19.8.05

Έχει Ονειροκρίτη κανείς;

Τώρα εγώ γιατί ξύπνησα;

Είμαι λέει τώρα εγώ στο όνειρό μου και κατεβαίνω Καλαμάτα. Από εκεί είναι ο φίλος μου ο Χρήστος, ο οποίος με έχει χιλιοκαλέσει αλλά εγώ ο μαλάκας δεν πηγαίνω.

Φτάνω λοιπόν Καλαμάτα, περνάω από παραλία και βλέπω τα μαγαζιά που μου έλεγε ο Χρήστος και γουστάρω τρελλά. Συνεχίζω όμως την πορεία μου και πηγαίνω στο σκάφος.

Τι εννοείτε "ποιό σκάφος;". Όνειρό μου είναι, άμα θέλω σκάφος έχω σκάφος (τσκ τσκ, μυστήριοι άνθρωποι)...

Ανεβαίνω λοιπόν στο σκάφος, το οποίο είναι αραγμένο σε μια πισίνα, η οποία είναι στη μέση του πουθενά. Εγώ όμως δεν κάνω καν μπάνιο στην πισίνα. Παω στην πισίνα του σκάφους και κάνω μπάνιο.

Και εκεί που πλατσουρίζω, βγάζω το κινητό με το hands free και παίρνω τηλέφωνο τον Χρήστο, τον οποίο και ξυπνάω μεσημεριάτικα.

Προσπαθώ να μιλήσω με το Χρήστο αλλά η σύνδεση είναι άστα να πάνε. Ο Χρήστος εμφανίζεται όμως πάνω σε ένα βουνό και εγώ τον βλέπω. Ενώ εγώ του μιλάω, δεν τον ακούω αλλά αυτός μ' ακούει.

Μου κάνει λοιπόν νόημα με τα χέρια να βγάλω το hands free. Βγάζω το hands free και το δίνω σε έναν χοντρό να μου το κρατάει. Και ενώ εγώ ακόμα προσπαθώ να μιλήσω στο Χρήστο, ο μαλάκας ο χοντρός κάνει μια βουτιά μαζί με το hands free μου και μου το μουσκεύει.

Ξεχνά και το Χρήστο και την Καλαμάτα και τα βάζω με τον χοντρό, και ενώ τον βρίζω του πετάω το κινητό μου το οποίο κάνει ένα γκελ στο κεφάλι του και καταλήγει μέσα στην πισίνα.

Και εκείνη τη στιγμή, ενώ ο χοντρός μου λέει μαλακίες πως το κινητό φτιάχνεται και πως δεν έγινε και τίποτα, το σκάφος μεταμορφώνεται σε ξενοδοχείο και δίπλα στην πισίνα βλέπω ένα ξανθό πιπινάκι να διαβάζει ένα βιβλίο στο κρεβάτι της.

Αυτό τώρα που θέλω να ρωτήσω εσάς που ξέρετε από όνειρα και Ονειροκρίτες είναι: Εγώ μπορώ να πάω στα δικαστήρια τη Vodafone που μου χάλασε το κινητό μου και δε μίλησα με τον Χρήστο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: