17.8.05

Ο καλός

Διάβασα κάτι στη Λίλη και είδα πως άλλαξα τον τελευταία καιρό.

Ειδα πως τώρα τελευταία δε θα αλλάξω τις ιδέες μου μόνο και μόνο για να μην πλακωθώ με κάποιον. Εγώ πιστεύω Α κι εσύ πιστεύεις Β.

Αν πω κάτι που θα σε προσβάλει κάνω ένα βήμα πίσω. Όχι για να πω συγγνώμη, αλλά για να δω αν το κατάλαβες καλά ή εγώ δεν το είπα καλά. Αν παρόλα αυτά, συνεχίσει και σε προσβάλλει, όσο κι αν σου εξηγήσω την άποψή μου, τότε απλά έχουμε διαφορετικές απόψεις. Αν το δεχτείς, έχει καλώς. Αν όχι, γάμα τα.

Δε γουστάρω να ζητάω συγγνώμη αν δεν φταίω. Δε θα ζητήσω συγγνώμη επειδή η Α είναι κολλημένη μαζί μου και δε της δίνω σημασία, ή επειδή ο Β είναι συντηρητικός και δε θέλει να φιλάω τη γκόμενά μου στο αμάξι μου.

Άντε, γιατί με το να είμαστε καλοί με όλους, σηκώσανε όλοι μπαϊράκι.

1 σχόλιο:

Lili είπε...

"Διάβασα κάτι στη Λίλη και είδα πως άλλαξα τον τελευταία καιρό"




ψοφαω να μαθω τι ειναι αυτο που σε εκανε να γραψεις κατι αλλο περα απο ιστοριες...
Νοτ μπαντ :)