Ιβανόφειος τύπος πέρασε την πόρτα από την Καλλιθέα.
Το παραπάνω κείμενο ήταν το αποτέλεσμα της "αναγνώρισης φωνής" ενός ελληνικού πακέτου που κυκλοφορεί στην αγορά.
Η αυθεντική πρόταση ήταν "Μου είπανε να πάμε σ'ένα εστιατόριο στην Καλλιθέα."
Στα θετικά του πακέτου αυτού είναι το ότι "Στα θετικά του προγράμματος εκπληκτικό είναι το γεγονός πως, σε αντίθεση με άλλα αντίστοιχα πακέτα ξένων εταιριών, αυτό δεν χρειάζεται να εκπαιδευθεί από το χρήστη."
Στο πρώτο τεστ μάλιστα, η αυθεντική πρόταση ήταν "σκύλος γάτα" και αυτό κατάλαβε "Δεν είδαμε πατάτα".
Πατάτα λοιπόν το πρόγραμα.
Επιτυχημένο Instagram Marketing
Πριν από 4 χρόνια
3 σχόλια:
axxaaxaxxxaxaa γαμμμμάτο
Σαν ένα φίλο μου που πάλευε μια ώρα να κάνει φωνητική κλήση με το κινητό του και φώναζε:
-Μπάμπης
-Μπάμπης!!!!
-ΜΠΑΜΠΗΣ!!!!
-Μ Π Α Μ Π Η Σ!!!!!!!
-ΜΠΑΑΑΑΜΠΗΗΗΗΗΣΣΣΣΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
και το κινητό πήρε μπρος και πήρε τηλέφωνο τον Παναγή...
Χεχε...
Το πήρα και εγώ και σε πληροφορώ κύριε, οτι δουλεύει κύριε, μια χαρά κύριε, -
- αλλά εξαρτάται ΤΙ θα του βάλεις.
Αν διαβάσεις κάτι απο το περιοδικό, κυρίως απο το άρθρο που το παρουσιάζει, το ποσοστό επιτυχίας πλησιάζει το 80% (μετρημένα πράματα, επιστήμη)
Νομίζω οτι η λέξη κλειδί είναι "δεν χρειάζεται να εκπαιδευθεί από το χρήστη" που στην πραγματικότητα σημαίνει: "ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να εκπαιδευθεί από το χρήστη", που με την σειρά του σημαίνει "ότι λέξη ξέρει - ξέρει, και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό"
Και μου'φαγες και το ποστ, μπαγάσα.
Δημοσίευση σχολίου