23.8.07

Απογραφή

Απογραφή σίγουρα δεν είναι η σωστή λέξη γι αυτό που θέλω να πω, αλλά αυτή τη στιγμή δε με νοιάζει.

Ημέρες απογραφής είναι συνήθως τα γενέθλιά μου και η παραμονή πρωτοχρονιάς. Πού ήμασταν, πού φτάσαμε, πώς σκατά τα καταφέραμε και τι μέλει γενέσθαι. Αλλά φέτος ήρθε νωρίς. Και ίσως ξανάρθει.

Χτες είχα πυρετό 38 λόγω κρυώματος, μια ευγενική χορηγία των Daikin Inverter. Σήμερα νιώθω ακόμα αρκετά ζεστός και έχω την εντύπωση πως το θερμόμετρό μου τα παίρνει κάτω από το τραπέζι για να μου πει ότι έχω δέκατα, μόλις 37,2.

Από χτες νιώθω διαρκώς το στόμα μου στεγνό και κυκλοφορώ με μια βρεγμένη ροζ πετσέτα στο κεφάλι για να απορροφήσει τη θερμότητα που παράγει ο εγκέφαλός μου. Είμαι σαν gay μουτζαχεντίν με μάτια και μύτη να τρέχουν.

Φέτος αρρώστησα νομίζω 2 φορές, το οποίο νομίζω πως είναι αριθμός ρεκόρ, καθώς όταν ήμουν μικρότερος αρρώσταινα κάθε τρεις και λίγο. Λόγω απροσεξίας βέβαια πάντα. Θα καθόμουν ιρδωμένος (όπως λέει η γιαγιά μου) στο ρεύμα και τσουπ νάτο το συναχάκι.

Νομίζω πως το θέμα είναι κυρίως ψυχολογικό. Απεχθάνομαι τη λέξη ζακέτα. Μου κάνει πολύ φλωριά, γιατί εκτός από γαλλική λέξη, παραπέμπει σε πλεχτό τα οποία σιχαίνομαι και έχω συνδιάσει με γιαγιάδες, χωριό, ταγάρια κλπ. Κατά συνέπεια, όταν μου λένε να φορέσω μία ζακέτα για να μην κρυώσω, είμαι τελείως αρνητικός. Και από αντίδραση, κάθομαι γυμνός.

Ευτυχώς, ο πατέρας μου σκάει από υγεία. Μετά την τρομάρα που μας έδωσε, η επιστήμη σήκωσε τα χέρια ψηλά από τα αποτελέσματα της στεφανογραφίας. Παρά τα σχεδόν 50.000 τσιγάρα που έχει καπνίσει τα τελευταία 45 χρόνια, και τα 3.000 αρνιά που σφάχτηκαν στα πόδια του, είναι υγιής σαν άλογο. Τώρα που έκοψε και το κάπνισμα, του αλλάξαμε και λάδια - μπουζί - φίλτρα, το έχει ρίξει στα μακροβούτια.

Επιστροφή στα δικά μας.

Δε νιώθω έτοιμος να επιστρέψω στη δουλειά. Κάνει πολύ ζέστη έξω, θέλω ένα μασάζ της Λίτσας στη Μύκονο (θεϊκή η Λίτσα που είναι από Θεσσαλονιίκη, δεν έχει ξαναϋπάρξει τέτοιο μασάζ σε λέω), θέλω κάποιος να μου καθαρίσει το μυαλό από διαφορες junk-σκέψεις και θέλω να μου ξεμπουκώσει η μύτη μου.

Και μετά θέλω να αλλάξω 5 πραγματάκια.

5 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

Μέσα στα πέντε πραγματάκια που θα αλλάξεις, βάλε και μια ζακέτα...

Ανώνυμος είπε...

Tha simfwnisw me ton cybergoulion gia arxi, kai gia tin sinexeia tha sou pw oti iparxoun kai xeirotera se touti tin zwi.
Metra:
1) den exw dei ilio, den exw foresei tirante oute mia fora olo to kalokeri, dioti mas gamise ta esthimata me 20°C edw kai 3 mines.
den sou milw gia tin vroxi, ta zaketakia ta fwta anamena prwi-prwi ioulio mina gia na pieis kafe ta kaltsakia mes ton avgousto kai tin diathesi pou to olo skiniko sou afinei.
2) prospathw akomi na stathw sta podia mou meta tin anemovlogian pou kolisa ap ton mikro, dioti i mama mou xehase na mou pei otan tin arpaxe o pitsirikas oti egw den tin eixa perasei.
34 etwn, me isa m' 600 fouskales gemates m ena gliwdi igro se proswpo, malia, swma, aftia, matia, stoma, laimo, oisofago, pouli kai xehnaw...
Molis perase, orthws paradoxws den afise simadia kai xanagina egw.
Afinw sto plai to poso isteriki m ekane to olo spectacle.

Thes na sou pw ki alla?
Doulevw kai se diafimistiki. Ekei pia xtipaei kokino i gantemia.

An-Lu είπε...

Οδηγίες κρίσεως λοιπόν!
1) Βιταμίνη C άπαξ ημερησίως
(στις 2 επιδημίες γρίππης φέτος το χειμώνα, ήμουν η μόνη που δεν αρρώστησε!)
2) Καλά, αντί για ζακέτα βάζε κανά φουτεράκι!
3) Περαστικούλια.
;-)

Unknown είπε...

Giwrgare, to Lobelia kanei thavmata

Lina είπε...

για το ξεμπούκωμα της μύτης σου έχω κόλπο που μου μαθε η προγιαγιά μου.

Ρουφάς με τη μύτη ζεστό νερό. Αηδιαστικό αλλά αποτελεσματικό και απολύτως φυσικό.