1.7.06

Παραγγελιοληψία με αναγνώριση κλήσης

- Ανθέων 69;
- Ναι.
- Τι θα θέλατε;
- Ένα ριγγατόνι πορτσίνι.
- Ψωμάκι θέλετε;
- Ναι.
- Ευχαριστούμε πολύ.



Χρόνος που χρειάστηκε να δώσω παραγγελία, σύμφωνα με το καντράν του τηλεφώνου:

00:04

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή η ταχύτητα και είναι ζητούμενο, όμως πρέπει να διασφαλίσεις πως δεν θα γίνει λάθος.
Σύμφωνα με την παράγραφο 7.2.2 του προτύπου ISO 9001:2000 για να αποφύγεις το λάθος πρέπει να κάνεις ανασκόπηση και επιβεβαίωση των απαιτήσεων του πελάτη.
Στην περίπτωση της τηλεφωνικής παραγγελίας αυτό γίνεται αν επαναλάβουμε στον πελάτη την παραγγελία του, καθώς και το κόστος.
Ειδικά με το κόστος τα λάθη που μπορεί να γίνουν είναι:
- να έχει αλλάξει ο κατάλογος και να μην ισχύουν οι τιμές που βλέπει ο πελάτης σε αυτόν που έχει (γι’ αυτό πρέπει ο κατάλογος να έχει μήνα έκδοσης για να ξέρει ο πελάτης ποιος είναι ο πρόσφατος)
- να σε κλέβει το παιδί με το μηχανάκι (μου έχει συμβεί πολλές φορές. Πετάει την απόδειξη και σε κάθε παραγγελία βάζει 20 – 30 λεπτά πιο πολλά).

An-Lu είπε...

Wow!

Ανώνυμος είπε...

Εχει δίκιο ο Γιάννης: Είναι φοβερά ενοχλητικό σύντροφε να πρέπει να ρωτάω εγώ κάθε φορά να μου πουν πόσο κοστίζει αυτό που παρήγγειλα.

Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι στα pizza hat:

"Εχετε ζητήσει αυτό και αυτό, η παραγγελία σας κάνει τόσο και θα είναι εκεί σε τόση ώρα"

Με τέτοια μικροπράγματα κερδίζεις την πελατεία σου - το ξέρεις άλλωστε καλά αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Για να μην σχολιάσω το ..."πορτσίνι" :p

Your Man είπε...

Σήμερα να δεις τι έφαγα.

Μαντί με γιαούρτι (πολίτικο ή ποντιακό πιάτο, ανάλογα ποιόν ρωτάς).

Από ένα ταβερνείο που τους έκανε εντύπωση που ζήτησα delivery στο σπίτι ("τι δε θα έρθετε να το πάρετε από δω;").

Ποιότητα και αυθεντικότητα 100%.