8.1.07

Monitor




Τώρα λοιπόν που καταλάβατε όλοι πως τα κείμενά σας τα παίρνουμε και τα κάνουμε ότι θέλουμε και θα μας κλάσετε τ' αρχίδια γιατί είναι public feed και τα περι πνευματικής ιδιοκτησίας δεν ισχύουν (οι γκάου-bloggers δεν έχουν πνευματικά δικαιώματα λέμε γιατί δεν έχουν πνεύμα γιατί άμα είχαν θα βγάζανε κάνα φράγκο), δε σας πειράζει να πάρω τα blogs σας, να τα εκτυπώσω σε κωλόχαρτο ποιότητας ΑΑ και να το πουλάω στα σούπερ μάρκετ, έτσι;

Το μόνο που διαφέρει θα είναι η ποιότητα στα "comments" που θα αφήνουν οι αναγνώστες της νέας αυτής μορφής του blog σας. Αν και μάλλον δε θα απέχει πολύ από τα περισσότερα σχόλια της blogόσφαιρας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει και μία ΑΛΛΗ πλευρά της ιστορίας. Το μόνιτορ δεν υπήρχε ΜΟΝΟ για όσους γράφουν blogs, αλλά υπήρχε ΚΥΡΙΩΣ για εκείνους που τα διαβάζουν.
Θα σας προτείνω μία… μαθηματική προσέγγιση στη λύση του “γρίφου”:

1) Εστω ότι μία εφημερίδα, η “Μονιτοριακή”, που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ, προσφέρει (μεταξύ άλλων) και μία υπηρεσία “blog aggregator” καταγράφοντας εκεί αποσπάσματα από όλα (ή τα περισσότερα) blogs, για εύκολη πρόσβαση από τους αναγνώστες της (το ευρύ κοινό ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ “Μονιτοριακή”).

2) Εστω, τώρα, ότι εγώ, ο Γεώργιος Μάριος Αντουανέτιος Στάθης, γνωστός εξτρεμιστής, που πρόσκειται στη Χαλαροκρατική Οργάνωση 32 Μάη και αντιπαθώ την “Μονιτοριακή”, και τσακώθηκα με το μπατζανάκη μου ο οποίος είναι φανατικός Πασοκατζής… αποφασίζω να τιμωρήσω το μπατζανάκη μου και να απαγορεύσω στην… πλέμπα της “Μονιτοριακής” να διαβάζει την παραμικρή αναφορά σε μένα…

3) Εχω δικαίωμα να απαγορεύσω τέτοιο πράγμα?

4) Εστω ότι έχω. Δια της εις άτοπον απαγωγής προκύπτει ότι (πολύ γρήγορα) αντιλαμβάνονται την ευκαιρία ΚΑΙ οι ιδιοκτήτες της “ΑντιΜονιτοριακής” (που πρόσκειται στη Ν.Δ.), την ευκαιρία να σαμποτάρουν ΚΑΙ αυτοί την (κοινοφελή) προσπάθεια του blog-aggregator της “Μονιτοριακής”. Δίνουν λοιπόν ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ στους δικούς τους αρθρογράφους, να… ΜΗΝ επιτρέπουν ούτε και αυτοί στη “Μονιτοριακή”, να αναφέρεται στα δικά τους blog.

5) ΠΟΥ οδηγείται λοιπόν η “Μονιτοριακή”? Στο κλείσιμο, γιατί ΑΧΡΗΣΤΕΥΤΗΚΕ το blog-aggregator, που εξυπηρετούσε πολύ κόσμο ΧΩΡΙΣ να περνάει τίποτε κομματικό (αφού είναι απλή λίστα blog), ούτε έφερνε κέρδη, αλλά… ΕΦΕΡΝΕ ΚΟΣΜΟ στην εφημερίδα.

6) ΠΟΙΟΣ χάνει, ΠΟΙΟΣ ζημιώνεται πραγματικά (εκτός της “Μονιτοριακής”)?

7) ΟΛΟΙ οι αναγνώστες της, δηλαδή σημαντικό τμήμα του ευρέος κοινού, που ΔΕΝ έχει πια σφαιρική και αντικειμενική πληροφόρηση, για τα νέα της μπλογκόσφαιρας.

ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΑΙ.

Και τώρα, θα σας πω ένα… ανέκδοτο, γιατί ΣΑΣ ΠΑΩ (που διαβάσατε μέχρι εδώ)…
———

Επειδή είμαι ένα ασήμαντο, ανθελληνικό, μισαλλόδοξο
και παρανοϊκό σκουλήκι, που με το πρόσχημα της (δήθεν) ΠΟΛΥΣΧΙΔΟΎΣ δημιουργικότητας, προσπαθώ να αποσπάσω την προσοχή όλων, κάνοντας μπούγιο, και τρώγοντας χαβιάρι, ναι, χαβιάρι, επιδεικτικά στα μάτια σας, για να ζηλέψετε τα αναμφισβήτητα ταλέντα μου, ΣΑΣ… απαγορεύω από τώρα και στο εξής να διαβάζετε ΑΥΤΟ εδώ το σχόλιο, καθώς και το πλέριο δημιουργικό μου έργο, που το έβαλα όλο σε ένα ΜΥΣΤΙΚΟ (για σας την πλέμπα) blog, το οποίο ΜΟΝΟ επιλεκτικά δίνω την άδεια σε ΔΙΚΟΥΣ μου (καρντάσηδες) blog-aggregators να εμφανίζουν. Ναι! Έτσι είναι τα πράματα, κυρίες και κύριοι…

Χμμμ…

τι είπατε? Εσείς που ΔΕΝ με διαβάζετε, εσείς που είστε σε… ΜΗ-ΕΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ blog-aggregator, ΠΩΣ θα μπορέσετε να λάβετε τέτοιας ΥΨΗΛΗΣ ποιότητας… πνευματική τροφή (όπως αυτή που… μαγειρεύω εγώ);

Ε, λοιπόν, εσείς, οι αχρείοι… κλικαδόροι (και κλακαδόροι) του μόνιτορ, που κάτω από το πρόσχημα της ανάγνωσής μου θέλετε να με μειώσετε, κυρίες και κύριοι (άμα πεινάτε για Πνευματική Τροφή)…

ΦΑΤΕ τώρα ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ !!!!

Μάριος Αντουανέτιος Γεώργιος Στάθης (ο Α’)
Βασιλεύς - αυτοκράτωρ του Ιντερνετίου

Υ.Γ. ΔΕΝ θα σας πω τα δικά μου sites. ΔΕΝ σας πάω.
Σας πάει μόνον ο Χριστόδουλος, και ο Ομέρ Βρυώνης.
:))))