εμάς μας καθοδηγεί η Σόνια, βοηθός σκηνοθέτη β', την οποία καθοδηγεί μόνο η Θοδώρα, βοηθός σκηνοθέτη α', την οποία με τη σειρά της διατάζει μόνο η Ελισάβετ, σκηνοθέτης με κάτι αρχίδια να (με το συμπάθειο αλλά είναι πιο μεγάλα κι απ' τα δικά μου, σούζα τους έχει εκεί μέσα όλους).
Εκεί γνωρίσαμε και τους υπόλοιπους χορευτές Tango εκ των οποίων ο πιο πολυεμπειρέστατος χόρευε σκάρτο ενάμισι μήνα. Ήμουν δηλαδή σα να λέμε ο αρχιχορευτής εκεί μέσα. Και μετά σου λένε ότι η ΝΕΤ έχει ποιοτική τηλεόραση...
Το στόρυ
Πιτσιρικάς 20άρης μπάρμαν φλερτάρει στριμμένο άντερο δικηγορίνα 35άρα στη σχολή χορού όπου κάνουν Tango.
Η εξέλιξη
Προβλήθηκε τώρα το επισόδειο #2, εμείς γυρίζαμε το #7.
Σκηνή πρώτη. Κλακέτα.
Η πρα και ο πρής (μην περιμένετε να γράφω όλη την ώρα ολόκληρη τη λέξη πρωταγωνιστής, έτσι;) μιλάνε στο δωμάτιο Α. Εμείς χορεύουμε στο δωμάτιο Β. Τα δωμάτια χωρίζονται από ένα διάδρομο μιας γάμμα απόστασης και δεν είναι καν στην ευθεία το ένα με το άλλο.
Εμείς, τα τρία ζευγάρια φαίνομαστε στο φόντο σε ένα χώρο που αντιστοιχεί στο ένα δέκατο-έκτο της οθόνης κάπου εκεί στο βάθος με χαμηλό φωτισμό και χορεύουμε χωρίς μουσική (γιατί είμαστε τόσο πορωμένοι με το tango). Και ενώ ήμασταν σε μια τεράστια αίθουσα, έπρεπε να μαζευτούμε όλοι στο μισό τετραγωνικό μέτρο στο οποίο θα φαινόμασταν στο φακό.
Εν τω μεταξύ, δε λέω, έχω μια δόση ψώνιου εγώ. Αλλά και η ντάμα μου, μία ατάλαντη που βρήκα εκεί πέρα, είχε δέκα δόσεις ψώνιου και ήθελε να γίνει αστέρας της -δημόσιας- τηλεόρασης. Ότι και να γινότανε έπρεπε να πάει να σταθεί μπροστά στο φακό.
Παράδειγμα:
Ντάμα: Έλα, έλα, πάμε εκεί να χορέψουμε!
Β' Βοηθός Σκηνοθέτη: Ησυχία!
Ντάμα: Εκεί εκεί.
Α' Βοηθός Σκηνοθέτη: Ησυχία παρακαλώ!
Ντάμα: Έλα πιο δω, έλα πιο δω...
Σκηνοθέτης: ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ!
Και αυτό ήταν απλά στην πρόβα. Στη λήψη να δείτε τι μου έκανε:
Εγώ: Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου, αργεντίνικο Tango χορεύουμε.
Αυτή: Τι εννοείς;
Εγώ: Εννοώ πως ο καβαλιέρος οδηγεί τη ντάμα.
Αυτή: Ωραία και τι θες τώρα;
Εγώ: Μήπως θα μπορούσες -σε παρακαλώ πολύ- να με απελευθερώσεις από αυτο το κεφαλοκλείδωμα;
Σκηνή Δεύτερη
Σε αυτή τη σκηνή, ο δικός μου ο ρόλος περιορίστηκε στο να περάσω πίσω από το ζευγάρι ενώ χορεύουν και ο πρης ζητάει από τη πρα να βγούνε.
Χρειάστηκε δεύτερη λήψη γιατί ο προβολέας φέγγιζε πάνω στην καράφλα μου και τύφλωνε την πρα, η οποία ξέχασε τα λόγια της.
Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
Break
Break για φαγητό. Τι καλά παιδιά αυτοί οι παραγωγοί και πεινούσα (ω! οποία έκπληξις!).
Η Α' βοηθός σκηνοθέτη δεν έχει μάθει πως με λενε αλλά με φωνάζει σταρ.
Ίσως να φταίει το ότι στην πρώτη σκηνή χόρευα με κασκολάκι στο λαιμό και στη δεύτερη το έκανα ζωνάρι και το φορούσα στη μέση. Τι να πω...
Σκηνή Τρίτη
Σε αυτή τη σκηνή ο Κώστας -ωραίο παιδί και λεύτερο για όσες ενδιαφέρονται- χορεύει την πρα, η οποία έχει μελαγχολήσει γιατί σκέφτεται τον πρή που της ζήτησε να βγούνε.
