3.10.05

Crash

Μία από τις ελάχιστες ταινίες στις οποίες πήγα στα τυφλά. Χωρίς να την έχω ακούσει, χωρίς να έχω δει trailer, χωρίς να ξέρω ποιοί παίζουν.

Πραγματεύεται το ρατσισμό στο L.A. και το πώς τον βιώνει ο καθένας: ένας Ιρανός ψιλικατζής, ένας λατίνος κλειδαράς, ο εισαγγελέας, δύο αστυνομικοί, ένας μαύρος παραγωγός ταινιών, η μυγάδα γυναίκα του, δύο μαύροι αντιρατσιστές κλέφτες αυτοκινήτων και άλλοι.

Η ιστορία δένει καταπληκτικά όλους τους χαρακτήρες μεταξύ τους και ανατρέπει συνεχώς καταστάσεις, δείχνοντάς σου όλες τις όψεις του νομίσματος.

Η ταινία είναι συγκλονιστική. Δεν ανήκει κάθόλου στα αγαπημένα μου genres αλλά σε καθηλώνει. Αν μου έλεγε κάποιος να πάω να τη δω και μου εξηγούσε τι γίνεται, θα φρόντιζα να μη τη νοικιάσω ούτε σε DVD.

Ένα ζευγάρι μπροστά μας σηκώθηκε και έφυγε στη μέση. Μάλλον ήθελαν μια ήσυχη ταινία που να μην τους προκαλεί, κάτι απλά για να περάσουν ένα διωράκι. Ίσως να ήταν το πρώτο τους ραντεβού και να ενοχλήθηκαν από την ωμή πραγματικότητα που παρουσιάζει η ταινία.

Προτείνεται για όσκαρ αντιρατσισμού :)

1 σχόλιο:

Ziggy είπε...

Tiheros ise... Emena me pisane na paw na dw tin Rossiki ekdohi tou Matrix (kai kala) to Night Watch. O anti-hrwas tis tainias ourliaze: Babouska Harasa kathws ta zevgarakia apohorousan heri heri mipws prolavoun tin provoli tou 40ari parthenou. Emeina egw kai kati rossopontioi pou den hreiazontousan na diavazoun ipotitlous....