21.10.05

Αντικλεπτικό για Smart

Πρωί-πρωί στην Αχαρνών

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θες να μας πεις οτι την εβγαλες εσύ τη φωτογραφία;

Your Man είπε...

Τι δουλειά έχω εγώ στην Αχαρνών πρωινιάτικα; Δε με παρακολουθεί καθόλου μου φαίνεται, ανώνυμε.

Απλά αυτό έλεγε το email που έλαβα: "Πρωι-πρωί στην Αχαρνών"...

Lili είπε...

you look relaxed(for once) and good stin foto me to xeri sto stoma george...

mou rthe epithymia na se do.
min to argisoyme, exoyme kairo na vrethoume

. είπε...

αχ μωρε!! τι καλούτσικο, θα θελα πολύ να γνωρίσω το άτομο που το σκέφτηκε

Your Man είπε...

@lili: Μετά από 2 μπουκαλάκια κρασί και 2 ώρες χορό, του πούστη να μην ήμουν relaxed!

Μέχρι Δευτερά απόγευμα θα είμαι νοσοκομείο στον Παύλο, babe.

gsatelite είπε...

Aπαιχτο λεμε...
..εξυπνοπουλι ο τυπος...

Α!βαζω το κρασι,βαζεις το τυρι;σου χρωσταω ενα livestrong κιτρινακι
...

Your Man είπε...

Έχω πολλλλλλλλά τυριά!

gsatelite είπε...

...Να λοιπον πως θα χαλασει η υγιεινη μου διατροφη..Με ενα μπουκαλι Cabernet και δυο ειδη τυριων....αχ!αυτη η καλοπεραση θα με φαει...