Εγώ χορεύω τη ντάμα μου, η οποία μόνο που δε γύρισε στο φακό να συστηθεί και να πει ένα ποιηματάκι για να της πούμε μπράβο.
Α ναι, ξέχασα. Σε αυτή τη σκηνή φορούσα το κασκόλ ωσάν φουλάρι στο λαιμό, καθώς η στυλίστριά μου -Έλενα- ζήλεψε από την πρα.
Όταν τη δείτε τη σκηνή μη μπερδευτείτε, από το φουλάρι. Μπορείτε να με ξεχωρίσετε από την πρα από το γεγονός ότι εκείνη είναι μέσα στην κατήφια ενώ εγώ προσπαθώ να δείχνω σαν τον Travolta σέρνοντας μια ντάμα.
(Θα σας έλεγα να μας ξεχωρίσετε από το βυζί, αλλά μάλλον φοράμε ίδιο νούμερο σουτιέν με την πρα)
Σκηνή Τέταρτη
Τέταρτη και τελευταία σκηνή. Το επισόδειο τελειώνει με την πρα να φιλάει τον πρη, αφού χορέψουνε ένα καταπληκτικό tango διάρκειας περίπου δωδεκάμισι δευτερολέπτων.
Εμείς, τα υπόλοιπα ζευγάρια πρέπει απλά να χορεύουμε στην αίθουσα δίπλα τους. Και με το που τους βλέπουμε να φιλιούνται ξεσπάμε σε ένα αυθόρμητο χειροκρότημα (με το που θα μας κάνει σινιάλο η βοηθός Α').
Τη σκηνή τη γαμήσαμε 2-3 φορές όταν μαζί με τα χειροκροτήματα ακούστηκαν βλάχικα σφυρίγματα και κραυγές τύπου "Ααααααααααχ Παναγία μου", "Βρε κοίτα να δεις πού την έριξε" και "Χούφωσ'τη, χούφτωστη" (φυσικά δικό μου)
Κατά τη διάρκεια της σκηνής αυτής φυσικά, ξενυχιάζαμε ο ένας πάνω στον άλλο και συνεχίζαμε σαν να μην τρέχει τίποτα προκειμένου να κάνουμε χώρο στο ζευγάρι να περάσει. Στην προσπάθειά της να τους αποφύγει, η Έλενα έριξε έναν προβολέα, αλλά ας μη το κάνουμε θέμα.
Για μία ακόμα φορά, η ντάμα μου έκανε ότι φιγούρες ήθελε εκείνη, παρόλο που φρόντιζα ως καλός καβαλιέρος να λάβω υπόψη μου και τις ανάγκες της για προβολή. Αλλά όοοοοοοοοχι.
Τώρα δεν ήθελε πλέον προβολή γιατί είχε την κάμερα πίσω της και ήθελε μεν να φαίνεται η φάτσα της στο φακό αλλά επ' ουδενί δεν ήθελε να φανεί ο κώλος της και φρόντιζε να μου το δείχνει -διακριτικά- στίβοντάς μου το χέρι σαν αφράτο λεμόνι.
Αν λοιπόν με δείτε σε αυτή τη σκηνή (που θα με δείτε) να έχω μια έκφραση πόνου στο πρόσωπό μου... να ξέρετε δεν είναι από κόψιμο.
7 σχόλια:
xaxaxxaxaxxaxaaax, μ έκανες και γέλασα παλι... (" ΠΙΟ μεγάλα κι απ τα δικά σου @@"???? ε, ναι, αυτό μου έμεινε,τι θες τώρα;)
άντε και με τη jenna jameson συν-πρα
xaxaxa poli mou arese afti i istoria! me enthousiase to xouftostin xouftostin!!!!
Και εις ανώτερα παλικάρι μου.
Σου εύχομαι να φας την θέση του Κατέλη στα Παρατράγουδα και να παίζεις με την χοντρούλα τον Ρωμαίο.
Μην το γελάς .. έτσι ξεκίνησε και ο Ταμπάκης και κοίτα πόσο ψηλά έφθασε :P
(είμαι σίγουρη πως θα ρωτήσεις ποιοι είναι αυτοί)
@marilina: Ξέρουμε που πάει το δικό σου μυαλό, δε χρειαζόταν η διευκρίνιση. (Τι φοράς;)
@psipsinel: Μέχρι και η σκηνοθέτρια γαμήθηκε να γελάει εκεί, που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί της.
@alex: Ρε μπας και έχασες το post-αφιέρωμα στο θεό Ταμπάκη;
@isare: Το βλέπω τη βδομάδα 7-11 Νοέμβρη. Νομίζω Τετάρτη 9 Νοέμβρη στις 10 στη ΝΕΤ. :)
Lol!
Αχ, κάτι ήξερα εγώ που άφησα το πτυχίο της Δραματικής στο συρτάρι...Πώς να το κάνουμε, δύσκολο πράγμα να είσαι πρα...
@artemis: Learn art and let it, and if you go hungry grab it. ;-)
Δημοσίευση σχολίου